abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81349935
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wat heeft Foekje hiermee te maken?
Dank u. Aangepast.
Ja, ik generaliseer.
pi_81349968
Moehaha
Of niet?
pi_81352848
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:30 schreef Nobu het volgende:

[..]

Alsof die lui zo gek zijn om een boot te kapen, alle bemanningsleden te vermoorden om vervolgens zelf allemaal om het leven te komen als ze vantevoren wel weten dat het zo af gaat lopen.
Er stappen anders dagelijks grote hoeveelheden mensen met alcohol op achter het stuur, en die weten ook van te voren dat dat hartstikke verkeerd kan aflopen .. blijkbaar gaan (te) veel mensen er niet van uit dat het mis kan gaan, maar gokken zij liever erop dat het wel goed zal gaan en zetten zo hun leven op het spel voor zoiets futiels als een wandeling van een paar kilometer.
pleased to meet you
pi_81352900
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Er stappen anders dagelijks grote hoeveelheden mensen met alcohol op achter het stuur, en die weten ook van te voren dat dat hartstikke verkeerd kan aflopen .. blijkbaar gaan (te) veel mensen er niet van uit dat het mis kan gaan, maar gokken zij liever erop dat het wel goed zal gaan en zetten zo hun leven op het spel voor zoiets futiels als een wandeling van een paar kilometer.
Oh? Hoeveel dan?

Niet echt te vergelijken met piraten he
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81354912
las laast ergens dat het operatie gebied van de piraten meer dan 1000km uit de kust is maar mijn vraag is HOE THE FACK komen ze daar?met een klein kutrubberbootje lukt het je ook nier
Ik Ben Stoer!
pi_81354936
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef Internetheld het volgende:
las laast ergens dat het operatie gebied van de piraten meer dan 1000km uit de kust is maar mijn vraag is HOE THE FACK komen ze daar?met een klein kutrubberbootje lukt het je ook nier
met een moederschip
http://www.google.nl/#hl=nl&q=moederschip+piraten&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=49a9556e62748dcd
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_81355192
quote:
kunnen ze net zo goed een eigen marine oprichten
Ik Ben Stoer!
pi_81355251
ik weet nog een goed plan!

we gebruiken de wateren bij Somalie als schietbaan voor de marine daar mogen ze dan trainen enzo dat is een goed idee
Ik Ben Stoer!
pi_81367106
quote:
BOSASSO (Somalilandpress) — A pirate spokesman, who wished to remain anonymous, contacted Somalilandpress today said at least ten of his men were executed by the Russian navy after the troopers stormed MV Moscow University.

“The Russians commandos stormed the ship before sunrise, starting a firefight with our men, onboard they injured three of them and one was killed,” he said.

He dismissed the Russian navy statement that the men were released because of “the absence of a legal base to carry out prosecution procedures against pirates”.

“The Russians never released the young men instead they shot them point-blank range then loaded their lifeless bodies back on the boat,”he added.

"Pirates, I keel you"
pi_81373713
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Pirates, I keel you"

Is het een heel bedrijf ofzo? Pirates company? Ohww... Wat zielig 10 piraatjes zijn dood snik hoor! Mijn medeleven gaat naar de familie leden uit niet dus

En hoe weet die spokesman dat ze ge executeerd zijn was hij er zelf bij of kon die met zijn gejatten verrekijker wel ff 550 km uit de kust meekijken?
Ik Ben Stoer!
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:15:21 #286
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_81374142
quote:
A pirate spokesman
censuur :O
pi_81374288
is het niet gewoon ondernemingsrisico ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_81374928
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:23 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Oh? Hoeveel dan?
Gezien de 2400 verkeersslachtoffers waarvan 100 dodelijk (in 2008) minstens 6.5 personen per dag.
quote:
Niet echt te vergelijken met piraten he
Hangt ervan af welk aspect je bekijkt. In dit geval ging het om de afschrikking, het achterwege laten omdat je weet wat er kan gebeuren .. nou dat werkt dus niet. Als het al bij zoiets simpels als alcohol in het verkeer niet werkt, en je kijkt naar landen met de doodstraf zoals de VS waar verhoudingsgewijs meer moorden plaatsvinden dan in landen zonder, hoe kom je dan aan de aanname dat het bij de piraten wel zou werken?
pleased to meet you
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:14:11 #289
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_81377706
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef moussie het volgende:

[..]

Gezien de 2400 verkeersslachtoffers waarvan 100 dodelijk (in 2008) minstens 6.5 personen per dag.
[..]

Hangt ervan af welk aspect je bekijkt. In dit geval ging het om de afschrikking, het achterwege laten omdat je weet wat er kan gebeuren .. nou dat werkt dus niet. Als het al bij zoiets simpels als alcohol in het verkeer niet werkt, en je kijkt naar landen met de doodstraf zoals de VS waar verhoudingsgewijs meer moorden plaatsvinden dan in landen zonder, hoe kom je dan aan de aanname dat het bij de piraten wel zou werken?
Onzin. De reden dat ik geen banken overval, is simpelweg omdat er een kans is dat ik straf krijg... Dus ja, het werkt.
Alleen al dat die "piratenwoordvoerder" denkt dat z'n maatjes geliquideerd zijn... Geweldig!
censuur :O
pi_81378108
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Onzin. De reden dat ik geen banken overval, is simpelweg omdat er een kans is dat ik straf krijg... Dus ja, het werkt.
En omdat jij zo denkt worden er ineens geen bankovervallen meer gepleegd?
quote:
Alleen al dat die "piratenwoordvoerder" denkt dat z'n maatjes geliquideerd zijn... Geweldig!
Voor hem alleen een argument tegen de zogenoemde 'beschaving', je dacht toch niet dat zich hierdoor laat afschrikken? Voor de rest zijn er in dat land meer dan genoeg mensen die weinig of niets te verliezen hebben, ik denk niet dat die zich laten afschrikken door een eventuele dood bij zo'n actie. Het zou zelfs kunnen dat zij liever dat hebben dan langzaam verhongeren ..
pleased to meet you
pi_81378184
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

De Somalische piraten die donderdag door Russisch mariniers gevangen werden genomen, zijn hoogstwaarschijnlijk verzopen. Dat meldt een bron binnen het Russische leger vandaag.

De criminelen hadden olietanker Moscow University gekaapt voor de kust van Jemen. Omdat er geen gronden waren om ze te berechten, moesten ze worden vrijgelaten. De Russen gaven de Somaliėrs een bootje en zetten ze 550 kilometer uit de kust overboord. Bewapening of een navigatiesysteem wilden ze de piraten niet cadeau doen. Geen van de mannen haalde de kust, aldus de bron

http://www.spitsnieuws.nl(...)raten_verzuipen.html

Probleem |oplossing

De Topic titel alleen al +1
de Nieuwsdump +1
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_81378218
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:25 schreef moussie het volgende:

[..]

En omdat jij zo denkt worden er ineens geen bankovervallen meer gepleegd?
[..]

Voor hem alleen een argument tegen de zogenoemde 'beschaving', je dacht toch niet dat zich hierdoor laat afschrikken? Voor de rest zijn er in dat land meer dan genoeg mensen die weinig of niets te verliezen hebben, ik denk niet dat die zich laten afschrikken door een eventuele dood bij zo'n actie. Het zou zelfs kunnen dat zij liever dat hebben dan langzaam verhongeren ..
Het verschil is een Russische tanker overvallen staat gelijk aan zelfmoord, een Nederlandse boot staat gelijk aan een verblijf in een prachtige gevangenis met een kans op een paspoort
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_81379199
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:29 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

Het verschil is een Russische tanker overvallen staat gelijk aan zelfmoord, een Nederlandse boot staat gelijk aan een verblijf in een prachtige gevangenis met een kans op een paspoort
Hoe kom je aan dat idee? Over het algemeen worden alle boten op een na in beslag genomen en vernietigd, en in die ene boot mogen ze naar de kust vertrekken met net genoeg proviand aan boord.
Zover ik weet is het enige wat deze kant op is gekomen de piraten van de Taipan, en die zitten inmiddels in Duitsland dat hun wel gaat berechten, voor de rest is bovenstaande de afspraak tussen de Atalanta-partners
pleased to meet you
pi_81381993
Waarom lees ik dit nu pas? Geniaal! Dit is verder toch ook niet strafbaar? Je laat ze alleen maar vrij toch?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81382027
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

De Somalische piraten die donderdag door Russisch mariniers gevangen werden genomen, zijn hoogstwaarschijnlijk verzopen. Dat meldt een bron binnen het Russische leger vandaag.

De criminelen hadden olietanker Moscow University gekaapt voor de kust van Jemen. Omdat er geen gronden waren om ze te berechten, moesten ze worden vrijgelaten. De Russen gaven de Somaliėrs een bootje en zetten ze 550 kilometer uit de kust overboord. Bewapening of een navigatiesysteem wilden ze de piraten niet cadeau doen. Geen van de mannen haalde de kust, aldus de bron

http://www.spitsnieuws.nl(...)raten_verzuipen.html

Probleem |oplossing

De Russen weter beter van aanpakken dan de Nederlanders
  Moderator donderdag 13 mei 2010 @ 15:31:01 #296
249559 crew  Lavenderr
pi_81382061
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:28 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas? Geniaal! Dit is verder toch ook niet strafbaar? Je laat ze alleen maar vrij toch?
Geniaal in al zijn eenvoud, deze oplossing.
pi_81382430
Dat bootje teruggeven had ook niet gehoeven. Waarom niet terug naar de echte piratentijden? Gewoon een plankje waar je dan vanaf moet sprinen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81382521
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:42 schreef Jac0bus het volgende:
Dat bootje teruggeven had ook niet gehoeven. Waarom niet terug naar de echte piratentijden? Gewoon een plankje waar je dan vanaf moet sprinen
Gewoon een mooie zwembroek en een zetje lijkt me genoeg.
pi_81383192
Rusland

Zo doe je dat. Niet dat politiek correcte gedoe van de EU en VS.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:15:04 #300
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_81383529
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef DaggerOne het volgende:
Rusland

Zo doe je dat. Niet dat politiek correcte gedoe van de EU en VS.
You mess with us? We'll fuck you up!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')