Die heb ik vandaag allemaal gedelete, stond te veel rotzooi tussen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
skyradio of kinkfm. Maar meestal gewoon mijn eigen muziek
al je muziek¿quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag allemaal gedelete, stond te veel rotzooi tussen.
wat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
Wtf.
Minimumkapitaal is ¤18.000 voor een besloten vennootschap. Maar nee, dat is alleen voor B.V'squote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
Ynuhh, heb je ook 80.000 aan startgeld moeten betalen of geldt dit alleen voor BV's?
Ja, was te veel om te sorteren, dus donderdag of zo alles opnieuw downloaden.quote:
Dan komt er misschien een overvloed aan bedrijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Minimumkapitaal is ¤18.000 voor een besloten vennootschap. Maar nee, dat is alleen voor B.V's
En zeer waarschijnlijk komt dat binnenkort te vervallen.
heb iets van 55gig. Ga ik dus nooit weggooien. Zitten een aantal moeilijk te zoeken albums tussenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, was te veel om te sorteren, dus donderdag of zo alles opnieuw downloaden.
Heb nu enkel nog 1 liveset.
Bravo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker, wc is dus verstopt door mijn kankergrote drol
Ik had slechts 19GB.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
heb iets van 55gig. Ga ik dus nooit weggooien. Zitten een aantal moeilijk te zoeken albums tussen¡¡
Lijkt me eerde door het pleepapier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker, wc is dus verstopt door mijn kankergrote drol
FIFA '05!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je forceert mij bijna om FIFA '05 op te starten en de statistieken hier te posten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niet afgeveegd, dus daar kan het niet aan liggen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pics¡¡¡¡quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pm?quote:
Ze wilden Suarez ook alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Fenerbahce wil Dzsudzsak
11 mei 2010
Volgens diverse Turkse media heeft Fenerbahce belangstelling voor Balasz Dzsudzsak. Fenerbahce zou de naar verluidt gevraagde transferson van 12 miljoen euro willen betalen. De Hongaar zou maar liefst 2,5 miljoen euro kunnen gaan verdienen. De Turken spelen komend seizoen in de door de Hongaar zo gewenste Champions League. Of Dzsudzsak ook belangstelling heeft voor de Turkse club is niet bekend.
PSV Netwerk
In Hongaarse media bevestigde de zaakwaarnemer van Fenerbahce de interesse. 'We hebben er van gehoord, maar ik kan niet ingaan op eventuele aanbiedingen. Balasz zou in ieder geval vereerd zijn als zo'n grote club concrete interesse toont.'
DOEI HE
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zich vervelen. Doe gewoon FM man.
Pics van je aarsch.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Tuurlijk heb ik m'n reet wel afgeveegd
Haarzelf of haar urinepotje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wilde een pic van fas plaatsen, maar die heb ik niet dus die grap gaat niet door
FM een spel noemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Door sinds 2005 geen spellen meer te kopen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Door sinds 2005 geen spellen meer te kopen.
Bij ONZ komen alleen maar echte kankermongolen. Hier ook wel, maar daar is het niveau nóg lager.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, een vraag. Wat trekt jullie aan in deze sc, en waarom geen andere sc?![]()
![]()
18 t/m 21-jarige bazen ipv WoW-ers en vrijgezelle 30+-ers die hun katten laten zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, een vraag. Wat trekt jullie aan in deze sc, en waarom geen andere sc?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |