Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Ja, 2 dagen achter elkaar sluit. En vanaf vrijdag al superslecht geslapenquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, 2 dagen achter elkaar sluit. En vanaf vrijdag al superslecht geslapen
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUISquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef haakon het volgende:
Remco vind, net als mij, dat het wel een keer tijd is om naar huis te gaan.
Alleen kan het nog niet
Ja, te ziek voor woorden idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind dit zoooo zielig..
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Die mongolen hebben hem gewoon voor dood achtergelaten, waarna hij is overreden door een auto
Davidquote:
ja, heb vandaag nog geen seconde zin gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef haakon het volgende:
Remco vind, net als mij, dat het wel een keer tijd is om naar huis te gaan.
Alleen kan het nog niet
ik zit een beetje op 2 gedachten, aan de ene kant snap ik het maar aan de andere kant ook weer nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dat McClaren weg is bij Twente en naar wolfsburg gaat.
Wat een klote verhaal, paar jaar terug ook iemand overreden in Fleringen na uitgaan ook heel lang het verhaal (en nog steedsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind dit zoooo zielig..
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Die mongolen hebben hem gewoon voor dood achtergelaten, waarna hij is overreden door een auto
Klopt, weet nog donders goed ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een klote verhaal, paar jaar terug ook iemand overreden in Fleringen na uitgaan ook heel lang het verhaal (en nog steeds) gegaan dat hij ruzie had gehad enz., ook nooit iemand voor gepakt
.
Nice, wat voor opleiding ga je doen dan daar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
WHOAH! VOLGENDE WEEK WOENSDAG AL KAMERS KIJKEN IN AMERSFOORT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet nummerquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
De straat is klaar, Ze hadden laatst een apart fietspad aangelegd maar die is er nu niet meer. Denk dat de straat, en dan vooral bij de bocht, te smal was voor auto's. Nu kunnen ze weer lekker door de straat scheuren.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, wat voor opleiding ga je doen dan daar?Creatieve TherapieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* MarkoAlmelo wordt door Henrike genegeerd op Hyves
Oh gewoon een grapje, trek het je niet aan.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oh gewoon een grapje, trek het je niet aan.
Moet je wat te drinken pakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:07 schreef Samzz het volgende:
Tvp
En thuis. En het regent. En ik heb dorst
Dat is wel een goede zaak natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, ik ga volgende week woensdag kamers kijken
Nja, op dit moment is er al sowieso 1 kamer waarvan ik weet waar ik ga kijken. En dat is best een toffe buurt, en toffe kamer. Ziet er allemaal best netjes uit voor een studentenhuisquote:
Kom wel ff langs he?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
WHOAH! VOLGENDE WEEK WOENSDAG AL KAMERS KIJKEN IN AMERSFOORT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben wel heel dichtbij, maar mijn ouders gaan mee, kan dus niet ff langskomenquote:
Verkeerde topic?quote:
quote:
Hey kneus dan.quote:
zet je een tentje opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Het regenten de auto moet nog gefixt worden
Dat weet ik zelf niet eens of ik dat heb.quote:
Ik zal m'n bronnen eens raadplegenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf niet eens of ik dat heb.
Ik heb al een aardige oplossing, moet helaas wel droog gebeurenquote:
ebolaquote:
Nee hoeft niet dan gaan ze me ook nog bellen van dat akkefietje van laatstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal m'n bronnen eens raadplegen
Weet niet hoe lang poging tot mishandeling erover doet te verjaren, maar zo lang hebben ze dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee hoeft niet dan gaan ze me ook nog bellen van dat akkefietje van laatst
quote:Hengelo Ov • Een 16-jarige jongen uit Fleringen werd vrijdag 30 april omstreeks 21.45 uur aangehouden, omdat hij een politieagent in het gezicht had geslagen. De 16-jarige hoorde bij een groepje jongens, welke het terras moesten verlaten van een horecagelegenheid aan de Burgemeester Jansenpplein in Hengelo. Daar veroorzaakte het groepje overlast. De 16-jarige was het niet eens met de politie en sloeg een agent in het gezicht. De 16-jarige werd aangehouden en ingesloten op het politiebureau.
Ja ik ook. Vooral het 16-jarige en Fleringen gedeeltequote:
Nee, eigenlijk vooral omdat hij een kindermenu wou bij de Griekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vooral het 16-jarige en Fleringen gedeelte
Oh ja, en een terras in Hengelo niet willen verlaten
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk vooral omdat hij een kindermenu wou bij de Griek
Dan niet johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet ze
The Outside Agency
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef haakon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet ze
Turn the world into your dance floor.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
GIVE ME FREEDOM, GIVE ME FIRE, GIVE ME REASON, TAKE ME HIGHER.. SEE THE CHAMPIONS , TAKE THE FIELD NOW, YOU'RE THERE FOR US, MAKE US FEEL PROUD.
Je ruikt zo lekker fris iddquote:
Snap ik ook nooit, daarom doe ik het nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je ruikt zo lekker fris idd
Maar waarom douchen vóór we ons in het zweet gaan werken?
Om daarna het avontuur nog even in de douche voort te zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je ruikt zo lekker fris idd
Maar waarom douchen vóór we ons in het zweet gaan werken?
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om daarna het avontuur nog even in de douche voort te zetten
And let's be honest, een schoon kutje is lekkerder dan die wat de hele dag te verduren heeft gehad
quote:A girl said to me earlier, "You've got the body of a God, shame it's Buddha!"
I replied, "You've got a face like a princess, shame it's Diana's."
Had je me even moeten roepen toen je er onder stondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om daarna het avontuur nog even in de douche voort te zetten
And let's be honest, een schoon kutje is lekkerder dan die wat de hele dag te verduren heeft gehad
bruinsquote:
ik bedoel meer dat er niet ouder kwam, leek wel op tijsquote:
Mag je alleen in vakanties naar bruins of zo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat er niet ouder kwam, leek wel op tijs
laatste keer was al een tijd geleden, dat wou ik ook zo houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mag je alleen in vakanties naar bruins of zo?
Eensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef Robinhoo het volgende:
Gemiddelde leeftijd ligt bij een 'normale' zondag bij bruins echt op 20+ hoor. Maar wat boeit mij wat voor volk er rond loopt, ik bouw mijn eigen feestje wel met mijn kameraden.
Ah ok, dan is het nog wel een keer lachen ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef Robinhoo het volgende:
Gemiddelde leeftijd ligt bij een 'normale' zondag bij bruins echt op 20+ hoor. Maar wat boeit mij wat voor volk er rond loopt, ik bouw mijn eigen feestje wel met mijn kameraden.
ik vind het elk jaar nog weer donders lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef haakon het volgende:
Nee man, vond het vorig jaar tegenvallen en 2 jaar terug ook
Kan er weinig van herinneren, had me helemaal lam gezopen, zodat het nog wat leek
wij gaan donderdagmiddag barbecueënquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef haakon het volgende:
We gaan dit jaar de hele dag zuipn en bbq-en. En dat kan ik allebei heeeeel goed !
goed planquote:
Wouter \m/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin \m/
Sander \m/quote:
nu al?quote:
nummer 5quote:
die 3 heb ik al in de tent gehadquote:
knalpiepquote:
hoeveel hej d'r dan?quote:
Die domeinnaamquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
jazeker
mooi feest hier in de hoeve
kom ie ok nog langs?
[ afbeelding ]
Ja, gisteren even de mailbox opgeschoond... toen kwam ik 'em weer tegen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:43 schreef Kreator het volgende:
Yo aap. Account weer terug!. Betere zaken.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Robinhoo het volgende:
Oh we zijn kampioenNr 2 heeft zojuist punten laten liggen
dat moet ook wel, want morgen gaat het lossssssquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
joah, wie bunt 'n mooi eind hen met de tent opbouw'n
fixedquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
en goedemorgen op deze eerste woensdag / laatste schooldag van de week, waar morgen de werkweek pas begint
Moet je weer bier drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Robinhoo het volgende:
Oh we zijn kampioenNr 2 heeft zojuist punten laten liggen
dat doe ik dus in deze 3 dagenquote:
Ja, da's ook wel weer waarquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe ik dus in deze 3 dagenen geen school vrijdag i.v.m. vakantie/dag na Hemelvaart...
volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:04 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Wouter: is de tent nog groter dan vorig jaar eigenlijk?
ja, dat had ik al uit je posts opgemaaktquote:
Heb haar leren kennen bij kampioenschap van Twentequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat had ik al uit je posts opgemaakt
doelde meer op waar je haar van kent, leeftijd etc.etc.
Pics?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb haar leren kennen bij kampioenschap van Twente
Met een niet nuchtere kop kwam ik haar tegen, maar damn, wat een mooie meid
pafipo !
[ afbeelding ]
Page First Post, dacht ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pics?
En wat is een pafipo?Ik loop hier nog maar 9 jaar rond...
de eerste post op een (nieuwe) paginaquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
En wat is een pafipo?Ik loop hier nog maar 9 jaar rond...
Jonge, vraag gewoon om picsquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat had ik al uit je posts opgemaakt
doelde meer op waar je haar van kent, leeftijd etc.etc.
Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:56 schreef Kreator het volgende:
..alleen slaat Pafipo helemaal nergens op omdat je zelf kunt instellen hoeveel posts per pagina je wil. Ik zie het nergens anders op fok en het is gewoon kansloos postkrikken.
auwquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef Fems het volgende:
Hoi
Bah, ik viel net van de trap af, en ik wilde naar de UB, maar ik vind mezelf nu zielig.
dit weekend nog in de Hoeve te vinden dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Nu zo thuis maar proberen te studeren
Don't know yet. Denk het niet!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit weekend nog in de Hoeve te vinden dan?
heb Stoffe Jongens van meneer Visscher laatst gedownload en twijfel om die dvd-box van hem te kopenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef haakon het volgende:
[..]
Allebei wel
Maar meneer Finkers is wel het best
Ik vind Visscher wel leuk, maar vaak net iets teveel van het goedequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb Stoffe Jongens van meneer Visscher laatst gedownload en twijfel om die dvd-box van hem te kopende dvd-box 'Tot nu toe' van meneer Finkers heb ik al een tijdje
Kun je in je bed toch ook ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Neehoor! Maar ik moet er zo toch echt uit! Nog 1 friends aflevering kijken!
Lauraquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Machiel, hoe heet ze eigenlijk?
Of heb ik dat gemist?
Bestaat dat nog in 2010? Dacht dat de Nederlander steeds slimmer werdquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef haakon het volgende:
Bijna iedereen zegt dat erachteraan
Jan Smit fanboys
bij de brezan of automat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
godverdetering, kan ik ook nog ergens vloeibare pakking weghalen![]()
quote:
Jow keerlquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef Robinhoo het volgende:
vanavond gemeentelijk a toernooi daarna van de kaart zuipen.
Ben jij nooit op school ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga eem met maat voetballen en dan naar snackbar kallem.
Wrom zo lang ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zo piep'n, ik moet nog 5 uur en 195 minuten
Prepare to see what's never been seen before on ToF.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:48 schreef haakon het volgende:
Edit0r !
Starring: Remco !
Coming August 12th
Only one person knows the truth... Will he reveal this precious secret or will he take it to his grave?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef haakon het volgende:
Did you see that !?
Was it really there, or was it just an illusion ?
ik heb een gave, maar die houd helaas niet in dat ik jullie posts kan editenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zullen we?
Als Remco het dan maar niet aanpast.
Het is allemaal wat hèquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een gave, maar die houd helaas niet in dat ik jullie posts kan editen
Of "Remco's Got Talent"quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
Zullen we hem opgeven voor: "Je zal het maar hebben" ?
Maar jij niet, dus wegwezen daar !quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze vinden het nodig om om 2 uur bezig te gaan met een of andere opdracht
Ik heb zo'n gevoel, dat jij je ineens ziek voelt ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben vorige week ook al weggegaan
Voor de vakantie bedoel ik dus
Meh, denk niet dat ze daar nog intrappen. Zijn er namelijk ineens 3 ziek weg gegaan netquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel, dat jij je ineens ziek voelt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
te laat gereageerd van jouw kant dus, daar gaat je kans!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meh, denk niet dat ze daar nog intrappen. Zijn er namelijk ineens 3 ziek weg gegaan net
Moet ik je even opbellen als je vader, zeggen dat je oma is overleden ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Achja, normaal zou ik wel verdergaan met m'n opdrachten, maar het is hier een lawaaierige bende
Neh, da kuj nie maak'n.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Moet ik je even opbellen als je vader, zeggen dat je oma is overleden ?
Kuj niet maaaaak'n Machiel, kuj niet maak'n !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |