toen jouw vriend met haar bezig was, was hij nog nieteens jouw vriend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef -jennifer- het volgende:
in onze klas zat een meisje S, mijn vriend en zij hadden een soort van bijna relatie..;)
Nu maanden later heb ik met mijn vriend dus.. duurde wel even omdat ik weet dat hij met S bezig was geweest maargoed..
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Chowi het volgende:
Jaloerzie
H**r
Gekleineert
Uitgenodigt
Wat een faaltopic, dit.
Zoals eerder al is aangegeven lijkt het me een kwestie van vertrouwen in je relatie. Als jij bijvoorbeeld naar een housewarming party van een van je vriendinnen gaat, lijkt het me ook niet dat je je vriend meeneemt, of wel soms?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef -jennifer- het volgende:
Ik heb jullie mening even nodig. Ik zal het verhaal in het kort proberen uit te leggen:
In onze klas zat een meisje S, mijn vriend en zij hadden een soort van bijna relatie.
S is de grootste hoer die ik ken om het even netjes te houden..
S haat mij en heeft mij altijd al gekleineerd.
Nu maanden later heb ik met hem, nu mijn vriend. Het duurde wel even omdat ik weet dat hij met S bezig is geweest, maar goed.
Nu geeft S volgende week een feest en mijn vriend is natuurlijk uitgenodigd en gaat er natuurlijk heen, terwijl hij haar nooit meer ziet en niks meer met haar te maken heeft.
Ik ben hier gewoon echt niet blij mee, vooral omdat S altijd lullig tegen mij doet, en ik weet hoe ze is. Ik heb hem dit verteld, maar hij doet er verder niks mee. Is het heel raar dat ik me er zo bij voel, en is het een optie om te vragen of ik mee mag? Als vriendin van is dat lijkt mij toch redelijk normaal..
Ik zou absoluut niet meegaan. Ik zou met mijn vriend praten waarom hij persé naar dat feestje wilt, zoals ik al eerder zei, heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:45 schreef -jennifer- het volgende:
bedankt voor de reacties :p
ehmm maare.. ik vertrouw hem wel, maar ik weet wel dat ik die avond helemaal kapot ga.. hebk ook niet zoveel zin in..:S
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:45 schreef -jennifer- het volgende:
bedankt voor de reacties :p
ehmm maare.. ik vertrouw hem wel, maar ik weet wel dat ik die avond helemaal kapot ga.. hebk ook niet zoveel zin in..:S
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dramaqueen.
Ik vertrouw je wel, maar ik ga helemaal kapot! Ka-pot! En dat komt door jou. Maar ga maar naar dat feestje hoor! Laat mij maar hélémáál kapot gaan hier!
Tja, meisjes van 14/15. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
Dramaqueen.
Ik vertrouw je wel, maar ik ga helemaal kapot! Ka-pot! En dat komt door jou. Maar ga maar naar dat feestje hoor! Laat mij maar hélémáál kapot gaan hier!
Ik putte uit eigen geschiedenisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Techno het volgende:
Tja, meisjes van 14/15. Wat verwacht je dan?
Ok dit kan een beetje twee kanten hebben... aan de ene kant zou bijvoorbeeld mijn vriend, als hij weet dat ik er moeite mee hebt, het niet waard vinden om naar zoiets toe te gaan. Aan de andere kant - als zij echt een vriendin van hem is, of een beetje in dezelfde sociale scene ronddartelt dan is het ook wat overdreven om dit zo af te keuren... Heeft hij eigenlijk ooit seks met haar gehad?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:04 schreef -jennifer- het volgende:
ja we hadde het er over gehad en ik had ook gevraagd waarom hij daar dan zonodig heen moest.. hij zei ja gewoon ze is een vriendin van mij
dus toen zei ik: ja maar je ziet haar nooit en hebt niks met haar t emaken
en toen zei hij ja maar een feest is altijd leuk en ik ga altijd naar een feest als ik uitgenodigt word...
en nouja hij gaat samen met zijn beste vriend dus.. maar voor de rest kent hij daar niemand.. alleen maar zij xd
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef -jennifer- het volgende:
en nee ik ben geen op hol geslagen puber.. en t is een serieuse relatie..
En ik dacht dat het zo'n grote h**r was. En dan niet eens neuken. Tsssk, wedden dat ie dat op dat feestje gaat inhalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef -jennifer- het volgende:
nee hij heeft geen sex met haar gehad,
enn ik weet hoe graag die dat wou ,
dus dat maakt het miss allemaal net iets erger..
en nu zegt hij opeens dat hij niet alleen voor zichzelf gaat maar ook voor zn vriend -_-en daardoor wel moet gaan..
Offffffffffff, ze heeft het vriendje van de TS al lang en breed geneukt, maar hij zegt het uit angst niet tegen zijn vriendin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik dacht dat het zo'n grote h**r was. En dan niet eens neuken. Tsssk, wedden dat ie dat op dat feestje gaat inhalen.
Effectief? Maar 1 theelepeltje eiwit!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:11 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ok dit kan een beetje twee kanten hebben... aan de ene kant zou bijvoorbeeld mijn vriend, als hij weet dat ik er moeite mee hebt, het niet waard vinden om naar zoiets toe te gaan. Aan de andere kant - als zij echt een vriendin van hem is, of een beetje in dezelfde sociale scene ronddartelt dan is het ook wat overdreven om dit zo af te keuren... Heeft hij eigenlijk ooit seks met haar gehad?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
TS waarom ga je niet iets leuks doen met wat vriendinnen en geef je vriend(lief) de ruimte om zichzelf te vergrijpen aan dat meisje.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef -jennifer- het volgende:
nee hij heeft geen sex met haar gehad,
enn ik weet hoe graag die dat wou ,
dus dat maakt het miss allemaal net iets erger..
Kut, op deze manier kan ik dus nooit meer normaal een ijsje eten...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat je verder komt dan het rode topje. dus hou het op 3 cal.
Ja! Als ie echt om je geeft gaat ie niet meer naar feestjes van andere meisjes! Zo!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:32 schreef xthexonlyxone het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat die niet moet gaan. Als die echt om je geeft kies die voor jou!
waarom al die moeite als je het ook leuk kunt hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef Re het volgende:
ondanks TS kan er echt wel normaal gereageerd worden, is niet zo moeilijk, echt niet
bedoel je niet 'moerlijk' ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef Re het volgende:
ondanks TS kan er echt wel normaal gereageerd worden, is niet zo moeilijk, echt niet
niet zo sip. dit is echt het beste wat we van dit topic kunnen maken.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, heb je al sex gehad met 'm ?
Misschien is dat het wel gewoon !
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon je vriend voordat hij daar heen gaat een keer goed zijn zak laten legen, in jouw mond of tussen je benen (gebruik bij de laatste wel een condoom!). Zodra je dat gedaan hebt zal hij haar niet meer zo snel willen bespringen. Doet hij het alsnog, dan kan je de schuld alleen maar bij jezelf leggen; je hebt je vent dan niet goed bevredigd.
ik moest toch een poging wagen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet zo sip. dit is echt het beste wat we van dit topic kunnen maken.
Een goede uitputtende beurt is altijd een goed plan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef Re het volgende:
ik moest toch een poging wagen...
je suggestie om hem eens een goede uitputtende beurt te geven voordat hij naar het feestje gaat is trouwens best een goed plan
Dit schreeuwt om een hyves adres!quote:
Precies, party of niet, it`s always a good time to get laid!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een goede uitputtende beurt is altijd een goed plan!
ja, want dan kan ie niet met anderen neuken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Jaloezie is echt een turn-off!
Voor hem erg ongemakkelijk als je hem constant controleert.
zie je wel dat te snel editten problemen kan geven, ik was het niet die deze goede suggestie gaf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef Re het volgende:
[..]
ik moest toch een poging wagen...
je suggestie om hem eens een goede uitputtende beurt te geven voordat hij naar het feestje gaat is trouwens best een goed plan
nah, posts die een beetje originaliteit hebben laat ik wel staan, platvloers gescheld en onzinnig offtopic geleuter gaat gewoon de prullenbak inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie je wel dat te snel editten problemen kan geven, ik was het niet die deze goede suggestie gaf.
en dat recht heb jij!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef Re het volgende:
[..]
nah, posts die een beetje originaliteit hebben laat ik wel staan, platvloers gescheld en onzinnig offtopic geleuter gaat gewoon de prullenbak in
Dat is echt jaloerse reactie nummer 1, waarin je eigenlijk heel subtiel zegt:" ik heb liever niet dat je gaat" , en waarin je eigenlijk direct laat merken dat je 'm niet vertrouwd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:56 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet meegaan. Ik zou met mijn vriend praten waarom hij persé naar dat feestje wilt, zoals ik al eerder zei, heb je dat al gedaan?
Dit dus!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Two het volgende:
Ik denk dat je je vriend gewoon moet vertrouwen! Hij heeft niet voor niets voor jou gekozen. En als het dan toch verkeerd uitpakt is hij het toch niet waard om moeite voor te doen.
als het correcte woord 'jaloezie' is, moet je tweede zin natuurlijk luiden:quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:11 schreef gnilrednoz het volgende:
1) het is jaloezie, niet jaloerzie
2) ja het is normaal dat je jaloers bent
quote:2) ja het is normaal dat je jaloes bent
Welnee. En dit is een fout die men op fok expres maakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:08 schreef Sandoval het volgende:
[..]
die gaat op het lijstje, die's nieuw!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |