Ook naar mij? ik wil ook smsjes ontvangenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm oké!
Er is een sms naar je onderweg btw
Over een jaar of 10 is Genemuiden gewoon een buitenwijk van Zwolle.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef Stommerik het volgende:
Vandaag de hele dag druk bezig geweest het huis in te pakken. Volgende week vertrekken we uit Zwolle
Net als Hasselt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 is Genemuiden gewoon een buitenwijk van Zwolle.
Hehe, geloof het wel idd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
GVD, hij is weer unbanned.![]()
1e post in een Zwolle-topic van 2010?
Het was wel rustig zo, Ps2k en jij gebanned en stbabylon in de USA.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe, geloof het wel idd.
Heb je me een beetje gemist?
Die had een maand terug al kunnen mailen voor een unban, maar dat heeft ie volgens mij nog niet gedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
Is Ps2K nog steeds geband dan? Die heb ik ook al een kleine eeuwigheid niet meer gezien.
Ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die had een maand terug al kunnen mailen voor een unban, maar dat heeft ie volgens mij nog niet gedaan.
Ja, Ps2K en ik moeten niet de hele dag samen topics zoeken om te verneuken...quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
Is Ps2K nog steeds geband dan? Die heb ik ook al een kleine eeuwigheid niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |