quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:00 schreef SpecialK het volgende:
Maar jij zat wel als een gek 2 jaar lang te F5-en, he. Ouwe pik!
Wat wil je, het is de Donald Duck, dat blad eindigt ongeveer twee keer per decennium een zin middels een punt. Serieus, ga maar 'ns op die tekstballonen letten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:48 schreef nattermann het volgende:
Goede klacht, Ezio! Wat fijn voor je!
Al die uitroeptekens, en dat overtollige aanhalen van de naam van de afzender!!
gr nattermann!
Als die kinderen kutnamen hebben als Chayenne-Destiny zegt hij:quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat wil je, het is de Donald Duck, dat blad eindigt ongeveer twee keer per decennium een zin middels een punt. Serieus, ga maar 'ns op die tekstballonen letten.
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als die kinderen kutnamen hebben als Chayenne-Destiny zegt hij:
"Wat leuk, Chayenne-Destiny!"
Gewoon reageren met "o."quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?
Na "O." en die sarcastische opmerking zou dit een geschikte volgende stap zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?
Hoi hond uit Rakker die niemand kent, wanneer kom je weer in de Donald Duck?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook altijd 'brief aan' en dan elke keer verwijzen naar een stripje van dat personage deze week
"Mag ik je handtekening"quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoi hond uit Rakker die niemand kent, wanneer kom je weer in de Donald Duck?
HEEL TOEVALLIG deze week, Chayenne-Destiny!
Hihi pootafdruk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"Mag ik je handtekening"
Wat dacht je van douwe dabbert, wolfje, tokkie torquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hihi pootafdruk.
O ja Dombo mag ook stikken in een pinda.
Ik kende hem al hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die bewerking is inderdaad matig, maar je mist denk ik de insider grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |