Dat is Donald Duck niet echt en dat weet je zelf ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
DD een koning![]()
Are you sure?
[ afbeelding ]
Wellicht is DD meer een queen
quote:Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
quote:bron?
Wie niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees altijd de mini-strip op de achterkant als eerste.
quote:
quote:Der Fuehrer's Face is a 1943 animated cartoon by the Walt Disney Studios, starring Donald Duck. It was directed by Jack Kinney and released on January 1, 1943 as an anti-Nazi propaganda movie for the American war effort. The film won the 1943 Academy Award for Animated Short Film, and was the only Donald Duck cartoon to win an Oscar.
Neee hahahahahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stoere jongen ben je.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stoere jongen ben je.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik ze bewaren? Ik krijg iedere week een nieuwe (en iedere maand de dd extra) en die oude ga ik toch niet teruglezen. Ik had ze ooit allemaal vanaf '89, maar die zijn allemaal bij het oud-papier gegooid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die hun Donald Ducks niet bewaren / de Donald Duck niet lezen.
Zonde.. je had er een kind blij mee kunnen makenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze bewaren? Ik krijg iedere week een nieuwe (en iedere maand de dd extra) en die oude ga ik toch niet teruglezen. Ik had ze ooit allemaal vanaf '89, maar die zijn allemaal bij het oud-papier gegooid.
quote:Waarom houden kangoeroe-moeders niet van slecht weer? Dan spelen al hun kinderen binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |