quote:
Wat is dat nou weer voor een vergelijking.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS bewaart zijn oude Donald Ducks![]()
Je kijkt zeker ook de TV Kantine
das een rare zin zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef FoK-gebruiker het volgende:
Vroeg was Donald Duck was Donald Duck nog een beetje sympathiek![]()
[ afbeelding ]
Dat is een nachtmerrie, de echte donald in dat filmpje had een hekel aan nazi's!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef FoK-gebruiker het volgende:
Vroeg was Donald Duck was Donald Duck nog een beetje sympathiek![]()
[ afbeelding ]
Die kinderen moeten dat van hun krampachtig-leuke ouders erboven zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me altijd af of die kinderen serieus de brieven beginnen met 'donzige donsknaap' of 'kwakende kwekker' etc. of dat ze dat er zelf van maken bij DD
Dat je dat nog serieus weet ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is een nachtmerrie, de echte donald in dat filmpje had een hekel aan nazi's!
Tokkies zouden de baasheid van Donald Duck niet eens begrijpen. De enige DD waar een tokkie aan denkt is...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Maat dat je zelf maar wijs, tokkie
Het serieus opnemen voor Donald Duckquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef Penisbaard het volgende:
De Donald Duck vergelijken met de TV kantineDat is Beethoven vergelijken met Frans Duijts.
kei vaakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef psaexorp het volgende:
[..]
die aflevering kwam vroeger kei vaak langs schorremorrie!
Donald Duck proberen af te zeikenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Het serieus opnemen voor Donald Duck![]()
En Beethoven mag de kleine teen van Frans Duijts nog niet eens kussen.
Ik ga nu een brief schrijven naar de Donald Duck omdat mensen zoals jij mij pesten vanwege het lezen van de Donald Duck.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Het serieus opnemen voor Donald Duck![]()
En Beethoven mag de kleine teen van Frans Duijts nog niet eens kussen.
Ben je 14?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
kei vaak![]()
En meer dan 1x een aflevering van DD kijken![]()
schorremorrie![]()
FOK
Wel beginnen met "snuiterende snavelmans" WAKquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ga nu een brief schrijven naar de Donald Duck omdat mensen zoals jij mij pesten vanwege het lezen van de Donald Duck.
DD een koningquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Donald Duck proberen af te zeikenDonald Duck is koning, en dat weet je zelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |