En dan was de reactie daarop:quote:Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
Een andere brief:quote:Fijn, Rick!
Waarop de reactie was:quote:Hallo Donsknaap!
Eergisteren heb ik bij het voetballen mijn enkel gebroken. Ik lig nu in het ziekenhuis en heb weinig te doen. Gelukkig kwam vandaag mijn zus langs met een stapel oude ducks! Nu hoef ik me tenminste niet te vervelen. Groetjes, Maarten
Klacht: Kutbrieven in Oom Donald's Brievenbusquote:Wat vervelend, Maarten!
quote:Hallo Donsknaap!
Eergisteren heb ik bij het voetballen mijn enkel gebroken. Ik lig nu in het ziekenhuis en heb weinig te doen. Gelukkig kwam vandaag mijn zus langs met een stapel oude ducks! Nu hoef ik me tenminste niet te vervelen. Groetjes, Maarten
quote:Pics van je zus!
Plaats ze dan niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef Splutje het volgende:
Wat moet je anders antwoorden op zulke kutbrieven
Ik moest lachenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Trollface. het volgende:
Terechte klacht, vroeger had je tenminste nog fatsoenlijke antwoorden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Ezio het volgende:
Zat ik net zo een paar oude Ducks door te bladeren
Het gaat me aan het hart.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ontopic:
TS maakt zich druk om de Donald Duck![]()
Ze waren inderdaad uit '97quote:
reactie:quote:Hallo Donald!
Vannacht kwam mijn vader weer bij mij in mijn bedje. Ik moest hem weer aan de pemel zwingelen, maar gelukkig heb ik jou op mijn dekbed dus had ik iets leuks om naar te kijken.
quote:Nou, gelukkig maar, Diederik!
Ja ik ook, dat Donald ruzie had gehad met Bolderbast over een zooi bladerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kreeg tenminste nog een hele lange brief terug waarin Donald vertelde wat hij had meegemaakt op de boerderij van Oma Duck die week.
Hij roept zn neefje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef klaagbaas het volgende:
HEY WAT HOOR JE ALS DONALD DUCK AAN HET MASTRUBEREN IS?
KWAKWAKWAKKWAKWAK
HAHAHAHA SNAPPIE HEM!?!?!
![]()
![]()
![]()
Laat me het opnieuw fraseren: tussen '97 en nu had je nog fatsoenlijke antwoorden.quote:
quote:
Mensen die hun Donald Ducks niet bewaren / de Donald Duck niet lezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS bewaart zijn oude Donald Ducks![]()
Je kijkt zeker ook de TV Kantine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |