Omdat het toch nog (onderhuids) blijft hangen. Of omdat je het meeneemt naar de volgende keer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je boos blijven als je het hebt uitgepraat? Als je dan nog boos bent heb je het ook niet echt goed uitgepraat imho.
Of net iets te vaak op de pass-knop drukken, waarna de keeper, nadat hij een passje terug van de verdediger kreeg, de bal in eigen goal jast.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Of als je uit automatisme bij een achterbal op het pass-knopje drukt waarna je keeper een lullig passje geeft in de voeten van de spits van de tegenpartij.
EN DIE KANKERLIJER MAAKT HEM DAN OOK NOG, TEGEN DE FIFA-BRO-CODE IN![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ohh dat is ook erg ja, er zijn echt een paar meisjes die ik níet kan uitstaan daardoorquote:
Dan ben je gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of net iets te vaak op de pass-knop drukken, waarna de keeper, nadat hij een passje terug van de verdediger kreeg, de bal in eigen goal jast.
Ja omdat die ander pas heel laat op doorgaan kliktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Of als je uit automatisme bij een achterbal op het pass-knopje drukt waarna je keeper een lullig passje geeft in de voeten van de spits van de tegenpartij.
![]()
![]()
![]()
.
True that.quote:
Met lelijke stem kun je niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh dat is ook erg ja, er zijn echt een paar meisjes die ik níet kan uitstaan daardoorNiet dat ze verder wel leuk zijn ofzo
Dat is me nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of net iets te vaak op de pass-knop drukken, waarna de keeper, nadat hij een passje terug van de verdediger kreeg, de bal in eigen goal jast.
quote:
Ik heb het over de PC, hè...quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Klopt, ik kan een lage stem bij vrouwen ook niet uitstaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met lelijke stem kun je niet leuk zijn.
Inderdaad, dan ben ik echt in staat om die kankercontroller het raam uit te gooien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja omdat die ander pas heel laat op doorgaan kliktEn jij al als een mongoloïde stempelzetter loopt te jensen op die knop
. Man, hoe erg ik daar wel niet van kan flippen. Dan verlaat ik de wedstrijd soms ook gewoon
.
Ik ga er gewoon godverdomme een topic over openen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja![]()
De FIFA-Bro Code
. Ook als je uit moet trappen en een snel a-tje doet in de voeten van de tegenstander naar de cornervlag dribbelen omdat je zo niet wilt scoren
.
Maar het allerergste blijft als je iemand van de bal af wil zetten met een a-tje maar dat je onverwacht de bal in je bezit krijgt terwijl je a-tje nog is geactiveerd zodat je hem uit schopt.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja![]()
De FIFA-Bro Code
. Ook als je uit moet trappen en een snel a-tje doet in de voeten van de tegenstander naar de cornervlag dribbelen omdat je zo niet wilt scoren
.
Maar het allerergste blijft als je iemand van de bal af wil zetten met een a-tje maar dat je onverwacht de bal in je bezit krijgt terwijl je a-tje nog is geactiveerd zodat je hem uit schopt.
Herhalingen moeten standaard uitstaan en pas geshowd worden als op een knopje wordt gedrukt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de HERHALINGEN NIET SNEL GENOEG SKIPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bundel de quotes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon godverdomme een topic over openen.
Ik heb er 2 tegen de muur gegooidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ben ik echt in staat om die kankercontroller het raam uit te gooien.
Daarom, speel single player.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mwa, dat zeg ik, dan heb je het wat mij betreft niet goed uitgepraat. Men hoeft bij mij ook echt niet aan te komen met eerdere "ruzies" die waren uitgepraat want dan ben ik al snel uitgepraat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat het toch nog (onderhuids) blijft hangen. Of omdat je het meeneemt naar de volgende keer.
Haha, als ik een kankermooie goal heb gemaakt, wil ik het vanuit elke hoek zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Trompet of trommel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:49 schreef Bragi het volgende:
Ik moet een cadeau hebben voor een basketbal/voetbal/tennis-liefhebbende vriend. En wel voor morgen.
Liefst iets tofs met het WK.
Je, een andere vriend had al een 'oranje supportersset', dus daar kan ik helaas niet meer mee aankomen.quote:
Die laatste ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
FIFA Bro Code.
- Bij een verovering van de bal ten gevolgde van een uittrap die is gebezigd met de a-knop gelieve men richting de cornervlag te dribbelen zodat de defensie zich kan herstellen.
- Herhalingen dienen altijd geskipped te worden, zo snel als dat mogelijk is.
- Het overzichtscherm in de rust dient niet te worden weggedrukt.
- Een FIFA-speler heeft het recht maximaal 3 minuten te besteden vóór de wedstrijd om een andere opstelling te selecteren.
- Penalty-shoot-outs na een wedstrijd tellen niet mee als een overwinning op de tegenstander.
ten gevolge vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
FIFA Bro Code.
- Bij een verovering van de bal ten gevolgde van een uittrap die is gebezigd met de a-knop gelieve men richting de cornervlag te dribbelen zodat de defensie zich kan herstellen.
Zodat de defensie zich kan herstellenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
FIFA Bro Code.
- Bij een verovering van de bal ten gevolge van een uittrap die is gebezigd met de a-knop gelieve richting de cornervlag te dribbelen zodat de defensie zich kan herstellen.
Het telt als overwinning, maar die overwinning moet je ingetogen vieren omdat het niet mannelijk is op die manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die laatste ben ik het niet mee eens.
Spellen moet je niet vergelijken met echte wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zodat de defensie zich kan herstellenZie je dat al gebeuren bij een echte wedstrijd?
Care, in het spel kun je fouten maken, in het echt ook. Wat is dat nu weer voor onzin om je tegenstander de gelegenheid te geven om zijn verdediging opnieuw te ordenen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Spellen moet je niet vergelijken met echte wedstrijden.
Anders is de spanning uit het spel door een verkeerde druk op de knop.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, in het spel kun je fouten maken, in het echt ook. Wat is dat nu weer voor onzin om je tegenstander de gelegenheid te geven om zijn verdediging opnieuw te ordenen?
Omdat het streken zijn omdat die ander niet opschiet met de herhalingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, in het spel kun je fouten maken, in het echt ook. Wat is dat nu weer voor onzin om je tegenstander de gelegenheid te geven om zijn verdediging opnieuw te ordenen?
Kan toch ook in het echt, dat de spanning uit het spel is door de fout van een speler?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Anders is de spanning uit het spel door een verkeerde druk op de knop.
Ja, maar daar hoort dat er nu eenmaal bij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan toch ook in het echt, dat de spanning uit het spel is door de fout van een speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |