Ik krijg wel tegengas, maar ik zie niet in waarom je per se uit elkaar moet als iemand vreemdgaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het lekker vindt om geen tegengas te krijgen. Dan is het toch niet in 'balans'.
Nouja volgens mij heeft hij best wel schijt aan haar op sommige momenten, dus zij moet toch wel iets meer geven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'ie zelf gewoon erg zwak en kan 'ie enkel omgaan met meisjes die geen tegengas geven.
Zwakkeling.quote:
HJ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Met 1 van m'n exen kan ik nog best goed opschieten hoor. Laatst nog tijdje met lopen te praten in de kroeg.
Ik speel altijd thuis hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus het zit wel gewoon goed in je relatie.
En dat andere als in; Ik zou het wel doen, maar dan moet ze naar mij toekomen en voor 10.00 m'n huis uitzijn?
Nouja als je relatie je zo weinig dierbaar is dat je het op het spel wilt zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik krijg wel tegengas, maar ik zie niet in waarom je per se uit elkaar moet als iemand vreemdgaat.
Een foutje is nu eenmaal snel gemaakt.
O ja, want omdat jullie voor de rest niets weten is het ineens zwak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'ie zelf gewoon erg zwak en kan 'ie enkel omgaan met meisjes die geen tegengas geven.
Ja jonge.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hedde gij nog steeds met dat mokkel joh?
Ik ga nog met 2 exen goed om. 1 niet meer, die mag dood.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Met 1 van m'n exen kan ik nog best goed opschieten hoor. Laatst nog tijdje met lopen te praten in de kroeg.
Nee, maar wacht maar een keertje tot het bij jezelf gebeurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja als je relatie je zo weinig dierbaar is dat je het op het spel wilt zetten.
Oh, ik heb met mijne geen ruzie. Ik hoef ze alleen niet te spreken ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga nog met 2 exen goed om. 1 niet meer, die mag dood.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
O ja, want omdat jullie voor de rest niets weten is het ineens zwak.![]()
Soms moet je echt nadenken voordat jij iets zegt met je kankergezicht.
Je, je gaat per ongeluk met een ander naar bed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een foutje is nu eenmaal snel gemaakt.
Ho ho, ik ben niet maar haar naar bed geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je, je gaat per ongeluk met een ander naar bed.Ik snap je strekking wel, maar het komt een beetje raar over zo.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Bragi het volgende:
Iedere gozer met wie m'n vriendin zou vreemdgaan is toch minder lekker dan ik, dus daarom gaat ze ook nooit vreemd. Devaluatie, jeweets.
Wat? Dat ik per ongeluk de ex van m'n neef probeer te zoenen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar wacht maar een keertje tot het bij jezelf gebeurt.
Precies, je moet elkaar wel nog kunnen aankijken vind ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Met m'n laatste ex heb ik gewoon goed gepraat en besloten dat we het beter uit konden maken. Niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |