Ga jij wd neuken als het met k uitgaat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik praat niet eens met mijn exen. Daarom is het ook een ex.
Waarom ken jij zulke domme meisjes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Skylark. het volgende:
Zo'n meisje wat ik ken had haar vriendje zien vreemdgaan, maar hij ontkende gewoon glashard en zei allemaal dingen van; "Nee, wat ga je me beschuldigen, dat doe je nou altijd. Je vertrouwt me nooit, dat is pas reden dat ik een keer vreemdga" en toen voelde zij zich schuldig en toen ik ernaar vroeg zei ze: "Ja, hij heeft wel gelijk, ik kan het niet eens bewijzen."![]()
![]()
.
Welke?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk met ruggegraatloze meisjes.
quote:
Sorry, guys, was op zoek naar de juiste smiley.quote:
Vuur bestrijdt je met vuur.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Met mijn exen zou ik alleen willen afspreken om ze in de fik te steken ofzo.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze mij mag gebruiken om hem terug te pakken.
ihihihihihihiihihihihihIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het meerdere keren is niet nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Stel, jullie hadden een relatie met een snoezig meisje. En zij zei tegen je dat ze af ging spreken met een vriendin van vroeger, maar per ongeluk lees jij een smsje waardoor je erachter komt dat ze heeft gelogen en dat ze eigenlijk af gaat spreken met een ex.. En dat gebeurt meerdere keren. Zou je dan (als de rest wel goed zit) nog een relatie met haar willen?
(Disclaimer: Gaat niet over mijn eigen relatie gelukkig)
Als ik ja zeg moet ik het nog doen ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga jij wd neuken als het met k uitgaat?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, plaatjes nemen meer ruimte in.
Nou boehoe. Jullie weten hopelijk wel waar deze SC door ontstaan is he? Oja, plaatjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet drie kilometer scrollen elke pagina.
Ik snap niet dat je het lekker vindt om geen tegengas te krijgen. Dan is het toch niet in 'balans'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze is gewoon goed voor mij, misschien wel te goed.
Dacht ik ook. Maar ik zit gewoon onder de plakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat in relaties vanaf het begin zien dat ik de baas ben.
Onbegonnen werk voor jou dus.
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het lekker vindt om geen tegengas te krijgen. Dan is het toch niet in 'balans'.
Blijkbaar is 'ie zelf gewoon erg zwak en kan 'ie enkel omgaan met meisjes die geen tegengas geven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het lekker vindt om geen tegengas te krijgen. Dan is het toch niet in 'balans'.
Ja en zo hoort het ook lijkt mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Met mijn exen zou ik alleen willen afspreken om ze in de fik te steken ofzo.
Dus het zit wel gewoon goed in je relatiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik ja zeg moet ik het nog doen ook. Als ik weer single ben, wat nog eheeeeeeeeel lang duurt, dan doe ik gewoon weer zoals ik eerst was al single zijnde.
hedde gij nog steeds met dat mokkel joh?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ik zit gewoon onder de plak![]()
. Ik ben verodmme al 5 weken niet op vrijdag naar de kroeg geweest in Raalte
Ik krijg wel tegengas, maar ik zie niet in waarom je per se uit elkaar moet als iemand vreemdgaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja volgens mij heeft hij best wel schijt aan haar op sommige momenten, dus zij moet toch wel iets meer geven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'ie zelf gewoon erg zwak en kan 'ie enkel omgaan met meisjes die geen tegengas geven.
Zwakkeling.quote:
HJ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Met 1 van m'n exen kan ik nog best goed opschieten hoor. Laatst nog tijdje met lopen te praten in de kroeg.
Ik speel altijd thuis hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus het zit wel gewoon goed in je relatie.
En dat andere als in; Ik zou het wel doen, maar dan moet ze naar mij toekomen en voor 10.00 m'n huis uitzijn?
Nouja als je relatie je zo weinig dierbaar is dat je het op het spel wilt zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik krijg wel tegengas, maar ik zie niet in waarom je per se uit elkaar moet als iemand vreemdgaat.
Een foutje is nu eenmaal snel gemaakt.
O ja, want omdat jullie voor de rest niets weten is het ineens zwak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'ie zelf gewoon erg zwak en kan 'ie enkel omgaan met meisjes die geen tegengas geven.
Ja jonge.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hedde gij nog steeds met dat mokkel joh?
Ik ga nog met 2 exen goed om. 1 niet meer, die mag dood.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Met 1 van m'n exen kan ik nog best goed opschieten hoor. Laatst nog tijdje met lopen te praten in de kroeg.
Nee, maar wacht maar een keertje tot het bij jezelf gebeurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja als je relatie je zo weinig dierbaar is dat je het op het spel wilt zetten.
Oh, ik heb met mijne geen ruzie. Ik hoef ze alleen niet te spreken ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga nog met 2 exen goed om. 1 niet meer, die mag dood.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
O ja, want omdat jullie voor de rest niets weten is het ineens zwak.![]()
Soms moet je echt nadenken voordat jij iets zegt met je kankergezicht.
Je, je gaat per ongeluk met een ander naar bed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een foutje is nu eenmaal snel gemaakt.
Ho ho, ik ben niet maar haar naar bed geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je, je gaat per ongeluk met een ander naar bed.Ik snap je strekking wel, maar het komt een beetje raar over zo.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Bragi het volgende:
Iedere gozer met wie m'n vriendin zou vreemdgaan is toch minder lekker dan ik, dus daarom gaat ze ook nooit vreemd. Devaluatie, jeweets.
Wat? Dat ik per ongeluk de ex van m'n neef probeer te zoenen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar wacht maar een keertje tot het bij jezelf gebeurt.
Precies, je moet elkaar wel nog kunnen aankijken vind ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Met m'n laatste ex heb ik gewoon goed gepraat en besloten dat we het beter uit konden maken. Niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |