Eens, zonde is dat. En maar denken dat ze stoer zijn enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt er op dat de gros van de klb-bezoekers dat het liefst heeft. Het niveau is de laatste 4 á 5 maanden zo gigantisch gedaald. Sowieso is het voor vrouwen onmogelijk om een normaal topic te openen omdat het binnen no-time verziekt wordt door debielen die om pics gaan vragen.
En ik speel het niet eens vaakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je punten en argumenten wat betreft FIFA zijn goed.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat je met zijn allen 'OOOOH' en 'AAH FUCKK' kan roepen als je langs een goed team komt.
Ik vroeg in het verleden altijd om pics van het onnozelste onderwerp wat in de OP voorkwam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus, dat zeggen ze al sinds ik me kan herinneren dat het niveau daalt
okquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg in het verleden altijd om pics van het onnozelste onderwerp wat in de OP voorkwam.
Bijvoorbeeld pics van zijn schildpad, om zo de de mensen die om het zusje vragen belachelijk te maken.
pics van je verleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg in het verleden altijd om pics van het onnozelste onderwerp wat in de OP voorkwam.
Bijvoorbeeld pics van zijn schildpad, om zo de de mensen die om het zusje vragen belachelijk te maken.
Dat hoeft ook niet, als je maar weet waar je over praat.quote:
Het viel me misschien minder op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus, dat zeggen ze al sinds ik me kan herinneren dat het niveau daalt
FIFA '95, en dan FIFA '98 tot en met FIFA '05.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb FIFA 98, 2001, 2005, 2007, 2008 en 2010.
Gewoon online, party modus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom niet een keer bij iemand thuis een klb-sc toernooi?![]()
![]()
Ik zou meedoen, fo real.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom niet een keer bij iemand thuis een klb-sc toernooi?![]()
![]()
onzichtbaar voor iedereen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef Skylark. het volgende:
HUH.
Ik heb iemand bij m'n hyvesvrienden waarbij ik het profiel niet kan zien.Hoe kan dat.
Alles onzichtbaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Oh ze staat wel bij m'n vrienden. Snap d'r geen fuck van.
Kan dat ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |