abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:59 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_81291603
Op koninginnedag heb ik mijn hand gebroken en dus kan ik niet werken.
Ik werk in de thuiszorg als schoonmaakster. Gips mag niet nat worden.

Gisteren heb ik contact gehad met de verzuimreductie en daar werd mij verteld dat omdat ik in het systeem sta als ziek ik dus absoluut niet naar buiten mag.

Een gebroken hand lijkt mij niet iets waardoor ik aan huis gebonden moet zijn, ook is het nogal makkelijk te controleren voor mijn werkgever.

Kunnen en vooral mogen ze dit wel van mij eisen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_81291647
Nee natuurlijk niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 12:50:21 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_81291800
Een werkgever moet wel weten waar je verblijft als je ziek bent, zodat de arboarts naar het juiste adres gestuurd kan worden.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:53:11 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_81291873
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
Een mens moet toch eten? Hoe verwachten ze dan dat dit in huis komt?
Partner, buren, familie, vrienden enz
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Basp1 het volgende:
Een werkgever moet wel weten waar je verblijft als je ziek bent, zodat de arboarts naar het juiste adres gestuurd kan worden.
Maar ik ben niet ziek, ik heb een gebroken hand. Het paarse gips zie je al van kilometers afstand.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_81291908
Jawel.