abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81291178
Wanneer was jij voor het eerst écht dronken?

Ik op mijn 18e ergens, ik dacht dat ik wel mee kon zuipen met wat mannen, tot op zekere hoogte ging het goed. Daarna viel ik in bosjes, op straat en moest ik best veel kotsen

De volgende dag moest ik werken maar voelde ik me best ok, tot ik sinaasappelsap ging drinken toen moest ik bij een klant wegrennen en kwam alles er weer uit. Na 3 uur werken ben ik maar naar huis gegaan

Daarna nog maar 1 keer dronken geweest, ik houd niet zo van kotsen en dat is wel het effect dat alcohol bij mij heeft
pi_81291259
Dat zal ergens in 1989 geweest zijn gok ik zo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:37:44 #3
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_81291261
Ik was 14 jaar, op vakantie me m'n ouders en m'n kleine broertje in Engeland (lands end) en had daar een stel jongeren leren kennen. Op een goede avond kochten we alleen een fles appel cider, dronken die vervolgens leeg waarna we in beschonken toestand terecht kwamen. 's Avonds m'n hele bed onder gekotst en ik was de dag daarna de hele dag ziek.

Daarna nog vele malen dronken geweest, tot op de dag van vandaag.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:38:57 #4
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_81291301
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd niet zo van kotsen
Goed kotsen moet je leren! Als je een beetje vaardig bent is het helemaal niet meer vervelend en kun je de kotssmaak gewoon wegdrinken met je volgende biertje.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_81291304
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik was 14 jaar, op vakantie me m'n ouders en m'n kleine broertje in Engeland (lands end) en had daar een stel jongeren leren kennen. Op een goede avond kochten we alleen een fles appel cider, dronken die vervolgens leeg waarna we in beschonken toestand terecht kwamen. 's Avonds m'n hele bed onder gekotst en ik was de dag daarna de hele dag ziek.

Daarna nog vele malen dronken geweest, tot op de dag van vandaag.
So zeg ketelbinkie, wat een avontuur!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81291311
17.

Bacardi Rum, niet te zuipen. Nu drink ik gelukkig goede merken.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:41:54 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_81291407
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef vosss het volgende:

[..]

So zeg ketelbinkie, wat een avontuur!!!
Ik kreeg nog bijna klappen op m'n bek omdat ik ieder willekeurig wijf dat langs kwam vroeg: "are you a bird?" Vriendjes in kwestie waren minder gecharmeerd daarvan.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_81291475
Laatste keer was op m'n 18e, volgens vrinden heb ik de hele 7 kilometer van de kroeg naar huis gefietst met een liedje van Within Temptation op m'n stembanden
Google is your friend, abuse your friends
pi_81291476
Volgens mij was ik 16, toen werd ik nog dronken van breezers en smirnoff
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:45:33 #10
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81291546
14 jaar, op een feest in de buurt, daarna de auto van mijn pa ondergekotst die me kwam ophalen nadat hij gebeld was dat het niet goed met me ging
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:36 #11
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81291583
Op m'n 15e tijdens een kamp op de middelbare school.

Was op Ameland, de avond voor vertrek gingen we naar een discotheek, alleen waren de leraren zich er niet van bewust dat er een kleine supermarkt 3 blokken verder zat. We gingen dus in kleine groepjes 's middags al bier en andere drank halen.

Na het eten hadden we een uur of 2 over voordat we naar die discotheek gingen en dus gingen we verspreid in een aantal groepjes de buurt verkennen voor een goed plekje om te zuipen. We hadden blijkbaar het beste plekje in een weiland in een soort greppel, niemand kon ons zien en het was zo gezellig dat we al bezopen waren voordat we weggingen. In die discotheek ging het van kwaad tot erger, tot ik nieteens meer op m'n benen kon staan, maar heb niet gekotst vreemd genoeg. Iets wat ik de jaren daarna toch wel regelmatig heb gedaan

Leukste was nog dat we de ochtend daarna met z'n allen nog 30 kilometer mochten gaan fietsen met tegenwind, dus iedereen was op slag na dood bij aankomst
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:47:06 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81291609
Was op een avond dat mijn ouders weg waren en mijn broertje en ik besloten de drankvoorraad van mijn pa eens door te nemen. Alles geproefd, de raarste mixjes gedronken om de volgende dag wakker te worden met een plakkerig kussen. Had in mijn slaap mijn kussen ondergekotst. Denk dat ik 16 was.

Vanaf die avond is het bij alleen maar bier gebleven. Heel soms wil er nog wel eens een tequila of ander shotje bij komen kijken. Ook nooit meer gekotst.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:47:53 #13
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81291639
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef Happel het volgende:
om de volgende dag wakker te worden met een plakkerig kussen. Had in mijn slaap mijn kussen ondergekotst. Denk dat ik 16 was.

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81291657
Op mijn 18e, na bier, wodka, whisky, en heel veel gold strike. Niet hoeven kotsen, maar wel een gat in m'n geheugen Heb gelukkig niet veel rare dingen gedaan, het schijnt alleen dat ik een marathon heb gerend
pi_81291859
Oud en nieuw 4 jaar gelden, ik was 16, al vaak zat gedronken maar echt dronken was ik nog nooit geweest. We zouden na 12e met zn alle naar een feest in de buurt lopen. Vriend van mij had een fles bacardi raz, "hey frank, dat kan je beter mixen", "neejoh, lekker zuipehh" later die nacht hebben ze me naar huis gebracht (lees: getilt). Nog vaak genoeg helemaal lam geweest, gekotst als een malle, maar mn lichaam niet meer kunnen gebruiken van de drank gaat me nooit meer gebeuren.
Illuminated, Subtle & Aware
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:53:42 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81291885
12.

Op een reünie van de plaatselijke padvinders werd ik achter de tap gezet. Ik was die avond voor het eerst dronken. Ik denk van een biertje of 5 a 6. Gevallen met de fiets, gekotst, hoofdpijn... the works. Het heeft daarna weer een aantal jaar geduurd tot de volgende keer.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81292038
Ik was 13. Het was naast de eerste keer dronken ook de eerste keer dat ik alcohol had gedronken.

Vriendinnetjes hadden Apfelkorn gehaald maar uiteindelijk was ik de enige die het lustte.
Het was gelukkig geen grote fles, maar heb hem toch in mijn eentje leeggedronken.
Na 3 uur was dat behoorlijk voelbaar en heb ik heel de tuin ondergekotst van dat vriendinnetje.

Mijn verjaardagscadeautje voor haar. .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:58:02 #18
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81292087
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Anne het volgende:
Ik was 13. Het was naast de eerste keer dronken ook de eerste keer dat ik alcohol had gedronken.

Vriendinnetjes hadden Apfelkorn gehaald maar uiteindelijk was ik de enige die het lustte.
Het was gelukkig geen grote fles, maar heb hem toch in mijn eentje leeggedronken.
Na 3 uur was dat behoorlijk voelbaar en heb ik heel de tuin ondergekotst van dat vriendinnetje.

Mijn verjaardagscadeautje voor haar. .
Van Apfelkorn zou ik ook gaan nekken ja
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:59:27 #19
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_81292135
Jaartje of 14, ergens in 1995. Groot feest georganiseerd met een vriend van me in zijn gigantische achtertuin, inclusief DJ die helaas al voor aanvang van het feest te dronken was om normaal te functioneren. Dus de rest van de avond heeft iedereen maar zelf zijn/haar favoriete plaatjes gedraaid.
Na een tijdje dan toch ook zelf dronken geworden, hier en daar lagen al wat kotsende mensen. Gingen wat spullen kapot, en dan met een stalen gezicht tegen de bezorgde ouders van die vriend vertellen dat je helemaal nuchter bent en alles onder controle hebt. En direct daarna struikelen over een bierkrat om je geloofwaardigheid teniet te doen.
Later die nacht nog met de vriendin van m'n beste vriend gezoend, een verdiende bloedneus opgelopen en een vriendschap kapot gemaakt.

Al met al een geslaagd feestje!

Drink tegenwoordig alleen nog gematigd op speciale gelegenheden.
Narcist
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:01:57 #20
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_81292238
Vorige week vrijdag.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_81292425
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef Torrio het volgende:

[..]

Van Apfelkorn zou ik ook gaan nekken ja
.

Daarna ook nooit meer gedronken.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:14:18 #22
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_81292760
Jaar of 15 denk ik..

Rond die tijd was je echt de man als je een hele fles Smirnoff had, dus dat en de combinatie Berenburg-Cassis. Dan wil het wel. Hele boel ondergekotst.
pi_81292827
Ik was 14. Bij een neef vanalles door elkaar gedronken. Wijn, bier, whisky, rum en vervolgens stomdronken en de hele dag doodziek.

Helaas heb ik er niks van geleerd.
pi_81295600
17 was ik maar krijg altijd zo'n fucking pijn aan me tanden de dag erna is echt niet te doen. en nattuurlijk kotsen als een gek . maarja daarna voel je je wel opgelugt.
When you look inside a girls heart, you would see how much she cries. You'll find hidden secrets, best friends and lies. But what you'd see the most is how hard it is to stray strong when nothing's right and everything's wrong.
pi_81298051
Ik was 'al' 17 toen. Na het eindexamen gingen we met de hele klas naar Centerparcs ( ) om te vieren dat we klaar waren. Nou is er in Centerparcs weinig meer te doen dan lang slapen en zuipen, dus dat deden we ook. Ik dronk uiteraard wel vaker - ik was immers 17 - maar hoogstens totdat ik aangeschoten was en ook enkel bier.
Maar goed, iemand in mijn huisje had een hele tray bier meegenomen, weer iemand anders had voor een paar honderd euro sterke drank en ga zo maar verder. Op een gegeven moment had ik zo'n beetje in m'n eentje die tray bier opgezopen en voelde ik me al heel wat draaieriger dan eerst.
Toch besloten om ook maar eens wat sterke drank te nemen. Ik pakte een aantal limonadeglazen en vulde er eentje met ouzo, eentje met whisky, eentje met jagermeister en eentje met bacardi. Al die shit door elkaar gezopen en ook meerdere glazen per drank. Toen wat water gedronken en naar bed gegaan.

Volgende dag werd ik wakker in een volledig ondergekotste slaapkamer, was de bank in de woonkamer op miraculeuze wijze ontdaan van de kussens en stond er een groep van 6 schoonmakers in Centerparcs hesjes in het huisje
Wat bleek: iemand had mijn glas niet met water bijgevuld, maar met een mix van bacardi, jagermeister en whisky. Ik had dat met m'n zatte hoofd niet door en dronk dat op in de veronderstelling dat het water was en zo nog een paar zeer dubieuze mixjes. Toen ben ik dus een aantal keer flink over m'n nek gegaan. Centerparcs vond het niet heel relaxed en we hebben een officiele waarschuwing gekregen (en nog 1 omdat iemand om 3:00 's nachts met een gastoeter over het park rondliep ), maar als ik het zelf op zou ruimen hoefden we geen extra kosten te betalen. Dus dat gedaan en nooit meer wat van gehoord

Net als Happel nooit meer sterke drank gedronken, maar alleen nog bier. En daar ben ik ook wel eens heel aangeschoten van geworden, maar van alleen bier heb ik nog nooit gekotst
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:50:01 #26
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_81299954
Ik was 14, met m'n ouders op vakantie. Wilde stoer zijn en halve literblikken bier kopen. had er 6, bleek er 12% alcohol in te zitten.

Lekker kotsen en de volgende dag mensen tegenkomen die vragen hoe het gaat, maar dat je ze niet kent.

Ja, zucht, toen is het misgegaan. Eigenaardige was wel dat m'n ouders het grappig vonden . Nu niet meer
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_81303596
Denk jaar of 16 op schoolreis ofzo, heb me een partij lopen tanken als nooit tevoren. Was in Barcelona Weet nog dat ik in de club dacht even tegen een muurtje aan te leunen, was het een gordijn.........
pi_81369556
Was nog net geen 16 , en besloot dan maar na het beu te zijn van die Bacardi breezers (dat ik dat zelfs nog maar durfde kopen en drinken LOL) eens goed te drinken van de fles Cointreau die van me pa was.
Vervolgens te voet naar het plaatselijke bordeel te stappen en daar maar wat zat te wezen en de dames te bewonderen
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:41:17 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81401210
4,5 jaar oud. Met oud en nieuw ging iedereen naar buiten om vuurwerk af te steken en ik dronk binnen alle champagne waar ik m'n handen op kon leggen. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_81401284
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef Dagonet het volgende:
4,5 jaar oud. Met oud en nieuw ging iedereen naar buiten om vuurwerk af te steken en ik dronk binnen alle champagne waar ik m'n handen op kon leggen. .
Boefje!
pi_81401483
Ik was een jaartje of 17, en het was tijdens de carnaval (dan weet je het wel ). In het begin nog weinig aan de hand: de biertjes gingen er wel rap in, maar dat tempo was ik opzich wel gewend. Tot dat iemand van de groep ineens met een hele voorraad, zeg maar een complete doos, flugeltjes ( ) aankwam, waardoor het al redelijk wazig begon te worden. Daarna weer over gegaan op bier, maar ik was al behoorlijk aangeschoten.

Ik weet nog dat ik probeerde te fietsen, maar gewoon 3x omviel en uiteindelijk besloot maar op de straat te blijven liggen, omdat dat ook wel best lag Vervolgens is onze groep door één van de vaders opgehaald, en ben ik als een blok thuis in slaap gevallen. Gelukkig geen last van kotsen en katers, want de andere avond ging het feest gewoon weer los. Hoewel toen vooral cola gedronken
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:53:06 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81416347
16 was de eerste keer dat ik echt wasted was...
biertjes drinken totdat een maat van me aankwam met het idee om er tequilla bij te gaan drinken.... omfg! ik kotste snachts over mijn collectie donaldducks heen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:30:15 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81424011
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was 'al' 17 toen. Na het eindexamen gingen we met de hele klas naar Centerparcs ( ) om te vieren dat we klaar waren. Nou is er in Centerparcs weinig meer te doen dan lang slapen en zuipen, dus dat deden we ook. Ik dronk uiteraard wel vaker - ik was immers 17 - maar hoogstens totdat ik aangeschoten was en ook enkel bier.
Maar goed, iemand in mijn huisje had een hele tray bier meegenomen, weer iemand anders had voor een paar honderd euro sterke drank en ga zo maar verder. Op een gegeven moment had ik zo'n beetje in m'n eentje die tray bier opgezopen en voelde ik me al heel wat draaieriger dan eerst.
Toch besloten om ook maar eens wat sterke drank te nemen. Ik pakte een aantal limonadeglazen en vulde er eentje met ouzo, eentje met whisky, eentje met jagermeister en eentje met bacardi. Al die shit door elkaar gezopen en ook meerdere glazen per drank. Toen wat water gedronken en naar bed gegaan.

Volgende dag werd ik wakker in een volledig ondergekotste slaapkamer, was de bank in de woonkamer op miraculeuze wijze ontdaan van de kussens en stond er een groep van 6 schoonmakers in Centerparcs hesjes in het huisje
Wat bleek: iemand had mijn glas niet met water bijgevuld, maar met een mix van bacardi, jagermeister en whisky. Ik had dat met m'n zatte hoofd niet door en dronk dat op in de veronderstelling dat het water was en zo nog een paar zeer dubieuze mixjes. Toen ben ik dus een aantal keer flink over m'n nek gegaan. Centerparcs vond het niet heel relaxed en we hebben een officiele waarschuwing gekregen (en nog 1 omdat iemand om 3:00 's nachts met een gastoeter over het park rondliep ), maar als ik het zelf op zou ruimen hoefden we geen extra kosten te betalen. Dus dat gedaan en nooit meer wat van gehoord

Net als Happel nooit meer sterke drank gedronken, maar alleen nog bier. En daar ben ik ook wel eens heel aangeschoten van geworden, maar van alleen bier heb ik nog nooit gekotst
Een 17-jarige die voor een paar honderd euro drank meeneemt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:53:36 #34
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_81426889
Of ik ben nooit echt dronken geweest óf ik kan het me echt niet meer herinneren. Ben wel een paar keer goed aangeschoten geweest. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ver heen was van de drank..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:20:16 #35
258010 mtx1680
Mijn ongezouten mening en ik.
pi_81467324
Ik was 15. Bier. Veel bier. Niet gekotst maar goh wat was ik lam
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
pi_81467824
Ook 15, ouders waren 25 jaar getrouwd.
Na een aantal passoa jusjes en een pisang ambon besloot ik maar eens om voor de eerste keer dronken te willen worden.
Mijn jongere neef was me al voor, die lag om 1u half op een bank, half op de grond te slapen.
Ik dronk nog een biertje een wijntje en nog wat van die zoete mixjes.
Was lekker dronken geworden, danste met een tante die in dezelfde staat van nuchterheid verkeerde.
Wat later ging ik naar bed en eenmaal in bed voelde ik alles draaien.
Gráppig dat ik dat vond
Vervolgens loop ik nog even naar de badkamer (om verstandig) wat water te drinken, ik zie mijn vader nog de trap opkruipen met ook de nodige alcoholische versnaperingen op.
Lachend ga ik daarna opnieuw in mijn draaierige toestand in bed liggen.
En lachend viel ik in slaap om dat rare gevoel.

Volgende dag wat suf, maar geen kotspartijen of hoofdpijn.

Daarna ben ik nog een paar keer dronken geweest, maar nooit zo erg dat ik moest nekken of dat ik de volgende dag allerlei vreemde verhalen moest aanhoren over wat ik allemaal buiten nuchter bewustzijn zou hebben uitgespookt. (klopt af)
Neil LOVES Carrots!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:42:47 #37
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_81468008
14 jaar oud en samen met een vriendje de camping af en 2 flessen cola en een fles Feigling gekocht

Daarvoor wel eens bessen (FTW!) gehad maar niet zo dronken geweest als die feigling avond

Als ik niet zo afwazig was geweest dan was die avond ook gelijk de 1e keer met een lekker wijf van 15
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_81468666
De 1e keer écht dronken, was toen ik 15 was. Een fuif (toen heette dat nog een fuif, in het jaar 2001) van een paar jongens uit het dorp, die hadden een blokhut afgehuurd in Duitsland. Eerst aan het bier, toen aan de bessenjenever m'n 1e keer dat ik blackouts van de drank had. Niks ondergekotst, maar de volgende dag wel zo ontiegelijk brak... 1e keer kotsen toen ik 17 was, tijdens de intro van de HTS. Bier en daarna heel veel apfelkorn. Sindsdien lust ik ook geen apfelkorn (ik heb ik bijna 2 maanden niks gedronken )
Toen ik 19 was ofzo heb ik een periode gehad dat ik bijna om de 2 weken boven de wasbak hing na het uitgaan, omdat we van te voren achterlijke drankspelletjes deden met goedkope mixdrankjes. Sindsdien drink ik die zooi ook niet meer. Met vakantie afgelopen jaar is het voor de 2e keer voorgekomen dat ik blackouts van die avond had. Het scheen dat ik een volle faceplant maakte toen ik uit de vouwtent van een maat van me flikkerde over de scheerlijn van een tent van een maat van me flikkerder
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
pi_82056056
Mijn eerste keer stapeldronken was na de terugkomst in de Kazerne en
het was in december ergens eind jaren 70'
Ik weet alleen dat ik door collega-officieren naar mijn bed ben gedragen
en de volgende ochtend met en stekende koppijn wakker werd en een
droge mond.
75 topics = FIN
pi_82056184
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:43 schreef FP128 het volgende:
Mijn eerste keer stapeldronken was na de terugkomst in de Kazerne en
het was in december ergens eind jaren 70'
Ik weet alleen dat ik door collega-officieren naar mijn bed ben gedragen
en de volgende ochtend met en stekende koppijn wakker werd en een
droge mond.
Herkenbaar dit

In mijn diensttijd was ik ook een keer smoorbezopen. Lag om een uur of 5 op bed en werd vervolgens om een uur of 7 m'n bed uit geschopt om 5 kilometer te gaan hardlopen. Ik dacht dat ik dood ging.
  zondag 30 mei 2010 @ 16:15:21 #41
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_82104224
Mijn eerste keer dronken...
Het was november 1993 en op een verjaardagsfeestje van een klasgenoot hadden we Pisan Ambon ontdekt. Na 2 longdrinkglazen wist ik niets meer. Had daarna wel een tijdje huisarrest
With the stars as her umbrella
pi_82511831
Moet nog komen.
Drink geen alcohol, dus dat moment heeft nog niet plaatsgevonden. 't Is wat
Liej
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:49:26 #43
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82511964
Dat weet ik echt niet meer na 18 jaar.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82512960
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Een 17-jarige die voor een paar honderd euro drank meeneemt
Kan toch best? En zal ook wel met meerdere zijn betaald, weet ik toch ook allemaal niet meer
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:53:59 #45
271494 stinow
of the Afghaan
pi_82548020
Was 16, voor het eerst goed aan de alcohol op de verjaardag van een vriend.

Er stond van alles op tafel, dus ook alles geprobeerd .
Gold stike, pisang, safari, rum, apfelkorn en bier stond er geloof ik. Oja, ook nog van die kleine flugel achtige flesjes. Helemaal lam dus.

Aan het eind van de avond nog 'even' 1 glas genomen met alles door elkaar gemixt erin .

Eenmaal thuis super brak, kotsen en twee dagen ziek. Sindsdien niet echt meer ladderzat geweest .

.. wel ladderstoned though
Like a vulcano! (C) Voodoo Lady
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:09:41 #46
67436 -Bala-
Now what?!
pi_82563615
Op mijn 15e, op een hockeyfeest (ik zit niet eens op hockey, nooit gezeten ook) waar ik via vrienden terecht was gekomen!

Bier voor FL 1.25 (1 gulden 25!!!) en als je ze per 100 bestelde waren ze nog maar een piek!

Dat ging goed mis..
"Hold the line! Stay with me! If you find yourself alone, riding in the green fields with the sun on your face, do not be troubled. For you are in Elysium, and you're already dead!"
pi_82641388
15 jaar, indrinken voor het schoolfeest met een lauwe fles blue curacao( ) en half lauw bier. Vervolgens flink wat bier op het feest zelf zuipen en daar ging alles nog goed
Na het feest ben ik vanaf school naar huis gebracht door mensen die ik echt 1x in m'n leven had ontmoet om vervolgens thuis met m'n lamme kop op de salontafel te gaan liggen en die helemaal onder kotsen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 07:22:55 #48
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_82650310
Toen ik een jaar of 15 was. 10 jaar geleden dus alweer
Hoorde na de tijd dat ik de lachers op mijn hand had gekregen, door midden op straat in een plasje water te gaan liggen, waarna de borstcrawl werd beoefend
Maar door de kater, kon me dat gestolen worden. Tevens kreeg ik om 6 uur 's ochtends een dweil in mn handen gedrukt, om mijn slaapkamer en het toilet grondig te dweilen. Deze waren namelijk voorzien van een nieuwe vloer.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_83284952
Ik was net 15. Is ook de enige keer dat ik echt zo dronken was, daarnaa nooit meer haha. Alleen nog af en toe een biertje of iets anders wat niet al te zwaar is.

We gingen toen met een paar mensen aan t eind van de (aller)eerste SE week bij iemand thuis en iedereen had een fles meegenomen. Sommige 2. dat kwam dus neer op een stuk of 9 flessen (sterke) drank voor 5 man. vrouw. haha gemengd gezelschap.
Ik besefte pas dat t allemaal wel heel hard aankwam toen iemand over mij heen hing met een pak drinken wat bijna leeggegoten werd over mijn schoot. En het mij niet lukte om die persoon weg te duwen. Nog erger: zij had niet eens door dat ik aan t duwen was x)
Later gingen we naar boven en gleed ik de hele tijd van mn stoel af. Toen besloot ik naar de wc te gaan in de badkamer. Nadat ik klaar was hield ik mn evenwicht niet meer en viel ik op de grond. Heb daar een half uur liggen lachen in mn eentje (elke keer begon de kick op nieuw toen ik me besefte hoe stom het is om te lachen op een badkamervloer haha). Rond een uur of 2 kwam mijn broer me halen en ik was echt in paniek dat ik niet echt nuchter was al. Hij was daar wel echt heel lief over.
Toen we onze fietsen gingen losmaken om naar huis te gaan, moesten we door de tuin en die tuin had een kronkelpaadje. Ben 3x gevallen binnen 5 meter. Echt triest haha
Ben uiteindelijk goed thuis gekomen en lief broertje zette toen ook nog mijn fiets even voor mij weg.

Minder was dat pa nog wakker was en me door had. En dat k de volgende ochtend super misselijk was, maar mijn moeder had niks door en begon toen een uur tegen me aan te kletsen terwijl ik probeerde neits te laten merken , alles binnen te houden en een beetje ja te zitten knikken.

Haha dat dus. Zoveel drank hoeft voor mij niet meer x)
pi_83535763
eerste keer zat 16 jaar, beginnen op ene verjaardagsfeest met rode bessen jenever.. toen ik doorhad dat ik bijna 1 fles leeghad voelde ik me nog wel goed tot ik ging staan.. daarna nog wezen stappen met het nodige bier.. tegen 12 uur ben ik in de auto gaan slapen zonder iets tegen andere te melden en daar hebben ze me om 5 uur s'nachts ook terug gevonden.

Niet gekotst ofzo maar de volgende dag wel zo'n kater.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')