Goed kotsen moet je leren!quote:
So zeg ketelbinkie, wat een avontuur!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik was 14 jaar, op vakantie me m'n ouders en m'n kleine broertje in Engeland (lands end) en had daar een stel jongeren leren kennen. Op een goede avond kochten we alleen een fles appel cider, dronken die vervolgens leeg waarna we in beschonken toestand terecht kwamen. 's Avonds m'n hele bed onder gekotst en ik was de dag daarna de hele dag ziek.
Daarna nog vele malen dronken geweest, tot op de dag van vandaag.
Ik kreeg nog bijna klappen op m'n bek omdat ik ieder willekeurig wijf dat langs kwam vroeg: "are you a bird?"quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef Happel het volgende:
om de volgende dag wakker te worden met een plakkerig kussen. Had in mijn slaap mijn kussen ondergekotst. Denk dat ik 16 was.
Van Apfelkorn zou ik ook gaan nekken jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Anne het volgende:
Ik was 13. Het was naast de eerste keer dronken ook de eerste keer dat ik alcohol had gedronken.
Vriendinnetjes hadden Apfelkorn gehaald maar uiteindelijk was ik de enige die het lustte.
Het was gelukkig geen grote fles, maar heb hem toch in mijn eentje leeggedronken.
Na 3 uur was dat behoorlijk voelbaar en heb ik heel de tuin ondergekotst van dat vriendinnetje.
Mijn verjaardagscadeautje voor haar..
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
Van Apfelkorn zou ik ook gaan nekken ja
Boefje!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef Dagonet het volgende:
4,5 jaar oud. Met oud en nieuw ging iedereen naar buiten om vuurwerk af te steken en ik dronk binnen alle champagne waar ik m'n handen op kon leggen..
Een 17-jarige die voor een paar honderd euro drank meeneemtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was 'al' 17 toen. Na het eindexamen gingen we met de hele klas naar Centerparcs () om te vieren dat we klaar waren. Nou is er in Centerparcs weinig meer te doen dan lang slapen en zuipen, dus dat deden we ook. Ik dronk uiteraard wel vaker - ik was immers 17 - maar hoogstens totdat ik aangeschoten was en ook enkel bier.
Maar goed, iemand in mijn huisje had een hele tray bier meegenomen, weer iemand anders had voor een paar honderd euro sterke drank en ga zo maar verder. Op een gegeven moment had ik zo'n beetje in m'n eentje die tray bier opgezopen en voelde ik me al heel wat draaieriger dan eerst.
Toch besloten om ook maar eens wat sterke drank te nemen. Ik pakte een aantal limonadeglazen en vulde er eentje met ouzo, eentje met whisky, eentje met jagermeister en eentje met bacardi. Al die shit door elkaar gezopen en ook meerdere glazen per drank. Toen wat water gedronken en naar bed gegaan.
Volgende dag werd ik wakker in een volledig ondergekotste slaapkamer, was de bank in de woonkamer op miraculeuze wijze ontdaan van de kussens en stond er een groep van 6 schoonmakers in Centerparcs hesjes in het huisje
Wat bleek: iemand had mijn glas niet met water bijgevuld, maar met een mix van bacardi, jagermeister en whisky. Ik had dat met m'n zatte hoofd niet door en dronk dat op in de veronderstelling dat het water was en zo nog een paar zeer dubieuze mixjes. Toen ben ik dus een aantal keer flink over m'n nek gegaan. Centerparcs vond het niet heel relaxed en we hebben een officiele waarschuwing gekregen (en nog 1 omdat iemand om 3:00 's nachts met een gastoeter over het park rondliep), maar als ik het zelf op zou ruimen hoefden we geen extra kosten te betalen. Dus dat gedaan en nooit meer wat van gehoord
Net als Happel nooit meer sterke drank gedronken, maar alleen nog bier. En daar ben ik ook wel eens heel aangeschoten van geworden, maar van alleen bier heb ik nog nooit gekotst
Herkenbaar ditquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:43 schreef FP128 het volgende:
Mijn eerste keer stapeldronken was na de terugkomst in de Kazerne en
het was in december ergens eind jaren 70'
Ik weet alleen dat ik door collega-officieren naar mijn bed ben gedragen
en de volgende ochtend met en stekende koppijn wakker werd en een
droge mond.
Kan toch best? En zal ook wel met meerdere zijn betaald, weet ik toch ook allemaal niet meerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een 17-jarige die voor een paar honderd euro drank meeneemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |