abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81291178
Wanneer was jij voor het eerst écht dronken?

Ik op mijn 18e ergens, ik dacht dat ik wel mee kon zuipen met wat mannen, tot op zekere hoogte ging het goed. Daarna viel ik in bosjes, op straat en moest ik best veel kotsen

De volgende dag moest ik werken maar voelde ik me best ok, tot ik sinaasappelsap ging drinken toen moest ik bij een klant wegrennen en kwam alles er weer uit. Na 3 uur werken ben ik maar naar huis gegaan

Daarna nog maar 1 keer dronken geweest, ik houd niet zo van kotsen en dat is wel het effect dat alcohol bij mij heeft
pi_81291259
Dat zal ergens in 1989 geweest zijn gok ik zo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:37:44 #3
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_81291261
Ik was 14 jaar, op vakantie me m'n ouders en m'n kleine broertje in Engeland (lands end) en had daar een stel jongeren leren kennen. Op een goede avond kochten we alleen een fles appel cider, dronken die vervolgens leeg waarna we in beschonken toestand terecht kwamen. 's Avonds m'n hele bed onder gekotst en ik was de dag daarna de hele dag ziek.

Daarna nog vele malen dronken geweest, tot op de dag van vandaag.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:38:57 #4
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_81291301
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd niet zo van kotsen
Goed kotsen moet je leren! Als je een beetje vaardig bent is het helemaal niet meer vervelend en kun je de kotssmaak gewoon wegdrinken met je volgende biertje.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_81291304
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik was 14 jaar, op vakantie me m'n ouders en m'n kleine broertje in Engeland (lands end) en had daar een stel jongeren leren kennen. Op een goede avond kochten we alleen een fles appel cider, dronken die vervolgens leeg waarna we in beschonken toestand terecht kwamen. 's Avonds m'n hele bed onder gekotst en ik was de dag daarna de hele dag ziek.

Daarna nog vele malen dronken geweest, tot op de dag van vandaag.
So zeg ketelbinkie, wat een avontuur!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81291311
17.

Bacardi Rum, niet te zuipen. Nu drink ik gelukkig goede merken.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:41:54 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_81291407
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef vosss het volgende:

[..]

So zeg ketelbinkie, wat een avontuur!!!
Ik kreeg nog bijna klappen op m'n bek omdat ik ieder willekeurig wijf dat langs kwam vroeg: "are you a bird?" Vriendjes in kwestie waren minder gecharmeerd daarvan.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_81291475
Laatste keer was op m'n 18e, volgens vrinden heb ik de hele 7 kilometer van de kroeg naar huis gefietst met een liedje van Within Temptation op m'n stembanden
Google is your friend, abuse your friends
pi_81291476
Volgens mij was ik 16, toen werd ik nog dronken van breezers en smirnoff
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:45:33 #10
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81291546
14 jaar, op een feest in de buurt, daarna de auto van mijn pa ondergekotst die me kwam ophalen nadat hij gebeld was dat het niet goed met me ging
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:36 #11
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81291583
Op m'n 15e tijdens een kamp op de middelbare school.

Was op Ameland, de avond voor vertrek gingen we naar een discotheek, alleen waren de leraren zich er niet van bewust dat er een kleine supermarkt 3 blokken verder zat. We gingen dus in kleine groepjes 's middags al bier en andere drank halen.

Na het eten hadden we een uur of 2 over voordat we naar die discotheek gingen en dus gingen we verspreid in een aantal groepjes de buurt verkennen voor een goed plekje om te zuipen. We hadden blijkbaar het beste plekje in een weiland in een soort greppel, niemand kon ons zien en het was zo gezellig dat we al bezopen waren voordat we weggingen. In die discotheek ging het van kwaad tot erger, tot ik nieteens meer op m'n benen kon staan, maar heb niet gekotst vreemd genoeg. Iets wat ik de jaren daarna toch wel regelmatig heb gedaan

Leukste was nog dat we de ochtend daarna met z'n allen nog 30 kilometer mochten gaan fietsen met tegenwind, dus iedereen was op slag na dood bij aankomst
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:47:06 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81291609
Was op een avond dat mijn ouders weg waren en mijn broertje en ik besloten de drankvoorraad van mijn pa eens door te nemen. Alles geproefd, de raarste mixjes gedronken om de volgende dag wakker te worden met een plakkerig kussen. Had in mijn slaap mijn kussen ondergekotst. Denk dat ik 16 was.

Vanaf die avond is het bij alleen maar bier gebleven. Heel soms wil er nog wel eens een tequila of ander shotje bij komen kijken. Ook nooit meer gekotst.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:47:53 #13
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81291639
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef Happel het volgende:
om de volgende dag wakker te worden met een plakkerig kussen. Had in mijn slaap mijn kussen ondergekotst. Denk dat ik 16 was.

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81291657
Op mijn 18e, na bier, wodka, whisky, en heel veel gold strike. Niet hoeven kotsen, maar wel een gat in m'n geheugen Heb gelukkig niet veel rare dingen gedaan, het schijnt alleen dat ik een marathon heb gerend
pi_81291859
Oud en nieuw 4 jaar gelden, ik was 16, al vaak zat gedronken maar echt dronken was ik nog nooit geweest. We zouden na 12e met zn alle naar een feest in de buurt lopen. Vriend van mij had een fles bacardi raz, "hey frank, dat kan je beter mixen", "neejoh, lekker zuipehh" later die nacht hebben ze me naar huis gebracht (lees: getilt). Nog vaak genoeg helemaal lam geweest, gekotst als een malle, maar mn lichaam niet meer kunnen gebruiken van de drank gaat me nooit meer gebeuren.
Illuminated, Subtle & Aware
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:53:42 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81291885
12.

Op een reünie van de plaatselijke padvinders werd ik achter de tap gezet. Ik was die avond voor het eerst dronken. Ik denk van een biertje of 5 a 6. Gevallen met de fiets, gekotst, hoofdpijn... the works. Het heeft daarna weer een aantal jaar geduurd tot de volgende keer.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81292038
Ik was 13. Het was naast de eerste keer dronken ook de eerste keer dat ik alcohol had gedronken.

Vriendinnetjes hadden Apfelkorn gehaald maar uiteindelijk was ik de enige die het lustte.
Het was gelukkig geen grote fles, maar heb hem toch in mijn eentje leeggedronken.
Na 3 uur was dat behoorlijk voelbaar en heb ik heel de tuin ondergekotst van dat vriendinnetje.

Mijn verjaardagscadeautje voor haar. .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:58:02 #18
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81292087
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Anne het volgende:
Ik was 13. Het was naast de eerste keer dronken ook de eerste keer dat ik alcohol had gedronken.

Vriendinnetjes hadden Apfelkorn gehaald maar uiteindelijk was ik de enige die het lustte.
Het was gelukkig geen grote fles, maar heb hem toch in mijn eentje leeggedronken.
Na 3 uur was dat behoorlijk voelbaar en heb ik heel de tuin ondergekotst van dat vriendinnetje.

Mijn verjaardagscadeautje voor haar. .
Van Apfelkorn zou ik ook gaan nekken ja
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:59:27 #19
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_81292135
Jaartje of 14, ergens in 1995. Groot feest georganiseerd met een vriend van me in zijn gigantische achtertuin, inclusief DJ die helaas al voor aanvang van het feest te dronken was om normaal te functioneren. Dus de rest van de avond heeft iedereen maar zelf zijn/haar favoriete plaatjes gedraaid.
Na een tijdje dan toch ook zelf dronken geworden, hier en daar lagen al wat kotsende mensen. Gingen wat spullen kapot, en dan met een stalen gezicht tegen de bezorgde ouders van die vriend vertellen dat je helemaal nuchter bent en alles onder controle hebt. En direct daarna struikelen over een bierkrat om je geloofwaardigheid teniet te doen.
Later die nacht nog met de vriendin van m'n beste vriend gezoend, een verdiende bloedneus opgelopen en een vriendschap kapot gemaakt.

Al met al een geslaagd feestje!

Drink tegenwoordig alleen nog gematigd op speciale gelegenheden.
Narcist
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:01:57 #20
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_81292238
Vorige week vrijdag.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_81292425
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef Torrio het volgende:

[..]

Van Apfelkorn zou ik ook gaan nekken ja
.

Daarna ook nooit meer gedronken.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:14:18 #22
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_81292760
Jaar of 15 denk ik..

Rond die tijd was je echt de man als je een hele fles Smirnoff had, dus dat en de combinatie Berenburg-Cassis. Dan wil het wel. Hele boel ondergekotst.
pi_81292827
Ik was 14. Bij een neef vanalles door elkaar gedronken. Wijn, bier, whisky, rum en vervolgens stomdronken en de hele dag doodziek.

Helaas heb ik er niks van geleerd.
pi_81295600
17 was ik maar krijg altijd zo'n fucking pijn aan me tanden de dag erna is echt niet te doen. en nattuurlijk kotsen als een gek . maarja daarna voel je je wel opgelugt.
When you look inside a girls heart, you would see how much she cries. You'll find hidden secrets, best friends and lies. But what you'd see the most is how hard it is to stray strong when nothing's right and everything's wrong.
pi_81298051
Ik was 'al' 17 toen. Na het eindexamen gingen we met de hele klas naar Centerparcs ( ) om te vieren dat we klaar waren. Nou is er in Centerparcs weinig meer te doen dan lang slapen en zuipen, dus dat deden we ook. Ik dronk uiteraard wel vaker - ik was immers 17 - maar hoogstens totdat ik aangeschoten was en ook enkel bier.
Maar goed, iemand in mijn huisje had een hele tray bier meegenomen, weer iemand anders had voor een paar honderd euro sterke drank en ga zo maar verder. Op een gegeven moment had ik zo'n beetje in m'n eentje die tray bier opgezopen en voelde ik me al heel wat draaieriger dan eerst.
Toch besloten om ook maar eens wat sterke drank te nemen. Ik pakte een aantal limonadeglazen en vulde er eentje met ouzo, eentje met whisky, eentje met jagermeister en eentje met bacardi. Al die shit door elkaar gezopen en ook meerdere glazen per drank. Toen wat water gedronken en naar bed gegaan.

Volgende dag werd ik wakker in een volledig ondergekotste slaapkamer, was de bank in de woonkamer op miraculeuze wijze ontdaan van de kussens en stond er een groep van 6 schoonmakers in Centerparcs hesjes in het huisje
Wat bleek: iemand had mijn glas niet met water bijgevuld, maar met een mix van bacardi, jagermeister en whisky. Ik had dat met m'n zatte hoofd niet door en dronk dat op in de veronderstelling dat het water was en zo nog een paar zeer dubieuze mixjes. Toen ben ik dus een aantal keer flink over m'n nek gegaan. Centerparcs vond het niet heel relaxed en we hebben een officiele waarschuwing gekregen (en nog 1 omdat iemand om 3:00 's nachts met een gastoeter over het park rondliep ), maar als ik het zelf op zou ruimen hoefden we geen extra kosten te betalen. Dus dat gedaan en nooit meer wat van gehoord

Net als Happel nooit meer sterke drank gedronken, maar alleen nog bier. En daar ben ik ook wel eens heel aangeschoten van geworden, maar van alleen bier heb ik nog nooit gekotst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')