ik vind 34 een mooi getal (vraag me niet waarom, weet ik zelf ook niet) dus je bent nog hartstikke jongquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:21 schreef SeaOfLove het volgende:
@FC, ik ben wel 4 jaren lang 26 geweestDaarna ben ik gestopt met tellen
Nu bijna weer jarig en ik denk dat ik onder een nog grotere steen kruip dan die van toen ik voor de 4de keer 26 werd
Eindelijk wakker?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah heeft ons gesprekje vannacht geholpen lief?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah heeft ons gesprekje vannacht geholpen lief?![]()
nog 7 weken en dan ben ik dus 34 afquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind 34 een mooi getal (vraag me niet waarom, weet ik zelf ook niet) dus je bent nog hartstikke jong
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu mijn mailbox eens even flink aan het schonen en leegwerken
Heb een aantal keer een balletje geslagen. Putten lukt nog wel alleen door mijn spierziekte kan ik zal ik nooit genoeg kracht ontwikkelen om een goede afslag te hebben.quote:
ik ben meer van de afslag met de driverquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb een aantal keer een balletje geslagen. Putten lukt nog wel alleen door mijn spierziekte kan ik zal ik nooit genoeg kracht ontwikkelen om een goede afslag te hebben..
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben meer van de afslag met de driver
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:31 schreef borisz het volgende:
Glazenhuis 2010
Leiden, Nijmegen, Zwolle of Eindhoven.
Zwolle is inmiddels afgevallen. Vandaag wordt bekend gemaakt waar het GH komt te staan.
Doe dan maar Leidenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:31 schreef borisz het volgende:
Glazenhuis 2010
Leiden, Nijmegen, Zwolle of Eindhoven.
Zwolle is inmiddels afgevallen. Vandaag wordt bekend gemaakt waar het GH komt te staan.
Als het Leiden word kunnen we misschien iets combinerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
Weer te ver om er even spontaan langs te gaan dus
en wat ga je slopen aansluiten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga even voor electriciën spelen, als ik over pak 'm beet, een half uur niet gepost heb dan is het misschien verstandig een ambulance te bellen
wtf! zoveel?! trap naar het terras en tuin bij CNK moet ook vervangen worden, staat echt op instorten, zal hij blij mee zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb op werkspot.nl een oproepje geplaatst omdat ik wil weten van een houten trap van balkon naar tuin kost.
Incl. materiaal en plaatsen 1600 euro (al 20X bekeken en meteen al 1 reactie/offerte)
Best duur
Golfen is leukquote:
Ah je hebt het overleefd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef SeaOfLove het volgende:
wtf! zoveel?! trap naar het terras en tuin bij CNK moet ook vervangen worden, staat echt op instorten, zal hij blij mee zijn
Lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
idd goed bezig bluezz. Ik heb alleen nog boodschapjes gedaan. Beetje futloos tot nu toe. Ga zo wel wat dingetjes doen en uien/pancettasoep met tomaat maken.
ik ben nu vooral aan het uitstellen, maar ik ga een stopcontact slopen. stap 1 heb ik al gedaan: een schroevendraaier gepaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |