Wordt dat ook meegenomen of moeten we dat ff halen dan zaterdag overdag?quote:
Wil ik onder voorbehoud wel meenemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt dat ook meegenomen of moeten we dat ff halen dan zaterdag overdag?
En heb je al wat van de doc gehoord?
Nou jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil ik onder voorbehoud wel meenemen![]()
Doc net gebeld; foto's waren nog niet binnen, maar de ass. heeft ff voor me gebeld met het ziekenhuis.
Daar wilden ze wel doorgeven dat er iig niets gebroken was, maar wat er wel was konden ze nog niet doorgeven. En morgen kregen ze de officiele uitslag.
En nu zit het me nog niet lekker
Ja daar zat ik ook al aan te denken, scoor ook wel even een zak toast.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt dat ook meegenomen of moeten we dat ff halen dan zaterdag overdag?
En heb je al wat van de doc gehoord?
Jemig zeg..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil ik onder voorbehoud wel meenemen![]()
Doc net gebeld; foto's waren nog niet binnen, maar de ass. heeft ff voor me gebeld met het ziekenhuis.
Daar wilden ze wel doorgeven dat er iig niets gebroken was, maar wat er wel was konden ze nog niet doorgeven. En morgen kregen ze de officiele uitslag.
En nu zit het me nog niet lekker
Als de uitslag nog niet is geauthoriseerd door de radioloog wordt ie nog niet verzonden, maar er staat in het ziekenhuissysteem al wel "iets" dus. En ik ken dat zkh, omdat onze pt. daar ook vaak naar toe gaan, dus ik weet hoe ze het doen mbt uitslagen doorgeven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou jaNu weer morgen? Wat is dat nou weer voor iets geks
Overigens Ing, je mag dus bellen voor een uitslag? Want als ze echt aan iets heel engs denken, dan moet je daar naartoe komen hoorHopelijk ter geruststelling.
Ja!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, ik ga er maar van uit dat ze achterstand hebben met het verwerken van uitslagen ivm al die feestdagen
Als er niets aan de hand blijkt durf ik me hier niet meer te vertonenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik hoop - en reken er een beetje op - dat we hier morgen een opgelucht jubelende Ing hebben!
Voelt het overigens al IETSJE beter inmiddels, je rug? Ongeacht welke uitslag dan ook?
Ja klote is dat he. Ik heb ook wel eens bij de dokter gezeten en echt mezelf voorbereid om een slecht nieuws gesprek en dan thuis ook wel een beetje zitten zenuwpezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er niets aan de hand blijkt durf ik me hier niet meer te vertonen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik wilde net rode wodka halen bij de slijterij. Kreeg ik het niet mee, omdat je je tot 25 jaar moet legitimeren. Ik vind het wel een heule ruime grens als je eigenlijk 18 moet zijn om zo'n flesje te kopen
Dat ik er uit zie als zeventien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |