Beste Dhr. Sander,quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef dhrsander het volgende:
Beste Ensaf,
wat is de beste raad die je mij kan geven?
Ik schaam me voor dit flauwe antwoord:quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef makkie88 het volgende:
Dit topic is koning!!
hoe kom je er op!
Beste Koenitjuh,quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:36 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
beste ensaf,
hoe bouw ik een tijdmachine in 10 minuten?
Beste DevilsWhore,quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Hoe kan ik je dan voor mij winnen?
Neem je spatel mee, dan val je niet tegen
Beste Flashbag,quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef Flashbag het volgende:
Beste Ensaf,
Hoe is de Paashaas op de wereld gekomen.
Flashbag
Beste Clownbaby,quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:50 schreef Clownbaby het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ben al jaren geïnteresseerd in magie, vooral in magie waar vuur in voor komt zoals vuurballen en bliksemschichten. Nou was mijn vraag of jij nog een bijzondere spreuk weet die ik kan doen onder het zwaveljoggen. Tevens ben ik erg nieuwsgierig naar jouw visie over het ontstaan van de kruiwagen. En de reden voor het verdwijnen van Punica in de glazen fles.
Alvast Bedankt.
Lieve Ensaf,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Dhr. Sander,
Denk zelf na!
[..]
Ik schaam me voor dit flauwe antwoord:
Open internet en typ Vraag Ensaf om raad #2
[..]
Beste Koenitjuh,
Uitstekende vraag! Ik denk dat dat alleen zou kunnen met een makkelijk bouwpaket. Die zijn alleen nog niet verkrijgbaar. Mijn advies is: wacht een paar decennia tot ze wel beschikbaar zijn, en koop er dan twee.
Eéntje zet je in elkaar en gebruik je om terug in de tijd te gaan. Daarna kan het niet al te moeilijk zijn om de ander in 10 minuten in elkaar te zetten, je hebt het dan immers al eens gedaan!
[..]
Beste DevilsWhore,
Verras me!
En dan neem ik mijn spatel mee!
Beste Limbofan,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef LimboFan het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ben maar een nietige scholier die maandag aan zijn eindexamen vwo begint. Ik heb een probleem, ik ben namelijk nog niet begonnen met leren, tenminste voor het over grote deel. Ik heb alleen een beetje MO gedaan.
Ik stel namelijk altijd alles uit. Hoe kan ik dat probleem aanpakken?
Trouwens, morgen begin ik met leren, echt!
Groetjes Limbofan, uw fan nummer 1
Beste Life,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:45 schreef Life het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom hebben geestelijk gehandicapte personen vaak een vreemd gevormd gezicht?
Nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Wilt U zo vriendelijk zijn om uw adres te PM;en, dan verras ik u met een sexy outfit?
Beste Jac0bus,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef Jac0bus het volgende:
Ensaf,
Ben je voor Ajax of Feyenoord? Of een andere club?
Lieve Ensaf,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou.
Ik dacht toch aan iets meer subtiels.
[..]
Beste Jac0bus,
In de competitie ligt mijn sympathie wat bij SC Cambuur en SC Heerenveen.
Maar ik ben nu helemaal voor het Nederlanders Elftal!
Beste Cluijt,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:39 schreef Cluijt het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom denk fairydust beter dan jou te zijn?
Ze jat je topics, mag dit wel?
Mvg Cluijt
Beste Superlam,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef Superlam het volgende:
Beste Ensaf,
Is 2 x de helft volgens jou 1 of 0,25?
Superlam
Beste Argo,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef Argo het volgende:
Hey beste Ensaf, zo te zien heb je weer een stormloop topic! Alles goed met jou ? Mijn vraag is waarom apen mensen jou altijd na, of zijn mensen ongeduldig. Het blijkt dat de mens altijd antwoord op zijn vragen wilt hebben in 4 uurtjes ofzo. Zijn we gewoon ongeduldige wezens ?
Beste Jac0bus,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ensaf,
Je zegt net in je reactie over mijn vraag dat je nu voor het Nederlandse Elftal bent. Waarom is je naam dan nog niet oranje?
Beste BaasD,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef BaasD het volgende:
Beste Ensaf,
wat is het antwoord op deze vraag:
((LN(2x))^2)/3E^(1-4x)
Bij voorbaad dank
Lieve Devilswhore,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Wat had u dan in gedachten?
Tevens, CAMBUUR
Beste Flashbag,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Flashbag het volgende:
Beste Ensaf,
Van welke planeet kwam die peer vormig ruimteschip
Flashbag.
Beste WhiteLightning,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Beste Ensaf,
hoeveel zaad heeft een vrouw nodig om te kunnen gorgellen ?
WL
Beste Argo,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:18 schreef Argo het volgende:
Ensaf jouw antwoorden zijn altijd van kwaliteit. Jij draait er niet omheen, hoe komt het dat andere dit wel doen ? Zou het kunnen dat je word onderschat ?
Beste Man_bijt_hond,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hallo Ensaf,
Hoe sta je tegenover concurrentie van 15 jarige jongens die zichzelf voor doen als een 15 jarig meisje? Vergroot dit de druk of ben je van mening dat je hierdoor beter presteert?
Mvg,
Man_bijt_hond
Beste Karrel_Laaglawaai,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ensaf,
Wat is de meest kinky vorm van sex die jij acceptabel vindt en wil je deze tot uitvoering brengen met Fairydust en dit op de fokserver plempen?
Karrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |