Mooie foto's hoor. Diversiteit werkt inderdaad goed, iets wat ik bij de mijne nogal mis. Jammer van een hoofd uit het publiek wat af en toe in de weg staat maar erg sfeervol.
Foto's die er uit springen zijn voor mij de 2e met de "duivel". Zou die man weten dat hij er op momenten zo uitziet? Wat een blik heb je daar gevangen! Ondanks dat op de voorgrond het publiek veel ruimte inneemt kijk je toch naar hem. Renner had van mij wel iets meer in beeld gemogen voor nog meer context: waarom doet die meneer zo gek? Al had ie dan waarschijnlijk achter de man met de camera gezeten...
Flits-foto is natuurlijk geweldig ge-timed. Of een beetje geluk...

Maar heel apart. Verder vind ik de zoef-foto juist ontzettend passen. Bij alle andere is de actie juist bevroren en dit is weer anders. Helemaal ook omdat je er het shirt van de rabo-ploeg in herkend blijft goed duidelijk wat het is.
De foto erna heeft eigenlijk alles wat er op zo'n dag gebeurd: fietser, afzien, auto en publiek. Mooi! Idealiter is de achtergrond nog onscherper waardoor het belangrijkste, de renner, er nog meer uitspringt. Technische beperking vermoed ik omdat je al een aardig laag diafragma hebt gebruikt.
Oh, en 70mm met een renner vlak langs je: het klinkt zo bekend...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.