alles weer koek en ei?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook nonchalant... dat vind mijn vriend echter geen positieve eigenschap
Haha, maar dan verwacht je toch minstens dat ze een muffin verkopen?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal wel een woordgrapje zijn, aangezien chocolate bar gewoon chocoladereep betekent.
I should have listened. De volgende keer luister ik naar je! hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk voor je!![]()
Nee, dat zei ik toch? dat het niets met chocolade had te maken.
Ja so far so goodquote:
je bent niet de enige.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
I should have listened. De volgende keer luister ik naar je! haha
Tot je de volgende keer weer te weinig tegen 'm zegtquote:
Heb je de milky way Simply Caramel al geprobeerd?quote:
quote:
nee, ben niet zo'n snoeperd.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je de milky way Simply Caramel al geprobeerd?
Heh, okee.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ben niet zo'n snoeperd.nah, das niet waar. met vlagen. maar vooral snickers.
Als dat gebeurt is de kans heel groot dat het einde verhaal is...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot je de volgende keer weer te weinig tegen 'm zegt.
Wonderer een homo-erotisch verhaal is nog zo makkelijk nietquote:
jajaquote:
Tell me about it. Mijn eerste seks-scene was dat Frederik hem verleidde... Fuck, dat heb ik wel dertig keer herschrevenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wonderer een homo-erotisch verhaal is nog zo makkelijk niet.
Heheh. Had je dat filmpje nog gezien woensdag?quote:
neen,quote:Op maandag 10 mei 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh. Had je dat filmpje nog gezien woensdag?
quote:
*gaat even kijken*quote:
Uh... jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Xiance het volgende:
je bent pas echt verslaafd als je wakker blijft om een dvd te downloaden die morgen op de deurmat valt.. en donderdag ook nog eens..
Interessant :-)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef wonderer het volgende:
En natuurlijk is Brad laat thuis (terwijl hij al wel op afwezig staat) als ie zijn telefoon niet bij zich heeft en ik niet kan bellen waar hij blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |