dat idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Paul het volgende:
TS ZET DAN OP ZIJN MINST HET FILMPJE IN JE OP
Ik vind het niet serieus te nemen en heb hem niet afgekeken. Wel moest ik meerdere malen glimlachen omdat ik het een grappig filmpje vind. Dat lijkt mij geen GOED teken.quote:
Het filmpje staat hier: Verkiezingsspotjesquote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Paul het volgende:
TS ZET DAN OP ZIJN MINST HET FILMPJE IN JE OP
Het verkiezingsfilmpje van de PVV staan alleen feiten in, of je die nu leuk vind of niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Boldface het volgende:
Ik weet niet welk filmpje ik slechter vind; dat van Wilders of dat van Verdonk. Beide zijn ongeveer even absurd en overdreven. Toch heb ik persoonlijk wat meer met de boodschap van Verdonk dan met die van Wilders. Verdonk heeft wel een punt, Wilders slaat door. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe TON met pakweg 2-3 zetels in de Tweede Kamer zou functioneren, in plaats van alleen met Verdonk.
Feiten die dingen insinueren die op basis van die feiten helemaal niet geconcludeerd kunnen worden ja. In het andere topic over verkiezingsspotjes heb ik een uitgebreide reactie geplaatst hierover.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het verkiezingsfilmpje van de PVV staan alleen feiten in, of je die nu leuk vind of niet.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het verkiezingsfilmpje van de PVV staan alleen feiten in, of je die nu leuk vind of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |