Eensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:37 schreef JAM het volgende:
Zo blijkt maar weer eens dat er werkelijk geen grens is aan volkomen lompe, totale ongevoeligheid van voetbalsupporters... Om eerlijke te zijn; daarvoor ga je toch naar het stadion.
'Oh, Oh Den Haag, kanker stad, met al die zwartuhhhh'quote:MAAR DE BAAS ZEI JA, IK HEB GEEN BANANEN, IK HEB GEEN BANANEN VANDAAG! JODENKOEKEN, NEGERZOENEN!!! GELE EN GROENE!
Inderdaad, een klassieker die ik wat minder vaak hoor:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:39 schreef JAM het volgende:
Steek je mes in het vlees van een kankerhagenees,- ook een klassieker..
Wat dacht je overigens van: 'A10, A10, Joden niet gezien'?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:41 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Inderdaad, een klassieker die ik wat minder vaak hoor:
'Jood jood schop um dood tot die sterren ziet, wat voor sterren joden sterren kanker Ajacied'
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:37 schreef JAM het volgende:
Zo blijkt maar weer eens dat er werkelijk geen grens is aan volkomen botheid, de totale ongevoeligheid van voetbalsupporters... Om eerlijk te zijn; daarvoor ga je toch naar het stadion. MAAR DE BAAS ZEI JA, IK HEB GEEN BANANEN, IK HEB GEEN BANANEN VANDAAG! JODENKOEKEN, NEGERZOENEN!!! GELE EN GROENE!
Waar komen homo's toch vandaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:41 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Inderdaad, een klassieker die ik wat minder vaak hoor:
'Jood jood schop um dood tot die sterren ziet, wat voor sterren joden sterren kanker Ajacied'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |