Mr. Jacksquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
Wat is echt een restaurant waar je een keer gegeten moet hebben?
jasmijn & ik op de kanaalstraatquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
Wat is echt een restaurant waar je een keer gegeten moet hebben?
Ik denk dat als die tram gaat rijden dat lijn 12 dan bijna niet, of in ieder geval heel veel minder zal gaan rijden. Dat zal echt geen alternatief blijven.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:43 schreef Naamah het volgende:
Hmjah.. ik zie het nog niet zo.. Het centraal station is daar zo vlakbij en de verbinding is al goed omdat bus 12 daar ook stopt en de tram krijgt ook een halte op cs. Voor de mensen die een stoptrein vanuit die kant pakken én naar de Uithof moeten is het misschien handig om de drukte rond cs te mijden en de onhandige looproutes enzo, maar echt nodig lijkt het me niet.
quote:
of niet perse op zaterdagavond willen eten...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Upper-upper-upper class:
Karel V (1x gegeten) en Wilhelminapark.
Wel even een jaartje van tevoren reserveren
Juist!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:20 schreef Naamah het volgende:
Naja, Neelix heeft best wel een punt. Bij mr. Jacks moet je echt wel een keer gegeten hebben, een ervaring op zich! Je moet toch kunnen meepraten over het vervolgens boven het toilet hangen enzo
Ergens in het centrum van Utrecht schijnt ook een restaurant te zitten, ook goede dingen over gehoordquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef The6thgate het volgende:
Op het einde van de Biltstraat zit op de hoek ook een restaurantje. Scheen ook wel leuk te zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ergens in het centrum van Utrecht schijnt ook een restaurant te zitten, ook goede dingen over gehoord
De Lekkernij aldus Google Streetview.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Maar op het einde van de Biltstraat zit er maar eentje, waar ik dus de naam niet meer van weet
Op de hoek van de FC Donderstraat om specifiek te zijn dan
Overmorgen maken we er weer een teringzooi van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Joepie tis weer (redelijk) schoon in de stad!
wantquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Overmorgen maken we er weer een teringzooi van.
Joepie, de vuilnis kan eindelijk mijn huis uit!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja, maar even serieus, zijn er nou echt restaurants in het centrum van Utrecht die echt af te raden zijn? Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Maar op het einde van de Biltstraat zit er maar eentje, waar ik dus de naam niet meer van weet
Op de hoek van de FC Donderstraat om specifiek te zijn dan
En ik zit nog steeds met mijn vuilnis opgescheept...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |