Ik zou snel zijn, voordat ze er een trambaan doorheen gaan leggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:44 schreef The6thgate het volgende:
LE:EN hoor ik wel vaker goeie dingen over, staat ook nog op m'n lijstje in elk geval.
Ja, laat die duizenden bussen maar lekker over de Tolsteegsingel rijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:22 schreef uithangbord het volgende:
Het is lekkerder eten bij LE:EN zonder een busbaan erdoorheen.
Daarom. Het is maar een pand. Misschien ergens aan de Oosterkade? Dat gaat echt een drukke route worden zodra station Vaartsche Rijn open is.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef Nielsch het volgende:
LE:EN is inderdaad lekker eten, maar ze moeten niet zeuren over die busbaan. Ze hebben altijd geweten dat het een tijdelijk onderkomen is en dat ze er uit moeten ooit. De formule is goed, die kunnen ze ergens anders ook weer opzetten.
Wtf komt daar een station? Waaromquote:Op maandag 17 mei 2010 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Het is maar een pand. Misschien ergens aan de Oosterkade? Dat gaat echt een drukke route worden zodra station Vaartsche Rijn open is.
Ik vond de inrichting eigenlijk redelijk kaal bij LE:EN, helemaal niks aan het plafond bijvoorbeeld. De muren, tafels en banken zijn wel erg leuk gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
De inrichting bij LE:EN is erg mooi, kan ook haast niet anders als een van de eigenaars interieurstyliste is. Ik vind het leuk dat het nog steeds bestaat, veel van die 'conceptrestaurants' houden het hoogstens een paar jaartjes vol. Leuk om intiem met z'n tweetjes te eten en ook met een grotere groep.
Jasmijn&ik probeert iets soortgelijks te doen, maar dat lukt nog niet helemaal, al is de smaak van de gerechten erg goed.
Vind het ook een vreemde plek, zo druk is het daar nietquote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef Naamah het volgende:
Daar een station??? Bizar! Waarom? Het is toch eigenlijk al heel dicht bij CS? Welke treinen gaan daar stoppen dan?
Alle stoptreinen. Het wordt een belangrijk overstappunt voor de tram naar de Uithof, die er ook gaat stoppen. En daarbij is het een goede bediening voor Tolsteeg en de zuidelijke binnenstad.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef Naamah het volgende:
Daar een station??? Bizar! Waarom? Het is toch eigenlijk al heel dicht bij CS? Welke treinen gaan daar stoppen dan?
Als je CS kan ontlasten moet je dat vooral doen. Ik zie wel een flinke toegevoegde waarde voor dit station. Het is nog een aardig eindje lopen vanaf hier naar CS hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:43 schreef Naamah het volgende:
Hmjah.. ik zie het nog niet zo.. Het centraal station is daar zo vlakbij en de verbinding is al goed omdat bus 12 daar ook stopt en de tram krijgt ook een halte op cs. Voor de mensen die een stoptrein vanuit die kant pakken én naar de Uithof moeten is het misschien handig om de drukte rond cs te mijden en de onhandige looproutes enzo, maar echt nodig lijkt het me niet.
Zometeen hoef je alleen maar de Oosterkade af te lopen en je bent op het Ledig Erf.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
En je hoeft niet meer zo'n pokkeneind te lopen over de oudegracht naar het ledig erf. Of ligt vaartsche Rijn daar ook een eind vandaan ?
quote:'Gevaarlijkste kruispunt in Utrecht'
AMSTERDAM - Het Anne Frankplein in Utrecht is het gevaarlijkste kruispunt van Nederland. Dat meldt RTL Nieuws zondag op basis van jaarlijks onderzoek naar ongelukken op kruisingen binnen de bebouwde kom.
De afgelopen drie jaar vonden op het Anne Frankplein vijftien ongelukken plaats waarbij iemand gewond raakte. In de vorige meting stond dit plein nog op de twaalfde plek.
Utrecht verdringt Groningen van de eerste plaats. De kruising Boterdiep en Korreweg in die stad voerde eerder de ranglijst aan.
De kruising van de Bevelandseweg en de Zuidtangent in Heerhugowaard blijft op de tweede positie.
Het kruispunt Insulindeweg/Molukkenstraat in Amsterdam-Oost stijgt van de negentiende naar de vierde plek.
Groningen heeft nog een grote stijger: de kruising Atoomweg/Hoendiep gaat van de 59e naar de zesde positie. Rotterdam heeft maar liefst vijf gevaarlijke kruispunten bij de eerste dertien 'blackspots'.
Gewoon relax.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
Wat is echt een restaurant waar je een keer gegeten moet hebben?
Mr. Jacksquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
jasmijn & ik op de kanaalstraatquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
Ik denk dat als die tram gaat rijden dat lijn 12 dan bijna niet, of in ieder geval heel veel minder zal gaan rijden. Dat zal echt geen alternatief blijven.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:43 schreef Naamah het volgende:
Hmjah.. ik zie het nog niet zo.. Het centraal station is daar zo vlakbij en de verbinding is al goed omdat bus 12 daar ook stopt en de tram krijgt ook een halte op cs. Voor de mensen die een stoptrein vanuit die kant pakken én naar de Uithof moeten is het misschien handig om de drukte rond cs te mijden en de onhandige looproutes enzo, maar echt nodig lijkt het me niet.
quote:
of niet perse op zaterdagavond willen eten...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Upper-upper-upper class:
Karel V (1x gegeten) en Wilhelminapark.
Wel even een jaartje van tevoren reserveren
Juist!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:20 schreef Naamah het volgende:
Naja, Neelix heeft best wel een punt. Bij mr. Jacks moet je echt wel een keer gegeten hebben, een ervaring op zich! Je moet toch kunnen meepraten over het vervolgens boven het toilet hangen enzo
Ergens in het centrum van Utrecht schijnt ook een restaurant te zitten, ook goede dingen over gehoordquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef The6thgate het volgende:
Op het einde van de Biltstraat zit op de hoek ook een restaurantje. Scheen ook wel leuk te zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ergens in het centrum van Utrecht schijnt ook een restaurant te zitten, ook goede dingen over gehoord
De Lekkernij aldus Google Streetview.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Maar op het einde van de Biltstraat zit er maar eentje, waar ik dus de naam niet meer van weet
Op de hoek van de FC Donderstraat om specifiek te zijn dan
Overmorgen maken we er weer een teringzooi van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Joepie tis weer (redelijk) schoon in de stad!
wantquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Overmorgen maken we er weer een teringzooi van.
Joepie, de vuilnis kan eindelijk mijn huis uit!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja, maar even serieus, zijn er nou echt restaurants in het centrum van Utrecht die echt af te raden zijn? Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Maar op het einde van de Biltstraat zit er maar eentje, waar ik dus de naam niet meer van weet
Op de hoek van de FC Donderstraat om specifiek te zijn dan
En ik zit nog steeds met mijn vuilnis opgescheept...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |