In het Adopteer mee topic ging het daar ook over en zou er een opzet van een mail gemaakt worden die we dan kunnen gebruikenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=756
gingen we daar nog iets mee doen?
Is het dan wel aan de hand van een autoptie met 100 % zekerheid te zeggen?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet 100% zeker te zeggen.En daarbij willen de onderzoekers ook graag duidelijkheid.
En ik hou idd niet van onzekerheid.
PM me ff als die af isquote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Mwehehehe, die yoghurt foto's!![]()
[..]
In het Adopteer mee topic ging het daar ook over en zou er een opzet van een mail gemaakt worden die we dan kunnen gebruiken
Hebbie een ban voor dat topic dan ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM me ff als die af isdan kan ik gaan mailen met 4 verschillende adressen ofzo
FIP is alleen bij autopsie vast te stellen en ik zou het in dit geval ook doenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het dan wel aan de hand van een autoptie met 100 % zekerheid te zeggen?
Ik snap het echt niet zo goed,waarom je dat zo belangrijk vindt.
Je krijgt er je kat niet mee terug, en de fokker doet ook niks met de kennis ...
Het ging toch om stamboomloze katten of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:49 schreef senesta het volgende:
[..]
FIP is alleen bij autopsie vast te stellen en ik zou het in dit geval ook doen
Ten eerste kan het natuurlijk ook iets anders en erfelijks zijn, snowy had soortgelijke klachten... bovendien heb je dan meer in handen dan een vaag verhaal mocht je naar de rasvereniging willen, wat ik wel zou doen in dit geval overigens.
Ik weet niet, ik vind het wel vreemd dat een "normale" cattery maine coon kittens zonder stamboom verkoopt, bovendien zijn ze wel aangesloten bij een rasvereniging dus zou je er volgens mij minimaal melding van kunnen maken. Ik had het er persoonlijk in ieder geval niet bij laten zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging toch om stamboomloze katten of vergis ik me nu?
Dan heb je niks aan een rasvereniging whatsoever toch?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef Maes het volgende:
Iemand vroeg me vanmorgen of ik onder de zonnebank had gelegen? Nee hoor mijn kleur is puur natuur
En douchen hea, stinksnol!quote:
Moejje ff lekker gaan cocossen onder de douchequote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Maes kan heul nie forummen en msnnen tegelijk
Multitasken vrouwke, multitasken!quote:
Jaaaa, vergeleken met Hummer helemaal. Poeska weegt er ook ergens tussen de 8 en de 9.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb Dodge net vanmorgen gewogen, 2, 34 kilo en dat is al een ukkie
Ik vind het wel slank dan ja.
Ik heb trouwens een schootkat![]()
![]()
Ja, en spinnen wat hij dan doet, hij wringt zich helemaal tegen je aan, een echte knuffeldoosquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, vergeleken met Hummer helemaal. Poeska weegt er ook ergens tussen de 8 en de 9.
Is Dodge een schootkatje?
druk druk drukquote:
jankzakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Wel ja, zit ik hier met een mega gezonde bento ( kipfilet, salade van komkommer, radijs en olijfjes, fruit en notenmix ) krijgen we allemaal dozen chocolade van Viking![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jankzak
Whahahaha heerlijk he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik ga nog es kijken wat ik ook alweer gekocht heb bij Lush, want dat ben ik alweer vergeten zowat
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |