Ik vind de 2de weer leukerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:15 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil ook eens mee gaan doen en zit te twijfelen tussen twee foto's (uit een shoot met Debsterr en Heintje afgelopen woensdag)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is beter?
Ik vind 2 leuker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:15 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil ook eens mee gaan doen en zit te twijfelen tussen twee foto's (uit een shoot met Debsterr en Heintje afgelopen woensdag)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is beter?
Ik vind 2 echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:15 schreef PiperMaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is beter?
Stemtopics zijn afgeschaft.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef manda-rijn het volgende:
is er al een stemtopic, en kan ik hem niet vinden, of moet er nog 1 komen?
quote:De winnaars worden bepaald door de FOT mods, bijgestaan door twee andere crewleden.
Dit kunnen medemoderators zijn maar ook mensen van bv de FP.
Deze extra juryleden zijn per wedstrijd verschillend.
Omdat er bij de ene wedstrijd honderd stemmers op komen dagen, en het aantal stemmers bij de andere wedstrijd op één hand te tellen is. Daarnaast komt het behoorlijk vaak voor dat ook deelnemers zelf niet meestemmen, waardoor ze in feite zelf ook voordeel kunnen krijgen.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:21 schreef Puala het volgende:
Waarom zijn de stemtopics afgeschaft? Volgens mij wordt er redelijk goed gestemd? Dus niet op vrienden, maar echt op de beste foto's.
Oke, duidelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 12:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Omdat er bij de ene wedstrijd honderd stemmers op komen dagen, en het aantal stemmers bij de andere wedstrijd op één hand te tellen is. Daarnaast komt het behoorlijk vaak voor dat ook deelnemers zelf niet meestemmen, waardoor ze in feite zelf ook voordeel kunnen krijgen.
Dus morgen krijgen we de uitslag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:11 schreef Netsplitter het volgende:
De jury is bijna compleet nu.
Het had helaas even wat meer voeten in de aarde dan voorzien.
Excuus daarvoor.
wacht maar, na de uitslag nog 2 weken wachten voor het nieuwe onderwerp............ kan bijna niet andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef Omniej het volgende:
Nou ja, dat de winnaar even op zich laat wachten is niet zo vreemd op zich...
Vreemder is dat blijkbaar pas een begin wordt gemaakt met het samenstellen van de jury op het moment dat de wedstrijd ook daadwerkelijk afgelopen is. Lijkt me toch dat dat ook wel gedurende de wedstrijd kan gebeuren om de vaart erin te houden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef Omniej het volgende:
Vreemder is dat blijkbaar pas een begin wordt gemaakt met het samenstellen van de jury op het moment dat de wedstrijd ook daadwerkelijk afgelopen is. Lijkt me toch dat dat ook wel gedurende de wedstrijd kan gebeuren om de vaart erin te houden.
Nieuwsgierig, dat zijn we zekerquote:Op zondag 18 juli 2010 19:55 schreef ducksel het volgende:
of niet
Een indicatie van een modje zou leuk zijnWe zijn nieuwschierig!!
is hij compleet ondertussen? zullen vast wat mensen ondertussen terug zijn van hun vakantie, die misschien naar een paar foto's willen kijken en hun mening willen geven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:11 schreef Netsplitter het volgende:
De jury is bijna compleet nu.
Het had helaas even wat meer voeten in de aarde dan voorzien.
Excuus daarvoor.
denk dat we liever zulke stemmen hadden en wel een resultaat met 2 winnaars, als geen stemmers en dus geen winnaarsquote:Op zondag 11 juli 2010 12:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Omdat er bij de ene wedstrijd honderd stemmers op komen dagen, en het aantal stemmers bij de andere wedstrijd op één hand te tellen is. Daarnaast komt het behoorlijk vaak voor dat ook deelnemers zelf niet meestemmen, waardoor ze in feite zelf ook voordeel kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef PKfotografie het volgende:
welke pro's?
er gaan 5 modjes stemmen. waarvan er 3 een camera hebben. maar geloof niet dat daar een pro tussen zit
welkom op internetquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Ik vind je maar raar en onwetend reageren..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |