SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.![]()
Hoezo jezelf tegenspreken.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef XUniqueX het volgende:
[..]
oohja
Terechte klacht!!@
klinkt vet ergelijk
die eu
![]()
You feel your body breaking down
I can take it all away
All I need for you to say
"Just fuck me daddy!"![]()
"Omdat er vaak een misverstand is tussen de zeven en de negen zeg ik voortaan ´zeuven´. Zeuvenendertig."![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef aapinator het volgende:
Vooral als dan in diezelfde zin een gooische R zit. RAGE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi er nog drie spoilers bij en je hebt er zeuven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.![]()
Dat dus!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef Socios het volgende:
"Omdat er vaak een misverstand is tussen de zeven en de negen zeg ik voortaan ´zeuven´. Zeuvenendertig."
![]()
Eng eh, mensen uit andere streken die anders praten dan jouw perfecte spraak
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Terechte klacht.
Zeuven
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Mensen die vanochtond zeggen in plaats van vanochtend
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef gnilrednoz het volgende:
net als mensen die "puuzelen" ipv puzzelen zeggen. ook allemaal tegen de muur pl0x
Sub Focus. <3![]()
Inderdaad, zeg dan gewoon 'acht'.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]![]()
Of 'sla', 'sloeg' noemen als het op is. Immers, we hebben het al opgegeten, het is dus verleden tijd en daarom 'sloeg'.
Maargoed, die hoort in de categorie hele matige grappen waar mensen die zeuven of puuzelen zeggen gewoon dom zijn.
In beide gevallen de persoon gegen die wande zoals heirboen al gezegd wordt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: