Ze wilden mijn contract niet verlengen omdat ze moesten bezuinigen. Terwijl ik er al lang werk.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat heb je nu weer uitgevreten? De hond van de baas weer eens geneukt zonder condoom?
Lekker leermomentquote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
Samenvatting / Klacht:Ben dus ontslagen. Krijg begin volgende maand mijn salaris. Moet kosten betalen die niet alleen maar met mijn stufi kan. Heb drie verjaardagen deze week. Moet werk zoeken. Ik heb niet gespaard. ![]()
![]()
![]()
Troost mij of lach mij hier uit.
je vergeet dat je in je nest scheit tijdens de sexquote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
Samenvatting / Klacht:Ben dus ontslagen. Krijg begin volgende maand mijn salaris. Moet kosten betalen die niet alleen maar met mijn stufi kan. Heb drie verjaardagen deze week. Moet werk zoeken. Ik heb niet gespaard. ![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze wilden mijn contract niet verlengen omdat ze moesten bezuinigen. Terwijl ik er al lang werk.Alleen de oude garde bleef. Het is niet eerlijk.
Ook in de winkelmandjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef ukga het volgende:
[..]
je vergeet dat je in je nest scheit tijdens de sex
verrassend* bedoel je, tenzij je hem wil ver assen?quote:
ik ben buitenlander dus ik mag datquote:Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
verrassend* bedoel je, tenzij je hem wil ver assen?
Eigenlijk niet. De oude garde bleef maar ik werkte er ook daar voor een aantal jaren. Dus het was wel verassend. Blijkbaar werkte ik er niet lang genoeg.quote:
Ik quotte je juist omdat je verassend zei.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben buitenlander dus ik mag dat
Je was gewoon te langzaam met burgers flippen!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. De oude garde bleef maar ik werkte er ook daar voor een aantal jaren. Dus het was wel verassend. Blijkbaar werkte ik er niet lang genoeg.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Een Marokkaan zonder werk, verassend
Ik werkte niet bij de BK.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je was gewoon te langzaam met burgers flippen!
maar je wist wel dat er ontslagen zouden vallen?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. De oude garde bleef maar ik werkte er ook daar voor een aantal jaren. Dus het was wel verassend. Blijkbaar werkte ik er niet lang genoeg.
Ja, maar ik had gedacht dat dat de jonkies zouden overkomen ipv mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:35 schreef murp het volgende:
[..]
maar je wist wel dat er ontslagen zouden vallen?
Je kan er een topic over openenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, maar ik had gedacht dat dat de jonkies zouden overkomen ipv mij.Maar goed, ik had het mis en kan er weinig aan doen als ze mijn contract niet willen verlengen.
No wayquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, maar ik had gedacht dat dat de jonkies zouden overkomen ipv mij.Maar goed, ik had het mis en kan er weinig aan doen als ze mijn contract niet willen verlengen.
Ik zie niks in WGR hoor jokkebrokquote:
IK GA AL OP GEERTJE STEMMEN HIJ DEED MIJN OGEN EN MIJN GULP OPEN HIJ IS DE MAN HEEL ZONNEDAEL GAAT OP HEM STEBBEN DAN KAN DIE MAROKANEN GEZIN HIER WEG NOU GROETJESquote:Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef Penisbaard het volgende:
STEM OP VERDONK DIE ZAL ALLE PROBLEMEN OPLOSSEN DANKZIJ DIT SPOTJE ZIJN MIJN OGEN OPEN
o.us je kan in Den Haag wel je geld verdienen. Krijg je mooie gordijnen bijquote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |