Zeg jij, met je grote bakkes dat je alle meisjes neukt die je ziet terwijl je eigenlijk al een jaar geen seks gehad hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mot je eens achter die pc wegkomen, misschien maak je dan een kans
Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom Hitler een grotere hekel had aan jodenneuzen dan aan gingers?quote:
Nee, want alleen de haarkleur is lelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom Hitler een grotere hekel had aan jodenneuzen dan aan gingers?
Hij is net een fag met zijn spiegelfoto's en oorbel.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:43 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, je zou je loopse hond nog niet op Rickokun loslaten.
Misschien als hij ook afgewezen was door gingers op de kunstacademie.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom Hitler een grotere hekel had aan jodenneuzen dan aan gingers?
Jij bent ook een fag.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is net een fag met zijn spiegelfoto's en oorbel.
Haten zonder fotoquote:Op maandag 10 mei 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is net een fag met zijn spiegelfoto's en oorbel.
Helemaal. Ik bedoel ik ben nu al zo goed onderweg!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk hè Bp, daar ben jij het wel mee eens.
En tepel.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Potvis' matje en ketting hebben gemist.
Merci.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef Chai het volgende:
Ik weet hoe Potloodvis er uit ziet en hij ziet er niet gay uit.
pmquote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef Chai het volgende:
Ik weet hoe Potloodvis er uit ziet en hij ziet er niet gay uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |