quote:Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef Perrin het volgende:
Nu ook demissionair echtgenoot. Kan ie zichzelf een preek geven over normen en waarden.
Laffe insinuatie.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef MaskOfSanity het volgende:
Is er al iets meer bekend over de - dubieuze - rol die Balkenende speelt in deze kwestie?
Als je die oortjes wegdenkt heeft hij best een leuk gezichtquote:Op maandag 10 mei 2010 20:44 schreef Corkscrew het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien verdwijnt dan eindelijk eens die eeuwige grijns van z'n kop.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef Perrin het volgende:
Nu ook demissionair echtgenoot. Kan ie zichzelf een preek geven over normen en waarden.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je die oortjes wegdenkt heeft hij best een leuk gezicht
inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef Jac0bus het volgende:
Daar gaat zijn glans. Dit soort dingen blijft een politicus altijd achtervolgen
Het biedt wel houvast, en dat is toch wat je zoekt bij het CDAquote:Op maandag 10 mei 2010 20:50 schreef waht het volgende:
[..]Jij was het. Als het donker is zie je die oortjes zeker niet?
JFK neukte met Marilyn Monroe.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef Jac0bus het volgende:
Ik wilde de grap niet makenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het biedt wel houvast, en dat is toch wat je zoekt bij het CDA
We hebben eerst een foto nodig.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
JFK neukte met Marilyn Monroe.
Hetero Amerikanen dachten wat een held.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef tong80 het volgende:
Hoe lelijk wanhopig moet die maitresse wel niet zijn.
Nee joh, Bill Clinton is in mijn ogen ook niet geschaad door z'n activiteiten met die stagiare.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef Jac0bus het volgende:
En beide zijn op trieste wijze aan hun einde gekomen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft ook niet een campagne gevoerd met als kernthema normen en waarden. Vergelijkbare situatie met Leers; eerst een richtlijn om juist te handelen, en vervolgens zelf marchanderen met die regels.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
Nee joh, Bill Clinton is in mijn ogen ook niet geschaad door z'n activiteiten met die stagiare.
in jouw ogen niet maar in de ogen van veel Amerikanen wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
Nee joh, Bill Clinton is in mijn ogen ook niet geschaad door z'n activiteiten met die stagiare.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |