Hebben ze ook weer een speciale bieren tent dat we ook gewone hoegaarden en normale palm, misschien nog kriek erbij kunnen krijgen. Ach wat maakt het me eignelijk ook uit, ik drink het toch wel wat me wordt voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Bayswater het volgende:
Het drankaanbod tijdens het festival breidt gevoelig uit.
Nou ja, je hoeft nu tenminste niet langer als een maand te wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Er staat op de website dat de vervanger snel bekend zal worden gemaakt. Maar de vorige keer zeiden ze ook dat de nieuwe namen snel zouden komen en dat duurde nog een maand ofzo.
quote:Rock Werchter sluit wachtlijsten
ma 31 mei 2010 - 12:05
Rock Werchter is helemaal uitverkocht. Dat heeft tot gevolg dat ook de wachtlijsten voor festivaltickets nu afgesloten zijn. De vrijgekomen tickets zijn allen toegekend aan nieuwe kopers volgens het first come, first served-principe. Wat betekent dat wie nu geen bericht van ticketing heeft gekregen, niet in aanmerking komt voor een ticket. Jammer maar helaas. Ook de verkoop van campingtickets is stopgezet gezien deze is gelinkt aan de verkoop van festivaltickets. Wie wil blijven kamperen op één van de vele festivalcampings, kan tijdens Rock Werchter ter plaatse, aan de ingang van de camping, nog een campingticket aankopen.
Ook niet onbelangrijk: tijdens het festivalweekend wordt er –naar goede gewoonte- een omruilkassa ingericht. Op legale manier, via tussenpersonen van de organisatie, kunnen hier tickets gekocht en verkocht worden.
En verder wijzen we jullie ook nog even graag op de gevaren van het kopen van tickets via de secundaire markt. De website www.ilovemyticket.be wijst je de weg en geeft goede raad.
Je kon vorig jaar Hoegaarden Rose krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze ook weer een speciale bieren tent dat we ook gewone hoegaarden en normale palm, misschien nog kriek erbij kunnen krijgen. Ach wat maakt het me eignelijk ook uit, ik drink het toch wel wat me wordt voorgeschoteld.
Ja die was lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kon vorig jaar Hoegaarden Rose krijgen
Dat ik op fok post wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik wijven/homodrankjes ga drinken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Je kon vorig jaar Hoegaarden Rose krijgen
En dat was het vorig jaar overduidelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef Bayswater het volgende:
Voor de afwisseling smaken die dingen wel, zeker als het boven de 25 graden is.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ik op fok post wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik wijven/homodrankjes ga drinken.
Mannen die niet mans genoeg zijn om toe te durven geven dat ze wel eens wat anders drinken dan pure alcohol met asfaltsmaakquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ik op fok post wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik wijven/homodrankjes ga drinken.
Welk drankje is dat? Aangezien het hierboven over brabant ging ga ik er maar vanuit dat je het over schrobbeler hebt, nee dat drink ik ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mannen die niet mans genoeg zijn om toe te durven geven dat ze wel eens wat anders drinken dan pure alcohol met asfaltsmaak
Zoals in het LL-topic? Lijkt me leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor het volgende topic: lijstje met namen van users die naar Werchter gaan?
Goed ideequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor het volgende topic: lijstje met namen van users die naar Werchter gaan?
No way, Josequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef donroyco het volgende:
En natuurlijk een centraal meetafspraak
Inderdaad.quote:
Dan maken we daar de 1e echte falende werchter fok meet van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef donroyco het volgende:
En natuurlijk een centraal meetafspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |