SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
[ Bericht 4% gewijzigd door belsen op 22-05-2010 13:31:02 ]
Smaken verschillen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Dan mis je een hoop leuke dingen zeg!
Hou ik allemaal niet van.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef kreuk050 het volgende:
Felixa wat dacht je van de XX in de tent? Of Kyteman? Of the temper trap??
Dat doe ik dit keer ook maar, heb heel het vorige topic gemist. Kom er net pas achter dat ze 2 weken terug nieuwe namen hebben toegevoegd.quote:
Oh ja, moet ik ook eens doen eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Ben al flink aan het inluisteren. De kleine bandjes die ik nog niet kenden lijken steeds meer de moeite waard om te bekijken.
En LCD Soundsystem, Porcupine Tree, Florence & the Machine...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef kreuk050 het volgende:
Felixa wat dacht je van de XX in de tent? Of Kyteman? Of the temper trap??
Hou op..ik krijg teveel zinquote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef superjojo het volgende:
[..]
En LCD Soundsystem, Porcupine Tree, Florence & the Machine...
Ja, dat welquote:
Dat zullen de enige 2 zijn die ik in de tent ga zien, de rest trekt me niet of staan betere namen tegenover.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef superjojo het volgende:
[..]
Porcupine Tree, Florence & the Machine...
Ja deze dus als enige op de zondag in de marquee.quote:
Reken maar op minimaal 2,5 uurquote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef TJLinden het volgende:
Het zal toch niet echt 3 uur Green Day worden? (alsjeblieft niet zeg...)
Daar moet toch nog wel een act bij komen?
Ik vrees het niet, 2,5 uur zullen ze zeker wel halen, daar is geen ruimte meer voor een andere act.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef TJLinden het volgende:
Het zal toch niet echt 3 uur Green Day worden? (alsjeblieft niet zeg...)
Daar moet toch nog wel een act bij komen?
Had er geen last van met coldplay, die mochten van mij nog wel even doorgaan. Metallica speelde ook een behoorlijk lange set volgens mij. Alleen Green Day boeit mij niet zo heel erg en daarom hoeft het van mij ook geen 2,5/3 uur te duren. Maar wie weet is het geweldig.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef MaJo het volgende:
2,5 uur vind ik wel erg lang voor een festival, volgens mij speelde coldplay vorig jaar twee uur, en dat is echt lang.
Al mag arcade fire zo 3 uur spelen
Iemand achter me in de trein eet een vietnamese loempia, nu krijg ik nog meer zin in Werchter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |