dat deed ik dus ook... een flinke aanloop en dan als de bliksem onder de dekensquote:Op maandag 10 mei 2010 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
soms was ik bang voor wezens onder mn bed en dan sprong ik gewoon vanaf een meter ofzo mn bed in zodat ze me niet bij mn enkels konden pakken
Jaaa ik ook! Snel rennen en hup het bed inquote:Op maandag 10 mei 2010 18:34 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook... een flinke aanloop en dan als de bliksem onder de dekens
Kippen vind ik idd ook echt enge onvoorspelbare dieren zeker in een hok.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij mijn groot ouders hadden ze een kippenhok. Ik ben daar ooit als klein jongetje ingekropen en ben toen aangevallen door de haan. Sinds die tijd schrik me nog steeds de tering als een kleine vogel voor of naast me begint te fladderen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:38 schreef jack4ya het volgende:
- De juf van klas 2 (het latere groep 4) die met haar lange nagels over het bord ging, om de klas stil te krijgen. Nóg gieren de rillingen over mijn rug als ik er alleen al aan dénk. (Nu dus ook.)
Op de reunie heb ik haar nog even fijn bedankt.quote:
Whehehe, mijn zusje.. My god, ik heb haar zóóóó vaak bang gemaaktquote:Op maandag 10 mei 2010 19:35 schreef fratsman het volgende:
De hartuitrukscene uit Indiana Jones & the temple of doom. Huilen van angst gewoon, maar ja ik was 8.Heeft jaren geduurd voor ik die film weer durfde te kijken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whehehe, mijn zusje.. My god, ik heb haar zóóóó vaak bang gemaakt. Ka li ma, ka li maaaaaah, chap ti tèh!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:51 schreef GSMboy het volgende:
Als Grover in Sesamstraat op TV kwam
Teh horrorz![]()
Ik ging dan altijd naar de gang toe
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef HowAreYouDoing het volgende:
1) na een enge film gezien te hebben toen ik klein was ben ik bang in het donker, tegenwoordig nog maar met mate.
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Iedereen heeft er wel 1, van krokodillen onder je bed tot bang in het donker, dus wat was jouw jeugdtrauma?
TS begint:
soms was ik bang voor wezens onder mn bed en dan sprong ik gewoon vanaf een meter ofzo mn bed in zodat ze me niet bij mn enkels konden pakkenverder heb ik eigenlijk geen jeugdtrauma's gehad
Dat vond ik ook doodeng, dat stukje durfde ik ook niet te zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:27 schreef Italo het volgende:
De film Ciske de Rat (1984), fijn in de bios zien hoe hij z'n ma neersteekt
Ok, toen ik een paar dagen geleden Texas chainsaw massacre the beginning zag, was ik toch wel bang af en toe dat er opeens een pshyco met een kettingzaag ineens voor het raam stond terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel die in de keuken hangt, terwijl ik een glaasje water naar binnen slokte om 2 uur snachtsquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:06 schreef Snaavel het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik krijg kriebels als ik een kettingzaag hoor of zie..
Echt niet van de film Texas Chainsaw Massacre.. maar ik vind dat gewoon heftige dingen..
ik hoop maar niet dat je in het bovenste bed van een stapelbed sliep? kan nog al pijnlijk zijn als je dan naar de deur toe springtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zodra het licht uit was dacht ik dat er een inktvis op de vloer van mijn slaapkamer lagEn als ik dan 's nachts naar de plee moest jumpte ik altijd vanaf mijn bed direct naar de deur, anders zou de inktvis mij pakken
Zodat de mensen die jou wilde pakken, precies wisten waar jij lag?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:40 schreef Flashbag het volgende:
Ik was altijd bang voor schaduw mensen in het donker die me probeerde te pakkenaltijd lekker onder de dekens kruipen en als ik wat hoorde even flink schreeuwen
Tja, wie weet wat hij allemaal met zijn glimmende vingertje wou doen bij jouquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef Kattenkop het volgende:
E.T.![]()
Ja, lieve, leuke, poezelige, aaibare kutalien. Ik heb ontelbaar vaak achterom gekeken omdat ik er van overtuigd was dat hij me achtervolgde.. die engerd
Ik had dat spel op de SNES, Masterlijk spelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Pek het volgende:
Ik had Kuifje in Tibet gelezen. Slapeloze nachten, nachtmerries...ik vond die Yeti zo engTerwijl het juist een tofferd is in de strip, en dat probeerde mijn moeder me ook uit te leggen, maar ik was blijkbaar net iets te jong om het te snappen.
Uiteindelijk heeft ze de strip voor mijn ogen moeten verscheuren, toen was het meteen over.
Dat plaatje boven jou.. en jouw badkamersquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik was bang voor de grasmaaier van de gemeente en voor vrachtwagens en zo.
Verder was ik bang voor vreemde badkamers, ik was bang dat de kraan niet meer dicht zou willen en alles dan zou overstromen.
Dit dus, en bang voor haaien in het diepe...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Iedereen heeft er wel 1, van krokodillen onder je bed tot bang in het donker, dus wat was jouw jeugdangst?
TS begint:
soms was ik bang voor wezens onder mn bed en dan sprong ik gewoon vanaf een meter ofzo mn bed in zodat ze me niet bij mn enkels konden pakkenverder heb ik eigenlijk geen jeugdtrauma's gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |