Tja wat moet je daar nou op zeggen. Het blijft een rare vogel.quote:'Toen ik er niet was, heeft Ajax de titel verspeeld'
01/06/2010 23:59
Danko Lazovic (27) en Marko Pantelic (31) waren als Eredivisiespeler regelmatig onderwerp van gesprek. Nu bereiden ze zich met de Servische selectie voor op het WK en blikken terug.
In Voetbal International 22 komt zowel Lazovic als Pantelic uitgebreid aan het woord over de kritiek die het duo over zich heen kreeg in Nederland. Lazovic belandde via Feyenoord en Vitesse bij PSV, de club die hij halverwege het vorige seizoen verruilde voor Zenit Sint-Petersburg.
'Serviërs zijn confronterend. Als ik iemand een klootzak vind, ga ik geen koffie met hem drinken. Vaak botst het daarom tussen de Balkan Boys en de Nederlanders, Maar wij zijn geen psychopaten. Ik ben Danko Lazovic, met al zijn slechte punten. Als ik alleen eerlijk zeg dat ik beter ergens anders kan staan, wordt dat als een persoonlijke aanval gezien.'
Pantelic speelde een seizoen voor Ajax en heeft al aangegeven naar een andere club te zullen vertrekken. Ondanks zijn goals voor Ajax kampte hij met een imagoprobleem. 'Mensen houden misschien niet van mijn lange haren. Van mijn zelfverzekerdheid. Ze mogen me bekritiseren, maar na alles wat ik heb gedaan voor Ajax zouden ze me moeten respecteren. Toen ik er niet was, zijn er te veel punten verspeeld. Dat heeft Ajax de titel gekost.'
Dat was door een kleine gedeelte en voornamelijk geestelijke gehandicapte gedeelte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, echt waar, onder welke steen kom jij vandaan? Tijdens Ajax - AC Milan voor een aantal jaren terug werd Seedorf massaal uitgefloten door het Ajax publiek. Dat waren niet een paar Ajax supporters maar echt duizenden.
Doel je nou op 410 of de F-side?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was door een kleine gedeelte en voornamelijk geestelijke gehandicapte gedeelte.
De echte Ajacieden vergeten echt niet wat Seedoft voor onze club betekend heeft.
410 was er toen niet zit zelf op de Zuid-Tribune/F-side en daar kwam het ook niet vandaan.quote:
Waar kwam het dan vandaan? Het was vrij massaal namelijk. Eens kijken of ik een Youtube filmpje kan vinden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
410 was er toen niet zit zelf op de Zuid-Tribune/F-side en daar kwam het ook niet vandaan.
quote:Actie tegen uitfluiten Seedorf
25 november 2003
Op initiatief van een groep Ajax-fans worden woensdag in de ArenA pamfletten uitgedeeld waarin wordt opgeroepen Clarence Seedorf niet meer uit te fluiten. De Milan-speler werd de laatste keren dat hij in Nederland flink uitgefloten. Ook Koeman ergert zich aan de fluitconcerten: ,,Ik vind dat jammer. Hij heeft hier jarenlang fantastisch gespeeld. Ik had gehoopt op iets meer respect." Volgens Koeman spelen de prestaties met het Nederlands elftal waarschijnlijk een rol bij het uitfluiten van Seedorf. ,,Natuurlijk heeft hij problemen gehad met Oranje. Maar ik vind dat dit soort spelers geen fluitconcert verdient."
'Gaan we Seedorf uitfluiten, gaan we koeien nadoen.
Of gaan we het tegenovergestelde doen, zodat niemand ons kan afzeiken.
Seedorf is Amsterdammer - komt uit onze eigen jeugd - en heeft vele prijzen voor ons gewonnen', zo luidt de boodschap van het pamflet.
AC Milan-aanvoerder Paolo Maldini vindt het raar dat zijn ploeggenoot zo impopulair is in Nederland. "Het is niet juist om een speler die de Champions League met zowel AC Milan als Ajax heeft gewonnen zo te behandelen. Je zou verwachten dat mensen heel anders met hem om zouden gaan."
Het kwam meerendeels van de noord-tribunes afquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar kwam het dan vandaan? Het was vrij massaal namelijk. Eens kijken of ik een Youtube filmpje kan vinden.
Hij gaat wat kort door de bocht maar is in mijn optiek niet geheel onwaar. Het systeem bij Ajax ging lopen met hem als aanspeelpunt. Hij mag echter ook wel even melden dat toen hij bij Ajax begon het wel even duurde voordat hij op gang kwam.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja wat moet je daar nou op zeggen. Het blijft een rare vogel.
dat dus:quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, er werd massaal gefloten toen Seedorf aan de bal kwam. Blijf het lekker ontkennen joh
en verder ontken ik nergens dat er gefloten werd. Maar duizendenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was door een kleine gedeelte en voornamelijk geestelijke gehandicapte gedeelte.
De echte Ajacieden vergeten echt niet wat Seedoft voor onze club betekend heeft.
Koeman en Maldini maken er zelfs melding van dat ze het raar vonden. En die stonden volgens mij op het veld en zaten niet achter de TV. Het waren er zeker wel meer dan 20 die floten. Maar goed lekker boeiend. Seedorf gaat echt niet komen. Zeker niet na die wedstrijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat dus:
[..]
en verder ontken ik nergens dat er gefloten werd. Maar duizendenstuk of 20 klinkt al erg veel (zeker in de buurt van een microfoon) als je zoals jij rustig op de bank zit en het via de tv/commentator hoort
Noord tribunes, de meelopers...quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het kwam meerendeels van de noord-tribunes af
Maar neemt niet weg dat het gewoon erg triest was.
Ach hij is bij het Nederlands elftal wel eens harder uitgefloten en bij Milan is hij ook vaker uitgefloten. Bij het Nederlands elftal kwam hij gewoon terug en bij Milan speelt hij ook prima door. Denk niet dat een ervaren speler als Seedorf zijn hoofd gek laat maken door die wedstrijd en een deel van de supporters toen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Koeman en Maldini maken er zelfs melding van dat ze het raar vonden. En die stonden volgens mij op het veld en zaten niet achter de TV. Het waren er zeker wel meer dan 20 die floten. Maar goed lekker boeiend. Seedorf gaat echt niet komen. Zeker niet na die wedstrijd.
ja, in de pers maken ze het nooit ergerquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Koeman en Maldini maken er zelfs melding van dat ze het raar vonden. En die stonden volgens mij op het veld en zaten niet achter de TV. Het waren er zeker wel meer dan 20 die floten. Maar goed lekker boeiend. Seedorf gaat echt niet komen. Zeker niet na die wedstrijd.
De koning van Egypte , nee dank u. 1 keer was meer dan genoeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik lees net dat Mido weg mag bij West Ham (zijn contract wordt niet verlengd).
Niks voor Ajax? ik zag hem daar graagjullie mening?
De rolstoelers achter het doel lieten zich anders ook niet onbetuigd...quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze hem gratis kunnen krijgen en hij voor een laag salaris aangevuld met prestatiebonussen wil komen zou ik de gok wagen, anders niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik lees net dat Mido weg mag bij West Ham (zijn contract wordt niet verlengd).
Niks voor Ajax? ik zag hem daar graagjullie mening?
Zou positief zijn voor de sfeer in de groep. Straks vliegen de scharen weer door de kleedkamer heen. Nee, laten we investeren in iets wat toekomst heeft en niet in vergane glorie. Dat is me namelijk erg slecht bevallen de laatste jaren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Idler het volgende:
[..]
Als ze hem gratis kunnen krijgen en hij voor een laag salaris aangevuld met prestatiebonussen wil komen zou ik de gok wagen, anders niet.
quote:De WK-ganger verwacht dat er vanzelf clubs komen die wel aan zijn eisen willen voldoen. "Schalke is een fantastische club, één van de beste clubs van Duitsland. Maar ik heb wel mijn waarde. Ik ben een supervoetballer en heb dat overal bewezen. Bij Hertha, Ajax en het nationale elftal kent iedereen mijn kracht. Ik ben nog hartstikke fit en kan nog jaren voetballen."
Hou zij het niet erg vonden om de standin van Dani Alves te wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
Zou stom zijn. Die jongen kan je niet tegenhouden want dan is het volgend jaar niks meer maar wacht tot na het wk en vraag dan 20
Ja dat maakt mij niet uit maar ik moet een beetje scheiten van die spelers die na 1 goed jaar meteen weggaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou zij het niet erg vonden om de standin van Dani Alves te worden
Ga dan gewoon naar Arsenal waar je elke wedstrijd kan spelen.
Inderdaad, onder het mom van ik kan toch niks meer leren en ben klaar voor de volgende stapquote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat maakt mij niet uit maar ik moet een beetje scheiten van die spelers die na 1 goed jaar meteen weggaan.
Ja anders lees je ff boven je waar we het over hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef kevin33 het volgende:
vd Wiel voor 12 miljoen naar Barca, volgens VZ
Dat vind ik wel heel weinig voor zo'n talent koningquote:Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef kevin33 het volgende:
vd Wiel voor 12 miljoen naar Barca, volgens VZ
koningquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel weinig voor zo'n talent koning
Op VZ stond dat hij genoegen zou nemen om aankomend seizoen als standin voor Alves te fungeren aangezien Barca zijn droomclub isquote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef Morendo het volgende:
Alsof hij Alves uit de basis speelt. Bovendien vind ik het echt een jongen voor Arsenal.
Alves is nog maar 27, en volgens mij zijn ze niet ontevreden over hem. Wordt een beetje kansloos voor Greg.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op VZ stond dat hij genoegen zou nemen om aankomend seizoen als standin voor Alves te fungeren aangezien Barca zijn droomclub is
Ik zit in Italie danquote:
Was dat vorig jaar ookal niet zo?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef MCH het volgende:
De eerste speelronde is uitgelekt, Ajax opent uit tegen Groningen. Altijd lastig.
Was gisteren ook bij Studio Voetbal. Hugo Borst kwam ermee. Laatste wedstrijd van het seizoen zou Ajax - Twente zijn volgens SV.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me dan ook een nepnieuwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |