abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81293144
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Siem gaat echt nog niet weg hoor.
Staat pas een half seizoen in de basis en is slim en nuchter genoeg om nog wat jaartjes te blijven.
Ik verwacht ook niet dat hij vertrekt.Maar als hij zou gaan,dan heb ik er niet zo veel moeite mee.Wij hebben Lodeiro.
AFC Ajax
pi_81293626
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja want Siem gaat erover dat hij in Oranje mag spelen
Hij moet gewoon doorgaan met wat hij aan het doen was en dat is fucking goed spelen en veel scoren
Hij moet zorgen dat hij mee mag doen?
Zeg toch niet dat hij dat bepaald.
Wanneer hij een vol seizoen draait bij Ajax heeft hij natuurlijk veel meer kans he...
pi_81293778
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef j95 het volgende:

[..]

Hij moet zorgen dat hij mee mag doen?
Zeg toch niet dat hij dat bepaald.
Wanneer hij een vol seizoen draait bij Ajax heeft hij natuurlijk veel meer kans he...
Ik zie hem nog niet zo snel Sneijder uit de basis spelen.
AFC Ajax
pi_81294794
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik zie hem nog niet zo snel Sneijder uit de basis spelen.
En dat doen Brama en de Zeeuw natuurlijk wel..
pi_81294871
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:58 schreef j95 het volgende:

[..]

En dat doen Brama en de Zeeuw natuurlijk wel..
Nee,zeg ik dat.
AFC Ajax
pi_81297597
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik verwacht ook niet dat hij vertrekt.Maar als hij zou gaan,dan heb ik er niet zo veel moeite mee.Wij hebben Lodeiro.
Hou op man, Lodeiro heeft nog niets bewezen. Ik heb hem een aantal keer zien spelen bij Jong Ajax en aan Siem heb je op dit moment tien keer zoveel. Die jongen is gewoon in topvorm. Ook heeft hij nog veel te leren bij Ajax en kan hij daarom misschien wel net zo goed als Sneijder worden.
pi_81298924
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Pannengkoek het volgende:

[..]

Hou op man, Lodeiro heeft nog niets bewezen. Ik heb hem een aantal keer zien spelen bij Jong Ajax en aan Siem heb je op dit moment tien keer zoveel. Die jongen is gewoon in topvorm. Ook heeft hij nog veel te leren bij Ajax en kan hij daarom misschien wel net zo goed als Sneijder worden.
Dus,betekent dat Lodeiro niks kan worden.Die jongen is technisch gezien een van de betere van de selectie,wordt ook niet voor niets gezien als een van de grootste talenten van Zuid-Amerika.Geef hem de tijd,en hij zal uitgroeien tot een held bij Ajax,mark my words.
AFC Ajax
pi_81299451
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:28 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Dus,betekent dat Lodeiro niks kan worden.Die jongen is technisch gezien een van de betere van de selectie,wordt ook niet voor niets gezien als een van de grootste talenten van Zuid-Amerika.Geef hem de tijd,en hij zal uitgroeien tot een held bij Ajax,mark my words.
Natuurlijk heeft Lodeiro talent, alleen ik wil aankomend seizoen kampioen worden en niet over 4 jaar.. Bij Ajax moeten ze het een keer leren om het team bij elkaar te houden ipv de spelmakers steeds te laten gaan. Als je Siem nu laat gaan gaat het team er zeker weten op achter uit.
pi_81299458
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Nee,zeg ik dat.
Nee dat zeg ik.
Omdat ik de Jong beter vind als hun.
pi_81339038
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef j95 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik.
Omdat ik de Jong beter vind als hun.
Brama is verdedigend ingesteld.
AFC Ajax
pi_81339075
quote:
Ajax gaat niet akkoord met schikkingsvoorstel Vertonghen
Ajax heeft laten weten het schikkingsvoorstel van de KNVB voor Jan Vertonghen niet te accepteren. De voetbalbond maakte bekend dat het de Belgische verdediger van Ajax voor twee wedstrijden wilde schorsen naar aanleiding van de uitspraken die hij tijdens de huldiging na de bekerwinst deed over tegenstander Feyenoord. Vertonghen zong tijdens de festiviteiten ‘het zijn maar kut-kakkerlakken’, iets dat volgens de KNVB ‘schade heeft berokkend aan het voetbal in het algemeen'.

Algemeen directeur Rik van den Boog lichtte het besluit op het digitale thuis van de Amsterdammers toe: “Laat er geen misverstand over bestaan dat we de uitlatingen die hij deed absoluut niet tolereren. Het past niet bij Ajax en het staat haaks op hetgeen we samen met Feyenoord proberen te realiseren. We wilden naar buiten toe heel duidelijk zijn: onacceptabel gedrag.”

“Maar we hoeven niet alles open en bloot op straat te leggen, dus we hebben bewust geen mededelingen gedaan over de inhoud van het gesprek en de sanctie", vervolgt de sportbestuurder. "Iedereen merkte aan Jan dat hij er vreselijk mee zit. Dat was vrijdag. Toen ik hem maandag sprak was hij nog steeds ontdaan. Hij vroeg of hij Eric Gudde mocht bellen om zijn excuses persoonlijk aan Feyenoord te kunnen maken, dat heeft hij maandagmiddag gedaan.”

Dinsdagmiddag ontving Ajax het schikkingsvoorstel. "Of hiervoor een wedstrijdschorsing kan of moet worden opgelegd, daarvoor is binnen de KNVB een tuchtrechtelijke procedure waarin deze vraag kan worden beantwoord", aldus Van den Boog.
Als Ajax echt zo consequent is,gingen ze hier mee akkoord.
AFC Ajax
pi_81340565
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Als Ajax echt zo consequent is,gingen ze hier mee akkoord.
Rot op man, ten eerste gebeurde het bij de huldiging in eigen stadion, ten tweede heeft hij alleen 'kut kakkerlakken' gezegd.. stelletje calimero's in Rotterdam en Zeist.
pi_81340882
Schorsing slaat nergens op, wat Vertonghen deed gebeurde niet in het stadion of tijdens een wedstrijd. Het was een bekerhuldiging, totaal niet boeiend dus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_81348113
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Shreyas het volgende:
Schorsing slaat nergens op, wat Vertonghen deed gebeurde niet in het stadion of tijdens een wedstrijd. Het was een bekerhuldiging, totaal niet boeiend dus.
Eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:19:50 #65
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_81367532
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef Pannengkoek het volgende:

[..]

Rot op man, ten eerste gebeurde het bij de huldiging in eigen stadion, ten tweede heeft hij alleen 'kut kakkerlakken' gezegd.. stelletje calimero's in Rotterdam en Zeist.
bij de twente huldiging werd ook steeds ajax belachelijk gemaakt, dus ze moeten niet zo zeiken. Stelletje mafketels. En naar de ado spelers die de ajax selectie kankerjoden noemde word geen onderzoek gedaan. Lekker makkelijk
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:47:35 #66
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_81413770
Het zou lachwekkend zijn als Vertonghen geschorst zou worden, hopelijk komt hij ervanaf met één wedstrijd voorwaardelijk.
pi_81413924
Vertonghen straffen

Dat het niet slim was lijkt me duidelijk en van mij mag Ajax hem intern een geldboete opleggen, maar schorsen. . .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:14:24 #68
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_81433682
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Shreyas het volgende:
Dus zodra je het stadion uit bent mag je als voetballer zomaar alles roepen? Dat lijkt me niet. Gewoon een wedstrijd schorsen om een voorbeeld te stellen.
En stop a.u.b. met het aanvoeren van excuses voor Vertonghen's gedrag. Al was hij de dag ervoor 3 uur gesandwiched door twee sjonnies uit Rotterdam, dan nog hoort hij zich te gedragen als een professional en een voorbeeld voor de fans.

Heeft iemand trouwens de column van ons aller grote vriend Nico Dijkshoorn gelezen? Hij pakt Vertonghen hard (te hard?) aan, maar het is goed dat hij ook aandacht besteedt aan de rol van Martin Jol in dit verband. Goed voorbeeld doet goed volgens, en met Jol poepgaatje heb ik (gelukkig) niets te maken.
Look behind you! It's your ass!
pi_81434132
Schors die ADO spelers met hun kankerjoden uitspraak ook maar dan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:38:28 #70
302138 HuffTheTalbot
pi_81434973
Als ADO-spelers dat gezegd hebben, moeten ze daarvoor gestraft worden. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat het verhaal nu pas, weken later én via Hugo Borst naar buiten komt. Dat valt natuurlijk nooit meer te bewijzen.

Je moet alleen beide gevallen wel apart beoordelen. Je kunt niet zeggen: "Vertonghen mag dat soort dingen roepen omdat hij een paar weken geleden is uitgescholden voor ik-weet-niet-wat." Als je zo redeneert is het einde zoek.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:47:20 #71
189963 nubreektmijnklomp
pi_81435482
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dus zodra je het stadion uit bent mag je als voetballer zomaar alles roepen? Dat lijkt me niet. Gewoon een wedstrijd schorsen om een voorbeeld te stellen.
En stop a.u.b. met het aanvoeren van excuses voor Vertonghen's gedrag. Al was hij de dag ervoor 3 uur gesandwiched door twee sjonnies uit Rotterdam, dan nog hoort hij zich te gedragen als een professional en een voorbeeld voor de fans.

Heeft iemand trouwens de column van ons aller grote vriend Nico Dijkshoorn gelezen? Hij pakt Vertonghen hard (te hard?) aan, maar het is goed dat hij ook aandacht besteedt aan de rol van Martin Jol in dit verband. Goed voorbeeld doet goed volgens, en met Jol poepgaatje heb ik (gelukkig) niets te maken.
column niet gelezen, maar vind dijkshorn sowieso een lul. Overigens is een wedstrijd schorsen best, maar dan niet de JC schaal
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81451506
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Mijn VI is niet bezorgd deze week
quote:
Bondscoach Van Marwijk onder de indruk van Anita
De kans dat Vurnon Anita meegaat met Oranje naar het WK in Zuid-Afrika lijkt steeds groter te worden. In Amsterdam turnde trainer Martin Jol de middenvelder om tot linksback. Bondscoach Van Marwijk is onder de indruk van de Ajax-verdediger.

'Hij is veelzijdig, snel, agressief en durft naar voren te verdedigen', vertelt van Marwijk in De Telegraaf. Bovendien ziet de voormalig trainer van Fortuna Sittard en Feyenoord Anita ook als stand-in op andere posities. 'Hij kan bijvoorbeeld ook rechtsback spelen. We hebben wat problemen op de backposities. Van Bronckhorst is nog niet fit. Boulahrouz en Braafheid hebben weinig gespeeld en missen dus ritme.'

Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente) en David Mendes Da Silva (AZ) behoren niet meer tot de gegadigden voor de definitieve WK-selectie. Het drietal kreeg vrijdag deze boodschap medegedeeld door de bondscoach. 'We hebben er na iedere training over gesproken. Wat heb je? Wat heb je niet? Ik denk dat de balans in de groep nu wat beter is', aldus Van Marwijk.

Zonder de drie Champions League-finalisten (Arjen Robben, Mark van Bommel en Wesley Sneijder) vertrekt Oranje woensdag voor een trainingskamp naar Oostenrijk. Onder de spelers die meegaan ook de niet geheel fitte Eljero Elia (Hamburger SV). Van Marwijk neemt geen risico met de kwetsuur van de buitenspeler. 'Hij heeft een spierblessure en is voor 99 procent fit. Maar als we één keer te ver gaan, dan kan hij het WK vergeten.'
AFC Ajax
  Forum Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 22:32:20 #73
35723 crew  GGMM
pi_81471709
Zoals het nu staat in de Franse competitie zijn we de tweede ronde ook seeded. Betekent dat we in de 2de ronde dus moeilijke tegenstanders ook gaan ontlopen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 23:12:27 #74
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_81473120
Met dank aan Lorient
  zondag 16 mei 2010 @ 13:00:36 #75
189963 nubreektmijnklomp
pi_81485062
heuj, nu zijn we beschermd

Ik snoop overigens niet waarom we contracten verlenge van spelers die we toch niet laten spelen (sarpong) maar spelers die wel redelijk presteren (emanuelson, rommedaehl) geen verlenging aanbieden
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81496206
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
heuj, nu zijn we beschermd

Ik snoop overigens niet waarom we contracten verlenge van spelers die we toch niet laten spelen (sarpong) maar spelers die wel redelijk presteren (emanuelson, rommedaehl) geen verlenging aanbieden
Omdat Emanuelson meer wil gaan verdienen,toch?
AFC Ajax
pi_81496984
quote:
Man United gaat bieden op Suarez'

MANCHESTER - Manchester United bereidt een bod van 21,5 miljoen euro voor op Luis Suarez. Volgend News of the World zou de Ajacied volgend seizoen een spitsenduo moeten gaan vormen met Wayne Rooney. United heeft de spits uit Uruguay zes keer bekeken en raakte overtuigd van de kwaliteiten van de spits.

Ook Karim Benzema van Real Madrid zou op het lijstje staan van de formatie van Sir Alex Ferguson staan, maar de Fransman is een stuk duurder dan Suarez.
Ondanks het mislopen van de titel maakte Suarez een topseizoen door bij Ajax. De aanvaller werd topscorer van de eredivisie met 35 goals en won bovendien de KNVB-beker met de Amsterdammers.
Voor dit bedrag mag die van mij gewoon in Amsterdam blijven.

Bron is overigens de Telegraaf.
pi_81499879
alleen voor minimaal 50 miljoen, als hij weggaat dan is ajax weer helemaal niets
pi_81500072
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef mikerw het volgende:
alleen voor minimaal 50 miljoen, als hij weggaat dan is ajax weer helemaal niets
Ten eerste is 50 miljoen natuurlijk lachwekkend. Als er interesse van meerdere clubs zou zijn, dan mag je echt dolblij zijn met 30 miljoen. Daarnaast vraag ik me serieus af of je wel wedstrijden van Ajax hebt gekeken, zeker in de tweede seizoenshelft, als je denkt dat Ajax zonder Suarez helemaal niets is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 16 mei 2010 @ 19:24:08 #80
302138 HuffTheTalbot
pi_81500670
Man U. is op zoek naar een topspits. De naam van Anelka wordt genoemd. Ik geloof niet dat Suarez een topspits is, en met 20 miljoen zou ik m'n handjes dichtknijpen.

Ik zie het niet voor me: Suarez in een Man U. shirt, maar De Telegraaf is natuurlijk wel een superbetrouwbare bron...
pi_81501093
quote:
!!!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_81501811
quote:
50

Was het maar waar haha

Suarez is topscoorder van Europa geworden met alle competities bij elkaar geloof ik dus een miljoentje of 35 vind ik wel oke
pi_81502515
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

50

Was het maar waar haha

Suarez is topscoorder van Europa geworden met alle competities bij elkaar geloof ik dus een miljoentje of 35 vind ik wel oke
Veel te hoog. Daar kon je dit soort spelers in het verleden nog voor verkopen maar denk dat je met 27 Miljoen je handen dicht mag knijpen.
Niet dat ik hem graag zie gaan maar om het financieel nog in de hand te houden kun je zo'n bod niet weigeren (25+ miljoen).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_81502881
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Veel te hoog. Daar kon je dit soort spelers in het verleden nog voor verkopen maar denk dat je met 27 Miljoen je handen dicht mag knijpen.
Niet dat ik hem graag zie gaan maar om het financieel nog in de hand te houden kun je zo'n bod niet weigeren (25+ miljoen).
35 kan je echt wel vragen voor hem hoor.
Hij is nog jong
pi_81504081
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

50

Was het maar waar haha

Puur op doelpunten inderdaad, maar de lijst van Europese topscoorders corrigeert ook naar zwaarte van de competitie en op basis daarvan is Suarez geen Europees topscoorder.
pi_81504670
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Man U. is op zoek naar een topspits. De naam van Anelka wordt genoemd. Ik geloof niet dat Suarez een topspits is, en met 20 miljoen zou ik m'n handjes dichtknijpen.

Ik zie het niet voor me: Suarez in een Man U. shirt, maar De Telegraaf is natuurlijk wel een superbetrouwbare bron...
De NOS heeft het er ook over,maar voor minder dan 30 miljoen moet Ajax hem niet laten gaan.
AFC Ajax
pi_81504752
Minimaal 25 miljoen zeg ik.
Dan kan je er een redelijke vervanger voor halen.
  Moderator zondag 16 mei 2010 @ 20:47:23 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_81505333

Het zat er een keer aan te komen.

Voordat geld een goede speler terug halen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_81507445
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

De NOS heeft het er ook over,maar voor minder dan 30 miljoen moet Ajax hem niet laten gaan.
Ik ben toch bang dat Ajax daar niet zo heel veel in te willen heeft.
pi_81513033
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben toch bang dat Ajax daar niet zo heel veel in te willen heeft.
Ze zullen wel 30 miljoen vragen en uiteindelijk op 26 a 27 miljoen uitkomen. Daar moet Ajax hem wel voor laten gaan willen ze financieel weer wat lucht krijgen.
Probleem is wel dat na Pantelic (hoogstwaarschijnlijk) dan ook de 2e spits weg is.
Zal niet makkelijk worden om daar 2 goede spelers die ook nog passen bij Ajax voor terug te kopen.
pi_81513204
tering gelijk weg doen natuurlijk....23 miljoen....schat em zelf op een miljoentje of 11, 12....maar kennlijk is United niet helemaal op de hoogte van de defensieve kwaliteiten van teams als RKC Willem 2 NAC NEC etc.
pi_81513577
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef HaagsPietje het volgende:
tering gelijk weg doen natuurlijk....23 miljoen....schat em zelf op een miljoentje of 11, 12....maar kennlijk is United niet helemaal op de hoogte van de defensieve kwaliteiten van teams als RKC Willem 2 NAC NEC etc.
11, 12 miljoen

Maar goed dat jij een kuttroll bent
pi_81513817
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

11, 12 miljoen

Maar goed dat jij een kuttroll bent
hahaha, welnee, gewoon iemand met (voetbal)intelligentie die zaken over het algemeen beter op waarde kan schatten dan de meeste pikkies hier op dit forum
pi_81513975
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef HaagsPietje het volgende:
Je vergeet ADO er bij te zetten. Hebben die eigenlijk ooit wel is wat verkocht voor meer dan 2 euro en een tros bananen ?
pi_81514014
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, welnee, gewoon iemand met (voetbal)intelligentie die zaken over het algemeen beter op waarde kan schatten dan de meeste pikkies hier op dit forum
Misschien moet je eens solliciteren als scout bij United, je hebt er duidelijk meer verstand van dan de mensen die daar nu zitten.
pi_81514081
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien moet je eens solliciteren als scout bij United, je hebt er duidelijk meer verstand van dan de mensen die daar nu zitten.
nou inderdaad, ik wist niet wat ik las....daarom zeg ik ook: gelijk doen natuurlijk! want dit is een zeer onverwachte buitenkans voor ajax!
pi_81514119
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je vergeet ADO er bij te zetten. Hebben die eigenlijk ooit wel is wat verkocht voor meer dan 2 euro en een tros bananen ?
ik snap de link niet met Suarez en United?!
  zondag 16 mei 2010 @ 22:41:30 #98
189963 nubreektmijnklomp
pi_81514134
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

jij hebt überhaupt geen intelligentie, stomme troll.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:43 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Omdat Emanuelson meer wil gaan verdienen,toch?
rommedaehl niet, en dan hoeven we toch alsnog sarpong niet te verlengen?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 16 mei 2010 @ 22:45:45 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81514381
quote:
alleen voor minimaal 50 miljoen, als hij weggaat dan is ajax weer ook helemaal niets
FYP.
pi_81514729
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nou inderdaad, ik wist niet wat ik las....daarom zeg ik ook: gelijk doen natuurlijk! want dit is een zeer onverwachte buitenkans voor ajax!
Nou inderdaad. Het was natuurlijk een stuk logischer geweest als United 11 à 12 miljoen had geboden voor de meest bepalende speler van Ajax de afgelopen twee seizoen nadat hij voor 8 miljoen was gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')