In tegenstelling met vorige topics ben je behoorlijk op tijdquote:
Ik zie liever Vurnon Anita op linksback,dan Urby daar spelen.Wel terecht zo denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef j95 het volgende:
Inderdaad trots!
Wat vinden jullie ervan dat Anit wel mag komen trainen met oranje maar Ubry niet?
Urby vindt LB niet zo leuk, neem dan maar Anita mee.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef j95 het volgende:
Inderdaad trots!
Wat vinden jullie ervan dat Anit wel mag komen trainen met oranje maar Ubry niet?
Misschien toch nog een roerige transferperiode?quote:Sleutelspelers Ajax overwegen vertrek bij 'iets moois' in de zomer
Jan Vertonghen zal Ajax zeker nog niet verlaten. De Belgische verdediger vindt dat hij zichzelf nog moet ontwikkelen voordat hij naar een grote buitenlandse club kan. Niet alle selectiespelers denken echter zo. "Wat Jan zegt, zeg ik niet'', stelt Gregory van der Wiel. De talentvolle rechtsback werd in de pers al in verband gebracht met Juventus en met Arsenal. ''Er is niets concreets, maar ik vind het leuker om in verband te worden gebracht met Arsenal dan met Juventus."
Volgens Het Parool huldigt Luis Suįrez dezelfde opvatting als Van der Wiel. Als bij Ajax een droomclub als Barcelona of Manchester United voor hem komt, wil hij weg. Doelman Maarten Stekelenburg heeft mogelijk donderdag zijn laatste duel voor Ajax gespeeld. ''Als er deze zomer iets moois komt, ga ik erover nadenken", geeft de Oranje-international vrijdag in het dagblad aan.
Stekelenburg laat zijn keuze niet afhangen van de keuze van zijn teamgenoten. ''Er kunnen bij Ajax altijd gekke dingen gebeuren. Ik heb in het verleden bijvoorbeeld Zlatan Ibrahimovic op de laatste dag van de transferperiode zien vertrekken. Ik kijk dus niet naar wat anderen doen, ik kijk naar mezelf en naar de club die interesse heeft. En dan zullen we het zien.'' Het contract van Urby Emanuelson loopt over een jaar af. Hij weet nog niet of hij zijn verbintenis wenst te verlengen.
Ze hebben daar Clichy staan,dus het is wel begrijpelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Ik verwacht dat v/d Wiel naar Arsenal gaat.
Blijf dan bij Ajax, lekker kampioen worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Ik verwacht dat v/d Wiel naar Arsenal gaat.
Aan de andere kant,halen we Blind toch terug,ik denk niet dat Ajax er dan zoveel op achteruit gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Blijf dan bij Ajax, lekker kampioen worden.
Laten we hopen van niet. Ik vrees dan overigens nog het meest voor v/d Wiel. Volgens mij is daar de interesse het meest concreet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Misschien toch nog een roerige transferperiode?
Zou goed kunnenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:30 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Aan de andere kant,halen we Blind toch terug,ik denk niet dat Ajax er dan zoveel op achteruit gaat.
Joh. Lastig, OP's lezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef Pannengkoek het volgende:
18e beker staat nog niet in het topic start plaatje..
Na een leuke actie in de WK zijn Greg, Maarten en Enoh naast Suarez en Pantelic ook gewoon weg, dat was al duidelijk lijkt mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Ik vrees dan overigens nog het meest voor v/d Wiel. Volgens mij is daar de interesse het meest concreet.
Blind terug en we hebben Atouba nog. Dus no problemo. Maar idd klote als Van der Wiel weg zou gaan. Ik zou Anita echt een keer op het middenveld zetten. Rechtsback kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Anita zou gewoon op rechtsback kunnen, moet er eigenlijk alleen een linksback gehaald worden als Wiel vertrekt.
Dan is het middenvield iets wat overbezet lijkt mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Blind terug en we hebben Atouba nog. Dus no problemo. Maar idd klote als Van der Wiel weg zou gaan. Ik zou Anita echt een keer op het middenveld zetten. Rechtsback kan ook natuurlijk.
Op het middenveld kan er nog meer uit Anita als voetballer zijnde gehaald worden.
Die zit toch nog steeds met zijn blessure? Je hoort er inderdaad echt helemaal niets over.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef msnk het volgende:
Zou Atouba überhaupt nog mee-trainenIk zie die man nooit.
Ik snap er nog steeds geen hol van waarom die is gehaald.Met zijn actie's toen in de Europa Leaguequote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Die zit toch nog steeds met zijn blessure? Je hoort er inderdaad echt helemaal niets over.
Ja wel beetje fout geweest van jolquote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen hol van waarom die is gehaald.Met zijn actie's toen in de Europa League
Dankzij een linksback?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef msnk het volgende:
Wie weet speelt hij volgend seizoen de sterren van de hemel en komen wij, dankzij hem, in de halve finale CL.
Daarvan denk ik dat alleen het vertrek van v/d Wiel en Suarez echt vervelend is. Of Pantelic al dan niet blijft lijkt me sowieso niet echt afhankelijk van het WK. Stekelenburg doet het prima, maar is in mijn ogen niet echt een belangrijke rol in het goed draaien van Ajax in de tweede seizoenshelft. Voor Enoh zijn de alternatieven er ook wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Na een leuke actie in de WK zijn Greg, Maarten en Enoh naast Suarez en Pantelic ook gewoon weg, dat was al duidelijk lijkt mij.
Ik zei dan ook "naast Suarez en Pantelic" want die gaan, denk ik sterk, sowieso wel weg. Goede WK of niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvan denk ik dat alleen het vertrek van v/d Wiel en Suarez echt vervelend is. Of Pantelic al dan niet blijft lijkt me sowieso niet echt afhankelijk van het WK. Stekelenburg doet het prima, maar is in mijn ogen niet echt een belangrijke rol in het goed draaien van Ajax in de tweede seizoenshelft. Voor Enoh zijn de alternatieven er ook wel.
De keren dat ik Anita op het middenveld heb zien spelen, was hij zo ontzettend goed, dat ik hem daar meer wil zien spelen. Een speler die zo ontzettend goed is. Verbluffend snel leert hij zeg. Hij verdedigt zijn man op de millimeter en kan aanvallend ook het één en ander bijbrengen. Tegenstanders zijn nooit verlost van hem en met zijn voetballend vermogen kan hij ontzettend van waarde zijn voor Ajax.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef j95 het volgende:
[..]
Dan is het middenvield iets wat overbezet lijkt mij.
We hebben ook nog Lodeiro waarschijnlijk Donald en Aissati.
Maar het lijkt me niet verkeerd.
Het gaat blijken dat dit geen fout is geweest. De Kameroener gaat op het WK hopelijk actief zijn, ongeacht of hij heeft gespeeld ( in dit geval nee dus ) en dan zullen we allemaal zien dat hij absoluut een toegevoegde waarde voor Ajax gaat worden.quote:
Bij Suarez heb ik nog wel enigszins mijn twijfels. Natuurlijk, bij serieuze interesse van clubs als Barcelona of Manchester gaat hij weg, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat die interesse er gaat komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "naast Suarez en Pantelic" want die gaan, denk ik sterk, sowieso wel weg. Goede WK of niet.
Overigens heeft Maarten echt een geweldige seizoen achter de rug, hij is zeker wel een gemis. Maar Kenneth is inderdaad een goede vervanger.
En Enoh is ook erg belangrijk geweest dit seizoen, vooral wanneer De Zeeuw minder speelt.
Eens. Dan moet hij een heel goed WK spelen en dan nog is het misschien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij Suarez heb ik nog wel enigszins mijn twijfels. Natuurlijk, bij serieuze interesse van clubs als Barcelona of Manchester gaat hij weg, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat die interesse er gaat komen.
In de halve finale van de CL of dergelijke,kom je niet dankzij een linksback,maar dankzij een Suarez om maar eens wat op te noemen.quote:
Hier maak je een grote fout. Waarom kan een linksback die een goede trap kan nemen niet met een beslissende vrije trap de kwartfinale van de CL beslissen en Ajax zo naar de halve finale van de CL loodsen?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
In de halve finale van de CL of dergelijke,kom je niet dankzij een linksback,maar dankzij een Suarez om maar eens wat op te noemen.
Dat had ik ook wel verwacht.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)rekken-bij-ajax.html
jol blijft dus, chill
Het zijn toch vaker de aanvallers die het verschil maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hier maak je een grote fout. Waarom kan een linksback die een goede trap kan nemen niet met een beslissende vrije trap de kwartfinale van de CL beslissen en Ajax zo naar de halve finale van de CL loodsen?
Onzin dat het altijd van aanvallers of aanvallend ingestelde spelers moet komen.
Daarbij is voetbal een teamsport, iets wat Suarez nogaleens vergeet. Een teamsport, dus ook een teamprestatie. Dus dankzij het team plaats je je dan voor de halve finale van de CL.
Suarez is geen Maradona, die in 1986 iedere Engelse verdediger schaamteloos achter zich liet en die kwaliteiten ook had. Nee, Suarez is verre van dat. Qua persoon wel veel beter, maar qua voetballer natuurlijk veel minder. Maar goed, daar ging het hier niet om.
Wel beterquote:MONTEVIDEO - Ajax-spelers Luis Suarez en Nicolas Lodeiro zijn door bondscoach Oscar Washington Tabarez opgenomen in de voorselectie van Uruguay voor het WK voetbal.
© ANPHet duo van de bekerwinnaar maakt deel uit van een groep van 26 spelers, waarvan er nog drie moeten afvallen.
Suarez zal samen met Diego Forlan, de vedette van Atletico Madrid, de aanval leiden van het Zuid-Amerikaanse land. Lodeiro kreeg bij Ajax dit jaar weinig speeltijd, maar behoort al enige tijd tot het keurkorps van Tabarez.
De voorselectie van Uruguay kende weinig surprises. Tabarez liet Porto-middenvelder Cristian Gonzalez buiten de ploeg, omdat hij nog een schorsing van twee wedstrijden moet uitzitten na zijn rode kaart in een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Argentiniė.
Uruguay is ingedeeld in groep A, met Zuid-Afrika, Frankrijk en Mexico.
Ben ik de enigste die hoopt dat Suarez een kleurloos WK gaat draaien?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel beterhopelijk doet die het goed en zullen we volgend seizoen wat meer van hem te zien krijgen!
quote:Sevilla heeft Siem de Jong aan haar shortlist voor komend seizoen toegevoegd. De huidige nummer vier van Spanje was aanvankelijk van plan om Mesut Özil (Werder Bremen) of Mbark Boussoufa (Anderlecht) te contracteren, maar is nu ook van de kwaliteiten van de Ajacied onder de indruk geraakt. Monchi, technisch directeur van de Andalusiėrs, heeft maandag reeds met zaakwaarnemer Louis Laros gesproken.
Klopt,maar ik bedoel eigenlijk over het gehele toernooi.Dan denk ik toch dat Ajax op Suarez zou draaien ipv Atouba of dergelijke.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hier maak je een grote fout. Waarom kan een linksback die een goede trap kan nemen niet met een beslissende vrije trap de kwartfinale van de CL beslissen en Ajax zo naar de halve finale van de CL loodsen?
Onzin dat het altijd van aanvallers of aanvallend ingestelde spelers moet komen.
Daarbij is voetbal een teamsport, iets wat Suarez nogaleens vergeet. Een teamsport, dus ook een teamprestatie. Dus dankzij het team plaats je je dan voor de halve finale van de CL.
Suarez is geen Maradona, die in 1986 iedere Engelse verdediger schaamteloos achter zich liet en die kwaliteiten ook had. Nee, Suarez is verre van dat. Qua persoon wel veel beter, maar qua voetballer natuurlijk veel minder. Maar goed, daar ging het hier niet om.
Een LB kan dat net zo goed als hij het op zijn heupen krijgt. Een perfecte diepte-pass, een mooie corner of een schot op doel a la Toby tegen ADO, het kan allemaal. Het komt echter inderdaad wel vaker voor dat een team doorstoot na een goede actie van een aanvaller.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
In de halve finale van de CL of dergelijke,kom je niet dankzij een linksback,maar dankzij een Suarez om maar eens wat op te noemen.
Heb toch het liefst dat zijn waarde gewoon zoveel mogelijk stijgt door goede prestaties en dat hij dan eventueel wordt verkocht. Ik gun Suarez zijn transfer wel als het voor een bedrag van 30mil+ isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:06 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die hoopt dat Suarez een kleurloos WK gaat draaien?
Als hij slim is gaat hij eerst zorgen dat hij na het WK ook bij oranje mee mag doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Siem gaat echt nog niet weg hoor.
Staat pas een half seizoen in de basis en is slim en nuchter genoeg om nog wat jaartjes te blijven.
Ja want Siem gaat erover dat hij in Oranje mag spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef j95 het volgende:
[..]
Als hij slim is gaat hij eerst zorgen dat hij na het WK ook bij oranje mee mag doen.
En voglende seizoen alle wedstrijden speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |