ja, ik heb info.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:03 schreef kahlanamnell het volgende:
7 augustus open dag niet?
en deze week de seizoenskaart in de bus meen ik![]()
En mag je nu de vuvuzela niet meenemen van de knvb? Ik heb een kleine vuvuzela met een apparaatje erop zodat hij echt hard kan. Die had ik willen meenemen naar de wedstrijden, maar volgens mij riskeer ik dan een stadionverbod? Iemand info?
En Johan Abma komt weer als back te spelen zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Menzo als trainer/keeper volgend seizoen hoor ik
ik smokkel mijn mini vuvuzela mooi naar binnen, perfect ding en dat zou een mooie aanvulling zijn voor onze tribunequote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:30 schreef bascross het volgende:
Cambuur even gemaild dat ze vuvuzela's moeten verbieden. Geen dank.
mail ze dan gelijk dat er op jullie tribune weer bier gedronken mag worden net als bij ons op westquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:30 schreef bascross het volgende:
Cambuur even gemaild dat ze vuvuzela's moeten verbieden. Geen dank.
Hoezo? Ik drink geen bier, dus ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
mail ze dan gelijk dat er op jullie tribune weer bier gedronken mag worden net als bij ons op west![]()
loopt die seizoenskaartversturing soms vertraging op omdat ze er een minidress ding bijdoen? Ik heb nog steeds niks ontvangen. Morgen ga ik er wel even langs, informeren waar dat ding nu blijft. Ben toch in Leeuwarden
Volgens mij zitten ze niet zo lekker in de cijfers, kan het fout hebben. De komende tijd zullen ze het toch hier mee moeten doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef bascross het volgende:
Cambuur wil een nieuw stadion, dus zonde van het geld om nu aan het oude stadion geld uit te geven.
volgens mij was het gewoon opnieuw bedraden, maar dat is meen ik door een sponsor gedaan. Je komt er alleen wat lastig bij, maar voor de rest had ik dat rolletje draad zelf wel willen betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:27 schreef Blinker het volgende:
En een luidsprekertje fixen hoeft toch niet zoveel te kosten.
Op noord en zuid kan je ook bier halen. Voor de wedstrijd, en in de rust.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:31 schreef kahlanamnell het volgende:
je mag nergens meer bier drinken behalve op west en op west gaat het echt niet weg omdat de sponsors bier willen drinken
maarja, ik drink geen bier, maakt me ook niks uit.
Hoop dat er nu eens toiletten op west bijgebouwd zijn, op zuid zitten 30 toiletten en op west 6![]()
daar mag het de trap toch niet meer op?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef justmattie het volgende:
Op noord en zuid kan je ook bier halen. Voor de wedstrijd, en in de rust.
Dat is nieuw voor mij..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
daar mag het de trap toch niet meer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |