ken je feitenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:11 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
We teren niet allemaal op de zak van de gemeente als we ons stadion of selectie uit willen breiden
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:41 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
ken je feitencambuur en gemeentegeld is al jaren niet van toepassing geweest, dit in tegenstelling tot vele andere clubs.
quote:Tijd Wedstrijd Competitie
02-07 19.00 uur DTD - SC Cambuur Oefenwedstrijd
03-07 17.00 uur VV Nijland - SC Cambuur Oefenwedstrijd
09-07 19.00 uur VV Bergum - SC Cambuur Oefenwedstrijd
10-07 19.00 uur SC Kootstertille - SC Cambuur Oefenwedstrijd
16-07 19.00 uur SC Cambuur - Helmond Sport (bij amateurpartner) Oefenwedstrijd
17-07 19.00 uur Frisia - SC Cambuur Oefenwedstrijd
24-07 19.00 uur SC Cambuur - Plymouth Argyle (bij amateurpartner) Oefenwedstrijd
27-07 19:00 uur SC Cambuur - Ergotelis (Garderen) Oefenwedstrijd
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:37 schreef neen het volgende:
Ach, neem die gast die z'n caps aan had bij het maken van een nickname maar niet zo serieus die probeert alleen maar wat te stokendit komt natuurlijk omdat hij onzeker over GAE is en jaloers is op onze mooie club
![]()
Ik geef hem wel een kusje
Die wedstrijd tegen de Grieken is in Garderen, Gelderland.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:54 schreef willempjewever het volgende:
Oproep aan de vaste bezoekers: negeren die eagle supporters.
24/7 en 27/7 ben ik wel van de partij. Waar worden die 2 wedstrijden gespeeld?
Amenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:01 schreef bascross het volgende:![]()
De Eagles zitten er gewoon weer in. Verder zijn wij beter dan de Eagles.
O deze ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:20 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Het zit hoog hé? Om het zelfs te quoten vanuit het oude topic. Jullie leven op te grote voet (zie alleen jullie topictitel al). De 'slapende reus' wordt nooit meer wakker, het slaapmiddel is afgelopen week door ons met veel klasse en prachtig voetbal ingespoten. Jullie promoveren nooit meer, mark my words..
Helaas, het is niet gelukt. Volgend jaar weer een kans. Gaan jullie gezellig mee naar Velzen Zuid?quote:
Nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:52 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Helaas, het is niet gelukt. Volgend jaar weer een kans. Gaan jullie gezellig mee naar Velzen Zuid?
Ga je mee naar Velzen Zuid?
Mee naar Velzen Zuid?
Mee naar Velzen Zuid?
Want we gaan naar Telstar-uit!
Ga je volgend seizoen ook weer naar Leeuwarden, of was dit eenmalig om te gloryhunten?quote:Op maandag 17 mei 2010 07:52 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Helaas, het is niet gelukt. Volgend jaar weer een kans. Gaan jullie gezellig mee naar Velzen Zuid?
Ga je mee naar Velzen Zuid?
Mee naar Velzen Zuid?
Mee naar Velzen Zuid?
Want we gaan naar Telstar-uit!
Dan ben ik er gewoon weer bij, mocht je nog een extra kaartje voor me kunnen regelen dan wil ik nog wel bij jullie op de tribune komen zitten ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga je volgend seizoen ook weer naar Leeuwarden, of was dit eenmalig om te gloryhunten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |