quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben ook thuis , was weer fantastisch. Tja als je niet scoort kun je niet winnen. Chaiat is een erg gevoelige speler trouwens, ik hoop maar dat het goed gaat met hem.
Hoogtepunt was de tekst van de stadionspeaker in de 3e minuut.
was dat niet die vent die in zijn kont geneukt werd door zijn vriendin en op youtube stond?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef neen het volgende:
Stefanus Postma is natuurlijk de keeper van agovv, dan kun je wat te horen krijgen natuurlijk.
Nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef kahlanamnell het volgende:
maar hoe was de wedstrijd? Niet al te best vrees ik?
Eerst maar weer naar de 4-3-3 formatie, vd Heide speelt nu teveel op rechts vind ik. Mark de L. moet maar eens wat af gaan vallen inderdaad met z'n dikke bealig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Tja in deze vorm moet reza gewoon basisspeler zijn imho, topscorer in de voorbereiding en loopt op bijna iedere bal. Dan mdl maar weer even als pinchhitter totdat de chicken wings eraf zijn. Guijt ook gewoon basis trouwens.
Wel pech natuurlijk, agovv is er verder ook niet goed uitgekomen op de goal na. Ach we moeten weer hopen op play offs denk ik.
Met dit spel moeten ze rouwkransen uitdelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:50 schreef bascross het volgende:
Eerste helft:![]()
Tweede helft:![]()
Man of the match bij een verloren wedstrijd:
Ik las het ook net ja. En volgens de grens mag je niet aanvallen als de keeper de bal stuiterdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:23 schreef neen het volgende:
O al fluit hij nu, dat maakt niet uit. Als hij naar zijn horloge kijkt is het tijd. Dat lees ik dus inde krant
maar wie moet er dan komen? Cambuur heeft geen geld.... dus tja, menzo afkopen kost ook wat... en het seizoen is begonnen, hadden ze beter voor de start iemand kunnen zoeken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef drhouse01 het volgende:
het is weer niks he:( menzo zijn laatste kans denk ik.
dat zou ik ook wel een goede zaak vinden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:00 schreef neen het volgende:
Die gaat het seizoen ook echt wel afmaken denk ik, veel te duur. Mocht hij eerder/erna weggaan zie ik die dude van de harkemase boys wel graag komen, dat lijkt me wel een geschikte kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |