abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:15:49 #226
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85272625
Was wel even genieten gisteren op dat eredvisielivekanaal, toch een stuk beter dan naar de radio luisteren.
I intend to be formidably armed
pi_85279623
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:24 schreef neen het volgende:
Nou, een kutwedstrijd maar de winst is binnen.
Als we zo kampioen worden teken ik ervoor :')
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:41:52 #228
236335 neen
schone schijn
pi_85290963
Liever goed voetbal zonder promotie
het lijkt niet wat het is
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:03:58 #229
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85299256
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:41 schreef neen het volgende:
Liever goed voetbal zonder promotie
Ja en nee, altijd een soort van dubio.
Aan de andere kant als je naar Excelsior kijkt.. Dat moet je ook niet willen :P
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:29:03 #230
236335 neen
schone schijn
pi_85346340
Van mij hoeft de promotie niet zo :') nieuw stadion al helemaal niet. Het liefst een beetje leuk bovenin meedraaien en kans op een toetje maar bijna iedere wedstrijd verliezen in de eredivisie. Nee, dat lijkt me maar niks.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:30:30 #231
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85346422
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:29 schreef neen het volgende:
Van mij hoeft de promotie niet zo :') nieuw stadion al helemaal niet. Het liefst een beetje leuk bovenin meedraaien en kans op een toetje maar bijna iedere wedstrijd verliezen in de eredivisie. Nee, dat lijkt me maar niks.
we gaan het natuurlijk net zo doen als VVV vorig seizoen *O*
pi_85346564
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:29 schreef neen het volgende:
Ach.. we hebben een flink aantal seizoenen in de bierleague meegedraaid waarbij je op voorhand al bijna zeker wist dat de helft of meer van de wedstrijden verloren zouden worden.

Na een promotie kan ik er goed mee leven wanneer je een paar jaar in het rechterrijtje hangt. Bij voorkeur wel boven de degradatie plekken. Vanuit daar dan proberen op te bouwen naar een stabiele middenmotor. Ik zou er voor tekenen :)
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_85346733
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Ach.. we hebben een flink aantal seizoenen in de bierleague meegedraaid waarbij je op voorhand al bijna zeker wist dat de helft of meer van de wedstrijden verloren zouden worden.

Na een promotie kan ik er goed mee leven wanneer je een paar jaar in het rechterrijtje hangt. Bij voorkeur wel boven de degradatie plekken. Vanuit daar dan proberen op te bouwen naar een stabiele middenmotor. Ik zou er voor tekenen :)
Dan moeten er minstens vijf eredivisiewaardige spelers bijkomen.
pi_85346863
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:36 schreef justmattie het volgende:

[..]

Dan moeten er minstens vijf eredivisiewaardige spelers bijkomen.
Die niet eerder gehaald worden dan wanneer de promotie een feit is.

Eerlijk gezegd zie ik Cambuur dit jaar niet promoveren hoor. Ik denk zelfs dat we de prestatie van de afgelopen twee seizoenen niet eens halen.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:41:30 #235
236335 neen
schone schijn
pi_85346984
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Ja dat waren kutseizoenen.

Stabiele middenmotor is natuurlijk leuk maar ik zie dat niet echt gebeuren. Net als die promotie inderdaad, het voetbal is gewoon echt niet goed genoeg.
pi_85347171
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Die niet eerder gehaald worden dan wanneer de promotie een feit is.

Eerlijk gezegd zie ik Cambuur dit jaar niet promoveren hoor. Ik denk zelfs dat we de prestatie van de afgelopen twee seizoenen niet eens halen.
En daarvoor moet geld zijn. Iets wat Cambuur niet heeft.
pi_85347558
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef justmattie het volgende:

[..]

En daarvoor moet geld zijn. Iets wat Cambuur niet heeft.
klassieke kip-ei situatie. wanneer je onverhoopt promoveert gaat het budget wel omhoog natuurlijk. op zo'n moment heb je middelen om spelers te kopen. de eerste 2 jaren na promotie moet je je zien te handhaven. daarna heb je een redelijke kans om erin te blijven mits je organisatorisch en financieel dan ook alles in de pas kunt laten lopen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:15:32 #238
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85348297
nou, met die 200 euro die onze hele tribune nu betaald voor een seizoenskaart verdienen ze anders genoeg. In 3 jaar tijd is het bedrag wat ik jaarlijks betaal met meer dan 60 euro omhoog gegaan en er komen geen nieuwe dure spelers bij :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:17:51 #239
236335 neen
schone schijn
pi_85348379
Ja, inkomsten hoger. Kleinere selectie. Lagere lonen deel selectie.

:')
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:25:24 #240
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85348667
had toch de hoop toen menzo kwam dat het allemaal beter zou gaan worden, maar zie de laatste maanden echt geen verbeteringen meer. Ik erger mij er niet zo aan hoor, maar volgens mij kan ik elke keer als ik in het stadion zit gewoon dezelfde klachten als van een jaar geleden opnoemen en verbeteren? Ho maar...

gelukkig is het wel gezellig en bij vlagen ook spannend.

Kunnen we cambuur niet verkopen aan Georgiër Merab Zjordania? Zie [Upd] Vitesse in Georgische handen

Als hij Vitesse koopt...
pi_85358145
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef kahlanamnell het volgende:
nou, met die 200 euro die onze hele tribune nu betaald voor een seizoenskaart verdienen ze anders genoeg. In 3 jaar tijd is het bedrag wat ik jaarlijks betaal met meer dan 60 euro omhoog gegaan en er komen geen nieuwe dure spelers bij :{
de prijzen hebben ook een paar jaar stil gestaan ivm de slechte resultaten. in die zin niet vreemd dat er nu weer wat bijkomt. ik weet echter niet of het in verhouding staat tot wat andere jupiler clubs doen.
pi_85358164
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:17 schreef neen het volgende:
Ja, inkomsten hoger lager. Kleinere selectie. Lagere lonen deel selectie.

:')
zo istie goed
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:21:21 #243
236335 neen
schone schijn
pi_85358212
En al die positieve verhalen dan? Meer sponsors, meer seizoenskaarthouders tegen een hogere prijs.
pi_85358231
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef kahlanamnell het volgende:
had toch de hoop toen menzo kwam dat het allemaal beter zou gaan worden, maar zie de laatste maanden echt geen verbeteringen meer. Ik erger mij er niet zo aan hoor, maar volgens mij kan ik elke keer als ik in het stadion zit gewoon dezelfde klachten als van een jaar geleden opnoemen en verbeteren? Ho maar...

gelukkig is het wel gezellig en bij vlagen ook spannend.

Kunnen we cambuur niet verkopen aan Georgiër Merab Zjordania? Zie [Upd] Vitesse in Georgische handen

Als hij Vitesse koopt...
tsja, daar ben je genoeg voor gewaarschuwd. zo goed is menzo niet als trainer en daar komt bij dat sinds ome jan overleden is er ook niet meer een echte suikeroom is.

cambuur verkopen? hoe haal je het in je hoofd zeg :{
de komende dagen zal je wel duidelijk worden hoe de echter vitesse supporter erop reageert. die zit er echt niet op te wachten. het is hoe je het ook bekijkt een korte termijn oplossing.
pi_85358277
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:21 schreef neen het volgende:
En al die positieve verhalen dan? Meer sponsors, meer seizoenskaarthouders tegen een hogere prijs.
Vergeet je niet dat er ook sponsoren weggelopen zijn? Meningsverschillen enzo waardoor het sponsorcontract verscheurt is. Porsche is er zo een.

En momenteel zijn er minder seizoenskaarthouders dan vorig jaar...

De begroting op dit moment is niet sluitend.
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:26:55 #246
236335 neen
schone schijn
pi_85358405
Dat begrijp ik, maar zijn de inkomsten niet hoger dan voorgaande jaren? Dat er nu de prijs betaalt moet voor boven de stand leven in andere jaren.

Ik heb wel het gevoel dat er geprobeerd wordt die zaken wat meer op orde te brengen :)
pi_85358503
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef neen het volgende:
Dat begrijp ik, maar zijn de inkomsten niet hoger dan voorgaande jaren? Dat er nu de prijs betaalt moet voor boven de stand leven in andere jaren.

Ik heb wel het gevoel dat er geprobeerd wordt die zaken wat meer op orde te brengen :)
Als je begroting lager is dan zijn je inkomsten lager :P zonder gekheid, ook bij Cambuur is de economische terugslag wel te merken. Het is niet voor niets dat er vorig seizoen en dit seizoen niet heel erg geinvesteerd is in de selectie.

Het lijkt er wel op dat het financieel meer op orde is in vergelijking met eerder. Helaas zijn er nog steeds "tegenvallers" vanuit het verleden die verwerkt moeten worden. Niet in de laatste plaats omdat we geen suikeroom meer hebben...
pi_85495029
Kahlamelldinges, bedoelde je deze foto?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:13:54 #249
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85505221
ja, die!

dat is echt de beste foto die er is van het stadion naar mijn mening. Ik zal hem even opslaan op de pc.
Vanavond weer naar het stadion w/
pi_85505492
Stond in de OP, in 1 van de vorige topics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')