Als we zo kampioen worden teken ik ervoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:24 schreef neen het volgende:
Nou, een kutwedstrijd maar de winst is binnen.
Ja en nee, altijd een soort van dubio.quote:
we gaan het natuurlijk net zo doen als VVV vorig seizoenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:29 schreef neen het volgende:
Van mij hoeft de promotie niet zonieuw stadion al helemaal niet. Het liefst een beetje leuk bovenin meedraaien en kans op een toetje maar bijna iedere wedstrijd verliezen in de eredivisie. Nee, dat lijkt me maar niks.
Ach.. we hebben een flink aantal seizoenen in de bierleague meegedraaid waarbij je op voorhand al bijna zeker wist dat de helft of meer van de wedstrijden verloren zouden worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:29 schreef neen het volgende:
Van mij hoeft de promotie niet zonieuw stadion al helemaal niet. Het liefst een beetje leuk bovenin meedraaien en kans op een toetje maar bijna iedere wedstrijd verliezen in de eredivisie. Nee, dat lijkt me maar niks.
Dan moeten er minstens vijf eredivisiewaardige spelers bijkomen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Ach.. we hebben een flink aantal seizoenen in de bierleague meegedraaid waarbij je op voorhand al bijna zeker wist dat de helft of meer van de wedstrijden verloren zouden worden.
Na een promotie kan ik er goed mee leven wanneer je een paar jaar in het rechterrijtje hangt. Bij voorkeur wel boven de degradatie plekken. Vanuit daar dan proberen op te bouwen naar een stabiele middenmotor. Ik zou er voor tekenen
Die niet eerder gehaald worden dan wanneer de promotie een feit is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan moeten er minstens vijf eredivisiewaardige spelers bijkomen.
Ja dat waren kutseizoenen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Ach.. we hebben een flink aantal seizoenen in de bierleague meegedraaid waarbij je op voorhand al bijna zeker wist dat de helft of meer van de wedstrijden verloren zouden worden.
Na een promotie kan ik er goed mee leven wanneer je een paar jaar in het rechterrijtje hangt. Bij voorkeur wel boven de degradatie plekken. Vanuit daar dan proberen op te bouwen naar een stabiele middenmotor. Ik zou er voor tekenen
En daarvoor moet geld zijn. Iets wat Cambuur niet heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Die niet eerder gehaald worden dan wanneer de promotie een feit is.
Eerlijk gezegd zie ik Cambuur dit jaar niet promoveren hoor. Ik denk zelfs dat we de prestatie van de afgelopen twee seizoenen niet eens halen.
klassieke kip-ei situatie. wanneer je onverhoopt promoveert gaat het budget wel omhoog natuurlijk. op zo'n moment heb je middelen om spelers te kopen. de eerste 2 jaren na promotie moet je je zien te handhaven. daarna heb je een redelijke kans om erin te blijven mits je organisatorisch en financieel dan ook alles in de pas kunt laten lopen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
En daarvoor moet geld zijn. Iets wat Cambuur niet heeft.
de prijzen hebben ook een paar jaar stil gestaan ivm de slechte resultaten. in die zin niet vreemd dat er nu weer wat bijkomt. ik weet echter niet of het in verhouding staat tot wat andere jupiler clubs doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef kahlanamnell het volgende:
nou, met die 200 euro die onze hele tribune nu betaald voor een seizoenskaart verdienen ze anders genoeg. In 3 jaar tijd is het bedrag wat ik jaarlijks betaal met meer dan 60 euro omhoog gegaan en er komen geen nieuwe dure spelers bij
zo istie goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:17 schreef neen het volgende:
Ja, inkomsten hoger lager. Kleinere selectie. Lagere lonen deel selectie.
tsja, daar ben je genoeg voor gewaarschuwd. zo goed is menzo niet als trainer en daar komt bij dat sinds ome jan overleden is er ook niet meer een echte suikeroom is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef kahlanamnell het volgende:
had toch de hoop toen menzo kwam dat het allemaal beter zou gaan worden, maar zie de laatste maanden echt geen verbeteringen meer. Ik erger mij er niet zo aan hoor, maar volgens mij kan ik elke keer als ik in het stadion zit gewoon dezelfde klachten als van een jaar geleden opnoemen en verbeteren? Ho maar...
gelukkig is het wel gezellig en bij vlagen ook spannend.
Kunnen we cambuur niet verkopen aan Georgiër Merab Zjordania? Zie [Upd] Vitesse in Georgische handen
Als hij Vitesse koopt...
Vergeet je niet dat er ook sponsoren weggelopen zijn? Meningsverschillen enzo waardoor het sponsorcontract verscheurt is. Porsche is er zo een.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:21 schreef neen het volgende:
En al die positieve verhalen dan? Meer sponsors, meer seizoenskaarthouders tegen een hogere prijs.
Als je begroting lager is dan zijn je inkomsten lagerquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef neen het volgende:
Dat begrijp ik, maar zijn de inkomsten niet hoger dan voorgaande jaren? Dat er nu de prijs betaalt moet voor boven de stand leven in andere jaren.
Ik heb wel het gevoel dat er geprobeerd wordt die zaken wat meer op orde te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |