abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81259256
quote:
Door een zware keelontsteking heeft Sieneke, per direct, al haar geplande optredens en interviews moeten afzeggen. Sieneke heeft de komende dagen absolute stemrust nodig zodat de keelontsteking zo snel mogelijk geneest.

De deelname van Sieneke aan het Eurovisie Songfestival in Oslo komt niet in gevaar.
bron

Voor de mensen die dat willen; Hier kun je haar beterschap wensen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_81260048
quote:
De deelname van Sieneke aan het Eurovisie Songfestival in Oslo komt niet in gevaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_81260110
die reacties op die site
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_81260191
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen ze nu!
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef bas-beest het volgende:
die reacties op die site
Ja he
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_81261248
Slecht nieuws. In de laatste regel van het nieuwsbericht, bedoel ik dan.
Er staat: De deelname van Sieneke aan het Eurovisie Songfestival in Oslo komt niet in gevaar.

Over "Blij maken met een dood vogeltje" gesproken
pi_81263863
Tekstschrijvers draaien overuren om tegemoet te komen aan de grillen en gemoedstoestanden van Sieneke. Eerst moest de tekst al worden herschreven omdat Sieneke de oorspronkelijke, ongecensureerde versie van Vader Abraham niet wilde zingen. Daarna moest mevrouw zonodig in het Engels zingen en werd er in alle haast een Engelstalige versie van het nummer geschreven.

En nu moet de tekst opnieuw op de kop omdat mevrouw keelpijn heeft...
quote:
Shalalie (KO-versie)

Door dit liedje is half Europa nu al weggezapt.
Maar het klinkt nog minder als je keelontsteking hebt.
Was het een poliep?
Of toch de Mexicaanse griep?
Misschien is het beter als Ali B. dit liedje rapt?

Shalalie shalala, shalalie shalala
Er komt niks uit m'n strot
Alles klinkt verrot

Ik heb last van mijn hals
Daardoor zing ik vals en klinkt het echt niet meer
Zo gaat het ongeveer.

Ik heb geen stem, ik heb geen stem
Ik heb geen stem, dat kun je z... uche, uche, uche...

Het kan ook zijn dat er een virus in de lucht van Oslo zat
Het is hier zelfs nu nog kouder dan 's winters in Leningrad
En dan zing ik over mokka-ijs.
Ik lijk wel niet goed wijs!
Volgens mij ben ik beter af in een stomend thermo-bad.

Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat…
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat…
Hoe kan ik dat nou niet snappen?

Er komt niks uit m'n strot
Alles klinkt verrot

Zo gaat het ongeveer.

Waar is mijn hoestsiroop?
Zijn hier Strepsils te koop?

Zo gaat het ongeveer.
Ik kom volgend jaar wel weer.
pi_81263967
Ach, en daar al die maanden mee doorgelopen, hé?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 10 mei 2010 @ 19:25:30 #8
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_81264514
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef Boldface het volgende:
Tekstschrijvers draaien overuren om tegemoet te komen aan de grillen en gemoedstoestanden van Sieneke. Eerst moest de tekst al worden herschreven omdat Sieneke de oorspronkelijke, ongecensureerde versie van Vader Abraham niet wilde zingen. Daarna moest mevrouw zonodig in het Engels zingen en werd er in alle haast een Engelstalige versie van het nummer geschreven.

En nu moet de tekst opnieuw op de kop omdat mevrouw keelpijn heeft...
[..]
Klap eens in je handjes.
pi_81310246
Sieneke gauw beter worden.
pi_81344891
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_81345474
quote:
Even de tekst van nu.nl er bij plakken.

AMSTERDAM - Het gaat alweer wat beter met Sieneke. Eerder deze week werd bekend dat de 18-jarige zangeres is geveld door een keelontsteking. Sieneke moet nog wel stemrust houden. Dat houdt in dat zij geen optredens en interviews geeft.

"Rust is de beste remedie", laat haar management woensdag weten.
De zangeres staat 27 mei met zestien concurrenten in de tweede halve finale van het Songfestival in Oslo.

Volgens het management komt haar optreden niet in gevaar en vertrekt de zangeres maandag gewoon naar Noorwegen.
Als ze een plaatsje bij de eerste tien verovert, mag ze twee dagen later Nederland verdedigen met het nummer 'Ik Ben Verliefd - Shala Lie'.
pi_81350965
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Dirkh het volgende:
Even de tekst van nu.nl er bij plakken.

Als ze een plaatsje bij de eerste tien verovert, mag ze twee dagen later Nederland verdedigen met het nummer 'Ik Ben Verliefd - Shala Lie'.
Verdedigen? Gaat ze het leger in? Gaat ze in Afghanistan de taliban tot wanhoop drijven door overal op te duiken en "Shalalie" in te zetten? Of doelt de auteur soms op de eerste plaats die Nederland vorig jaar niet won? Of op de aanklachten die iedereen met muzieksmaak indient tegen dit nummer?
pi_81351011
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Boldface het volgende:

[..]

Verdedigen? Gaat ze het leger in? Gaat ze in Afghanistan de taliban tot wanhoop drijven door overal op te duiken en "Shalalie" in te zetten? Of doelt de auteur soms op de eerste plaats die Nederland vorig jaar niet won? Of op de aanklachten die iedereen met muzieksmaak indient tegen dit nummer?
Vraag het aan Nu of aan Novum, wie weet krijg je een antwoord.
pi_81354582
Door de zware keelontsteking van Sieneke en het feit dat zij hierdoor gedwongen wordt
absolute stemrust te houden, zijn wij helaas genoodzaakt het uitzwaaimoment van
maandag a.s. bij de TROS te annuleren. Als u van plan was naar Hilversum af te reizen,
hoeft u dat dus niet te doen. We vragen hiervoor uw begrip en willen graag iedereen
bedanken die Sieneke inmiddels beterschap heeft gewenst.
Bron: Tros.

De deelname aan het Eurovisie Songfestival in Oslo gaat door.
De halve finales zijn op 25 en 27 mei en de finale op 29 mei 2010.
pi_81358181
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Boldface het volgende:

[..]

Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81359394
heb trouwens zojuist gereageerd op die site uit de OP.
quote:
Is wel een hele goede list om onder allerlei mogelijk vervelende interviews uit te komen...
Als je daar een reactie invoert, krijg je dit te zien:
quote:
Na controle wordt het bericht door de redactie online geplaatst.
Ben benieuwd of 'ie geplaatst gaat worden.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_81366448
Er worden nu al excuses bedacht voor de naderende afgang in Oslo? Jaja, het lag aan de keelontsteking, ik zie het weer helemaal gebeuren!
pi_81370836
nu net geplaatst als reactie op de vorige plaatsing op die link uit de OP
quote:
Erg jammer dat jullie die vorige reactie van me niet willlen/durven plaatsen.
Kunnen jullie niet met kritiek omgaan ofzo?
pi_81404881
uiteraard is dat bericht (nog) niet geplaatst. Afwachten of ze deze plaatsen
quote:
Ik wens je veel succes met je zogenaamde keelonsteking, dat deze maar lang voort mag duren.
pi_81405573
Bespaar je de moeite, bas-beest. De TROS pakt het zo aan dat die website bol staat van het positivisme. Het is hun feestje en dat mag je niet verstoren met zure opmerkingen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 02:50:05 #21
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_81405812
Is dat wijf nou 18 of 38
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_81405831
Oh noes, straks winnen we niet
I approve this message
pi_81408602
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 02:23 schreef Boldface het volgende:
Bespaar je de moeite, bas-beest. De TROS pakt het zo aan dat die website bol staat van het positivisme. Het is hun feestje en dat mag je niet verstoren met zure opmerkingen.
ik weet 't...ze doen het alleen zo opvallend
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2010 @ 12:38:17 #24
43556 miss_dynastie
pi_81453626
Als ze maar wel gaat. Geen zin om vader Abraham de komende 750 jaar te horen vertellen dat we echt wel hadden gewonnen, ALS Sieneke maar gegaan was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')