bronquote:Door een zware keelontsteking heeft Sieneke, per direct, al haar geplande optredens en interviews moeten afzeggen. Sieneke heeft de komende dagen absolute stemrust nodig zodat de keelontsteking zo snel mogelijk geneest.
De deelname van Sieneke aan het Eurovisie Songfestival in Oslo komt niet in gevaar.
quote:De deelname van Sieneke aan het Eurovisie Songfestival in Oslo komt niet in gevaar.
Ja, dat zeggen ze nu!quote:
Ja hequote:
quote:Shalalie (KO-versie)
Door dit liedje is half Europa nu al weggezapt.
Maar het klinkt nog minder als je keelontsteking hebt.
Was het een poliep?
Of toch de Mexicaanse griep?
Misschien is het beter als Ali B. dit liedje rapt?
Shalalie shalala, shalalie shalala
Er komt niks uit m'n strot
Alles klinkt verrot
Ik heb last van mijn hals
Daardoor zing ik vals en klinkt het echt niet meer
Zo gaat het ongeveer.
Ik heb geen stem, ik heb geen stem
Ik heb geen stem, dat kun je z... uche, uche, uche...
Het kan ook zijn dat er een virus in de lucht van Oslo zat
Het is hier zelfs nu nog kouder dan 's winters in Leningrad
En dan zing ik over mokka-ijs.
Ik lijk wel niet goed wijs!
Volgens mij ben ik beter af in een stomend thermo-bad.
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat…
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat…
Hoe kan ik dat nou niet snappen?
Er komt niks uit m'n strot
Alles klinkt verrot
Zo gaat het ongeveer.
Waar is mijn hoestsiroop?
Zijn hier Strepsils te koop?
Zo gaat het ongeveer.
Ik kom volgend jaar wel weer.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef Boldface het volgende:
Tekstschrijvers draaien overuren om tegemoet te komen aan de grillen en gemoedstoestanden van Sieneke. Eerst moest de tekst al worden herschreven omdat Sieneke de oorspronkelijke, ongecensureerde versie van Vader Abraham niet wilde zingen. Daarna moest mevrouw zonodig in het Engels zingen en werd er in alle haast een Engelstalige versie van het nummer geschreven.
En nu moet de tekst opnieuw op de kop omdat mevrouw keelpijn heeft...
[..]
Even de tekst van nu.nl er bij plakken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ke-gaat-vooruit.html
Verdedigen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Dirkh het volgende:
Even de tekst van nu.nl er bij plakken.
Als ze een plaatsje bij de eerste tien verovert, mag ze twee dagen later Nederland verdedigen met het nummer 'Ik Ben Verliefd - Shala Lie'.
Vraag het aan Nu of aan Novum, wie weet krijg je een antwoord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
Verdedigen?Gaat ze het leger in? Gaat ze in Afghanistan de taliban tot wanhoop drijven door overal op te duiken en "Shalalie" in te zetten? Of doelt de auteur soms op de eerste plaats die Nederland vorig jaar niet won? Of op de aanklachten die iedereen met muzieksmaak indient tegen dit nummer?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
Verdedigen?Gaat ze het leger in? Gaat ze in Afghanistan de taliban tot wanhoop drijven door overal op te duiken en "Shalalie" in te zetten? Of doelt de auteur soms op de eerste plaats die Nederland vorig jaar niet won? Of op de aanklachten die iedereen met muzieksmaak indient tegen dit nummer?
Als je daar een reactie invoert, krijg je dit te zien:quote:Is wel een hele goede list om onder allerlei mogelijk vervelende interviews uit te komen...
Ben benieuwd of 'ie geplaatst gaat worden.quote:Na controle wordt het bericht door de redactie online geplaatst.
quote:Erg jammer dat jullie die vorige reactie van me niet willlen/durven plaatsen.
Kunnen jullie niet met kritiek omgaan ofzo?
quote:Ik wens je veel succes met je zogenaamde keelonsteking, dat deze maar lang voort mag duren.
ik weet 't...ze doen het alleen zo opvallendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:23 schreef Boldface het volgende:
Bespaar je de moeite, bas-beest. De TROS pakt het zo aan dat die website bol staat van het positivisme. Het is hun feestje en dat mag je niet verstoren met zure opmerkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |