Klopt, maar denk wel dat ze een beetje van dit gebruikt hebben.quote:
Nee, dat zal vast nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, maar denk wel dat ze een beetje van dit gebruikt hebben.
[ afbeelding ]
En zwart/wit afbeelden helpt ook nog wat extraquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat zal vast nietHij zag er altijd al jeugdig uit
Slickquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk interview met Earl Slick over het nieuwe album
[..]
http://ultimateclassicroc(...)new-album-interview/
En naar wat ik begrijp ook nog geheel zonder geheimhoudingsclausulequote:Op donderdag 10 januari 2013 13:11 schreef WeezerButler het volgende:
Mooi om te lezen dat iedereen het zo geheim heeft gehouden en niets hebben "gelekt"
Hoezo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
Uhm.....
http://www.davidbowie.com/tour
Dit roept wel vragen op
Nope....quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo?Was die pagina er eerst niet?
Nouja, ik ken wel meer bands met een tourpagina die al jaren geen show hebben gespeeld. Dat zegt an sich niet zo veel. Als die pagina inderdaad nieuw verschenen is ga ik wel twijfelen, hoe weet je dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope....
En sowieso, waarom zou je die moeten hebben als je niet van plan bent te touren...
Gewoon gokken op woorden achter .com/quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik ken wel meer bands met een tourpagina die al jaren geen show hebben gespeeld. Dat zegt an sich niet zo veel. Als die pagina inderdaad nieuw verschenen is ga ik wel twijfelen, hoe weet je dat?
Dat bewijst dat de pagina bestaat, niet dat 'ie nieuw isquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon gokken op woorden achter .com/
Mja, Earl Slick schijnt een druk jaar voor de boeg te hebben met allemaal artiesten albums opnemen, tenzij (en ik quote) als de man van de nieuwe CD andere plannen heeft.....quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bewijst dat de pagina bestaat, niet dat 'ie nieuw is
Dat interview heb ik gelezen, en daar zegt hij letterlijk in dat 'ie geen flauw idee heeft. Hij kan morgen gebeld worden voor een tour, het kan ook nooit gebeuren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Earl Slick schijnt een druk jaar voor de boeg te hebben met allemaal artiesten albums opnemen, tenzij (en ik quote) als de man van de nieuwe CD andere plannen heeft.....
Ik zei vanmiddag al tegen een vriendin. Ik durf er 100 pond op te wedden dat hij gaat optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |