Waarom ziet het er lelijk uit? Je schreef eerder al dat je het amateuristisch vond ogen, waarom? Ik vind het een mooi ontwerp.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ziet het er lelijk uit, had ik nog wel kunnen maken
Nouja.. het ziet er gewoon uit als iets wat gemaakt is door een fan in paint.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:32 schreef tim. het volgende:
[..]
Waarom ziet het er lelijk uit? Je schreef eerder al dat je het amateuristisch vond ogen, waarom? Ik vind het een mooi ontwerp.
Geloof je me echt niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja.. het ziet er gewoon uit als iets wat gemaakt is door een fan in paint.
kan jij écht geloven dat het serieus de album art word?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, en ik ben volgens mij veelste naief, jij, JIJ troll!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]Dan niet, niet mijn probleem verder. Als je in maart maar je nederige excuses aanbiedt. En trouwens, ik ben wel een bazentroll als ik iTunes kan vormen naar mijn wil. Props voor mij.
Dat jij 'm niet snapt wil niet zeggen dat het slecht is. Laat staan ongeïnspireerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]wat slecht
![]()
Wat een ongeinspireerd artwork dan.
Ja ik snap hem best, terugblik enzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat jij 'm niet snapt wil niet zeggen dat het slecht is. Laat staan ongeïnspireerd.
Earl Slick (zelf bevestigd)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef Jaxto het volgende:
Hier geven de makers uitleg over het ontwerp van de hoes. Het spreekt mij wel aan maar ik vraag me af of er niet te veel uitleg nodig is om het te begrijpen en te waarderen.
Weet iemand trouwens al wat voor muzikanten er meespelen op het album. Ik dacht begin vorig jaar iets gelezen te hebben over Robert Fripp die in New York met Bowie gesproken had.
Trouwens wel bijzonder dat er niets is uitgelekt over de studioactiviteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |