klinkt interessantquote:Op maandag 10 mei 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen de mensen die willen. Het is een iniatief van de studievereniging, die biedt in samenwerking met de universiteit een trip aan (georganiseerd door die commissie) naar een land buiten Europa waar je heengaat voor zo'n 3 weken om te genieten daar, maar ook om culturele dingen te zien en bedrijven te bezoeken.
Hoezo niet. Waarom haten dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Nu er nog doorheen drukken dat het geen Azië wordt.
Goede post, dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Oke, nice. En ga je daar ook dingen doen die betrekking hebben tot je opleiding?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen de mensen die willen. Het is een iniatief van de studievereniging, die biedt in samenwerking met de universiteit een trip aan (georganiseerd door die commissie) naar een land buiten Europa waar je heengaat voor zo'n 3 weken om te genieten daar, maar ook om culturele dingen te zien en bedrijven te bezoeken.
"It's an optical illusion!"quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef marcel-o het volgende:
Bij mn schoonouders in Duitsland [ afbeelding ]
Op vakantie in Lanzarote.
Kaapstad?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Ohja, die gast die het ging uitleggenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
Deze post blijft geweldig:
[..]
"It's an optical illision!"
HAHAHAH ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
"It's an optical illision!"
Ja, bedrijven bezoeken, workshops en dergelijke. Dus je hebt er wel wat aan.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, nice. En ga je daar ook dingen doen die betrekking hebben tot je opleiding?
Gast als ik je ooit tegen kom boss ik je lip.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast als ik je ooit tegen kom boss ik je lip.
Snap ik hem nou niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
"It's an optical illusion!"
Nice, wanneer ga je?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, bedrijven bezoeken, workshops en dergelijke. Dus je hebt er wel wat aan.
grote tetten.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
"It's an optical illusion!"
Kom ik wel aanrennen met een trapje.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast als ik je ooit tegen kom boss ik je lip.
Oh, niet eens gezienquote:
quote:Veronica: "Mr. Burgundy, you have a massive erection."
Ron: "Really? Yes, I do. Um, I'm sorry, it's the-- it's the pleats. It's uh, it's actually a n optical illusion. It's the pattern on the pants. It's not flattering in the crotchal region. I'm actually taking them back right now. Taking them back to... the pants store. Oh, this is awkward."
Jou ook mocht ik je ooit eens in het echt tegenkomen. Jullie zijn vast kankerlelijk in het echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |