abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 13:35:54 #251
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_89295188
De beroerde omstandigheden in ziekenhuis, gevangenis en lijkenhuis alsmede de corrupte status van Honduras waren genoegzaam bekend daarvoor hebben we Peter niet nodig.

Alles wat Peter heeft gedaan was al aangetoond in een Koreaanse documentaire die had SBS net zo goed kunnen ondertitelen dan hadden we net zoveel geweten, behalve misschien de exacte verblijfplaats van Dan Ross hoewel het wel bekend was dat dat in Australie was en het duidelijk was dat hij niet over de zaak wilde spreken.

Die reis van Peturr naar Australie moet trouwens wel een van de meest zinloze ooit geweest zijn.
Meer dan een hand van de verdachte en een NO heeft ie niet gekregen terwijl hij zelf in z'n blote reet kniebuigingen mocht staan maken in de bajes. :)
Does your conscience bother you?
Tell the truth.
pi_89301748
Over die conclusie, ik zou mijn handen er niet voor in het vuur steken.
pi_89309668
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef TanteBeth het volgende:

Die reis van Peturr naar Australie moet trouwens wel een van de meest zinloze ooit geweest zijn.
Meer dan een hand van de verdachte en een NO heeft ie niet gekregen terwijl hij zelf in z'n blote reet kniebuigingen mocht staan maken in de bajes. :)
Ach, was toch weer een stukje sensatie. Volgens mij vond hij het wel prima :)
pi_89316284
matig

3 afl, waar maar 1 voor nodig is

conclusie: onbekende doodsoorzaak

verder een hele hoop 'spanning en sensatie' om 3*70 minuten + reclameblokken te vullen
  maandag 29 november 2010 @ 22:21:50 #255
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_89321485
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Mercer het volgende:
Over die conclusie, ik zou mijn handen er niet voor in het vuur steken.
Veel anders zat er niet op er is nul bewijs voor moord en innocent until proven guilty, ik verwacht dat die Dan Ross net als Jisoo vrijgesproken zal worden.

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef Urquhart het volgende:
Ach, was toch weer een stukje sensatie. Volgens mij vond hij het wel prima :)
Tuurlijk voor een selfkicker als Peter is dat alleen maar genieten en het was reclame voor z'n showtje maar serieuze misdaad-journalistiek, ik dacht het niet.

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef G4RUD4 het volgende:
matig

3 afl, waar maar 1 voor nodig is

conclusie: onbekende doodsoorzaak

verder een hele hoop 'spanning en sensatie' om 3*70 minuten + reclameblokken te vullen
Er hebben gemiddeld zo'n 800.000 man gekeken naar die flutafleveringen dus de kassa heeft weer gerinkeld bij Peturr, SBS en Endemol en dat is uiteindelijk waar het allemaal om gaat. :r
Tell the truth.
pi_89332442
Ik vind Peter R. de Vries niet meer zo interessant om te kijken.
Ik vind het programma suggestiever worden en minder journalistiek onderbouwd.
Laat hem het NL publiek inschakelen om in NL onopgeloste moorden te helpen op lossen (Nicky Verstappen, Marianne Vaatstra, Puttense Moordzaak).
De programma's die hij de afgelopen tijd gemaakt heeft, vond ik matig.

En ik ben zijn obesessie met Joran van der Sloot nu wel beu.
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:23:06 #257
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89333536
Ik denk dat Peter zn budget gewoon onder druk staat, SBS gaat slecht, Popstars wordt uitgemolken tot bijna 8 maanden!!!! en bij Peter zie je ook dat ie moet uitmelken.

Zou me niks verbazen als die binnenkort overstapt naar RTL
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 17:33:47 #258
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89349961
Ik ben helemaal niet anti-Peter en kijk zijn programma graag (hoewel ik soms mijn kritische bedenkingen heb). Maar hoe hij die Dan Ross aangepakt heeft, strekt hem toch niet tot eer hoor. Een beetje meer takt en klasse had in dit geval geen kwaad gekund.

Hij maakt zelf van te voren al de bedenking dat het hoogst waarschijnlijk om een ongeluk gaat, plus hij bedenkt ook dat het zou kunnen dat Ross zijn vriendin misschien niet op de hoogte is...

Waarom dan die kerel zo overvallen in het bijzijn van zijn vriendin? Waarom met die buurvrouw staan kletsen en alle aandacht op die kerel vestigen? Je volgt hem al maanden en weet ook zijn facebook berichten te traceren. Had je hem dan niet even eerst kunnen vragen of hij wilde meewerken? Waarom het leven moeilijk (of kapot) maken van een mogelijk onschuldig iemand? Gewoon omdat hij (Ross) jou niet wil antwoorden, Peter? Wat een arrogantie zeg!
Are you fokking to me?
pi_89350025
De enige echte prestatie leverde de ingehuurde privedetective. Voor de rest was het veel slap gelul in de marge. Dit had echt in 1 aflevering gekund.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:19:19 #260
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_89353858
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:33 schreef Marie30 het volgende:
Hij maakt zelf van te voren al de bedenking dat het hoogst waarschijnlijk om een ongeluk gaat, plus hij bedenkt ook dat het zou kunnen dat Ross zijn vriendin misschien niet op de hoogte is...
Het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om te moeten concluderen dat het hier waarschijnlijk om een ongeluk is gegaan. Het doel was Peturr spoort moordenaar op van Hollands meisje maar gaandeweg het jaar dat ze er mee bezig waren werd steeds duidelijker dat die conclusie niet te verdedigen was.

quote:
Waarom dan die kerel zo overvallen in het bijzijn van zijn vriendin? Waarom met die buurvrouw staan kletsen en alle aandacht op die kerel vestigen? Je volgt hem al maanden en weet ook zijn facebook berichten te traceren. Had je hem dan niet even eerst kunnen vragen of hij wilde meewerken? Waarom het leven moeilijk (of kapot) maken van een mogelijk onschuldig iemand? Gewoon omdat hij (Ross) jou niet wil antwoorden, Peter? Wat een arrogantie zeg!
Peturr geeft geen moer om wat z'n showtje voor schade aan andere mensen toebrengt en om regels al helemaal niet.

Leuk dat hij deze keer in Australie compleet gefaald heeft. ^O^
Tell the truth.
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:46:18 #261
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89361360
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:19 schreef TanteBeth het volgende:

[..]

Het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om te moeten concluderen dat het hier waarschijnlijk om een ongeluk is gegaan. Het doel was Peturr spoort moordenaar op van Hollands meisje maar gaandeweg het jaar dat ze er mee bezig waren werd steeds duidelijker dat die conclusie niet te verdedigen was.

[..]

Peturr geeft geen moer om wat z'n showtje voor schade aan andere mensen toebrengt en om regels al helemaal niet.

Leuk dat hij deze keer in Australie compleet gefaald heeft. ^O^
Ik kijk zelf nooit naar programma's die ik telkens zo slecht vind. Toch lijk jij een trouw kijker te zijn :D
pi_89361501
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik kijk zelf nooit naar programma's die ik telkens zo slecht vind. Toch lijk jij een trouw kijker te zijn :D
Vrij veel mensen kijken tv om zich te ergeren. Zo heeft het zich jaren geloond om Knevel een eigen talkshow te geven.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89363400
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:33 schreef Marie30 het volgende:
Ik ben helemaal niet anti-Peter en kijk zijn programma graag (hoewel ik soms mijn kritische bedenkingen heb). Maar hoe hij die Dan Ross aangepakt heeft, strekt hem toch niet tot eer hoor. Een beetje meer takt en klasse had in dit geval geen kwaad gekund.

Nou vind het die Ross zijn eigen schuld.Kijk hoe hij die vrouw die vast zat heeft laten stikken.Super egoistisch.Oke dat je in zo n land de gevangenis niet in wil kan ik heel goed begrijpen maar je kan iemand niet zo asociaal laten stikken.Kom op zeg.Miranda was zijn bezoek.Niet die van die andere vrouw.
en pech dat hij wordt benaderd waar zijn vriendin,vrouw of wat dan ook bij is.Hij werd zoiezo gezocht.En nu weet iedereen in zijn land ook wat een egoistische zak het is
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:21:46 #264
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89363442
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Vrij veel mensen kijken tv om zich te ergeren. Zo heeft het zich jaren geloond om Knevel een eigen talkshow te geven.
:')
pi_89363584
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:')
Ik weet niet of dat voor TanteBeth geldt, maar het is een veel minder vreemd verschijnsel dan jij wellicht mag denken.
pi_89363750
Volgens mij is TanteBeth een beetje geobsedeerd door Peter r. de Vries....
pi_89363917
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Mercer het volgende:
Wellicht werkt het idee dat hij een 'open relatie' heeft erotiserend voor haar.
  woensdag 1 december 2010 @ 01:39:04 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89371684
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Mercer het volgende:
TanteBeth wil misschien héél graag zelf wel Beth Holloway zijn :o

Nou ís het ook een aantrekkelijke man die Peter ;)
pi_89371795
Ja, wie wil er nou niet haar dochter op zo'n manier verliezen, jaren in tergende onzekerheid verkeren, opgelicht worden en uiteindelijk bij een bijna bejaarde, Nederlandse journalist in de armen storten?
pi_89429031
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Nou vind het die Ross zijn eigen schuld.Kijk hoe hij die vrouw die vast zat heeft laten stikken.Super egoistisch.Oke dat je in zo n land de gevangenis niet in wil kan ik heel goed begrijpen maar je kan iemand niet zo asociaal laten stikken.Kom op zeg.Miranda was zijn bezoek.Niet die van die andere vrouw.
en pech dat hij wordt benaderd waar zijn vriendin,vrouw of wat dan ook bij is.Hij werd zoiezo gezocht.En nu weet iedereen in zijn land ook wat een egoistische zak het is
Ik heb die uitzending nu pas gezien, maar ik geef Marie toch wel gelijk hoor. Ik kreeg bijna medelijden met die Dan Ross. En dat die Koreaanse een jaar huisarrest heeft gekregen in Honduras, is eigenlijk ook niet zijn eigen schuld, dat is de schuld van de overheid en het gerecht daar. Uit zo'n bananenrepubliek zou ik ook snel wegvluchten als me zoiets zou overkomen.

Peter R. de Vries daarentegen was echt wel een sensatiezoeker van de hoogste orde in deze aflevering. Als je dan toch een brief wil schrijven, waarom stuur je hem dan niet gewoon via de post? Waarom speciaal komen aankloppen aan de deur met drie personen om hem af te leveren? :')
pi_89438799
ben t ook wel met marie eens, alhoewel ik wel vind dat ross idd meer had kunnen doen. Indirect, zodat dat ook een btje undercover loopt..

Ik snap wel dat ie niet direct die koreaanse wil helpen omdat dat miss de aandacht op hem vestigt, maar er zijn altijd wel mogelijkheden om een en ander indirect te regelen. Maar dan is de 2de vraag: Heeft dat uberhaupt wel nut?? Miss werd er al alles wat mogelijk is gedaan voor haar. Ross had zelf nog contact met de duikclub en die club hielp de koreaanse ook. Dus miss was er wel helemaal geen sprake van 'koreaanse laten stikken, terwijl het meisje ross zijn gaste was'.

Verder vind ik de reactie van ross ook niet abnormaal en zou ik ook alles doen om niet in the picture te komen, hoewel dat bij hem nu dus averechts heeft gewerkt omdat ie meteen een hele collonne journalisten voor zn deur kreeg in no-time.

Ook het wegvluchten uit honduras zou waarsch 99% v/d mensen doen, dader of geen dader, met een btje verstand.

Was echt een matige afl, hoewel ik wel een vaste kijker ben en blijf van het programma.

en trouwens: ik vind die onderonsjes tussen peter die krullen bol en die dikke chick ook heel irritant waar ze allemaal dingen gaan voorspellen en aannames maken etc etc Vind ik er heel amateuristisch uitzien. Vonden jullie dat ook?
pi_89570219
De moeite waard om terug te kijken?
pi_89570314
Jah best goede aflevering best mysterieus zaakje daar!
  zondag 5 december 2010 @ 23:08:09 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89570335
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef Lo-Fi het volgende:
Neuh.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 5 december 2010 @ 23:14:24 #275
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_89570637
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef Lo-Fi het volgende:
Neuh.
  zondag 5 december 2010 @ 23:27:11 #276
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_89571192
Mij lijkt niet dat die Mark het gedaan kan hebben.
Zeker niet als zich daarna nog eens zoiets afspeelt op hetzelfde terrein.
Als dat niet gebeurd was had ik er eventueel nog mijn twijfels over gehad.
  zondag 5 december 2010 @ 23:29:15 #277
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89571447
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Nieuw topic aangemaakt Peter R. de Vries - Misdaadverslaggever #6
Ok, maar wat is de functie daarvan?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 december 2010 @ 23:35:21 #279
862 Arcee
Look closer
pi_89571564
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Nieuw topic aangemaakt Peter R. de Vries - Misdaadverslaggever #6
Met wat voor doel? Dit topic loopt nog. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_89572075
quote:
15s.gif Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ok, maar wat is de functie daarvan?
Miss wil ze een alibi? _O-
  zondag 5 december 2010 @ 23:46:38 #281
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89572120
Ik dacht: ik sneak 'm d'r ff tussen :'(

grumpfz
pi_89572331
Ik ben een beetje bang voor die Marco. Hij schijnt door Nederland te zwerven.
pi_89573123
Jammer dat zelfs Peter R. nu ook al zo'n matig werkend en traag archief heeft.
  maandag 6 december 2010 @ 08:43:12 #284
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_89577138
Verder in Peter R. de Vries #6: de zaak over 4 mysterieuze rond Parnassia dan maar.

Gewoon, omdat het kan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')