Ach, was toch weer een stukje sensatie. Volgens mij vond hij het wel primaquote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef TanteBeth het volgende:
Die reis van Peturr naar Australie moet trouwens wel een van de meest zinloze ooit geweest zijn.
Meer dan een hand van de verdachte en een NO heeft ie niet gekregen terwijl hij zelf in z'n blote reet kniebuigingen mocht staan maken in de bajes.
Veel anders zat er niet op er is nul bewijs voor moord en innocent until proven guilty, ik verwacht dat die Dan Ross net als Jisoo vrijgesproken zal worden.quote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Mercer het volgende:
Over die conclusie, ik zou mijn handen er niet voor in het vuur steken.
Tuurlijk voor een selfkicker als Peter is dat alleen maar genieten en het was reclame voor z'n showtje maar serieuze misdaad-journalistiek, ik dacht het niet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef Urquhart het volgende:
Ach, was toch weer een stukje sensatie. Volgens mij vond hij het wel prima
Er hebben gemiddeld zo'n 800.000 man gekeken naar die flutafleveringen dus de kassa heeft weer gerinkeld bij Peturr, SBS en Endemol en dat is uiteindelijk waar het allemaal om gaat.quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef G4RUD4 het volgende:
matig
3 afl, waar maar 1 voor nodig is
conclusie: onbekende doodsoorzaak
verder een hele hoop 'spanning en sensatie' om 3*70 minuten + reclameblokken te vullen
Het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om te moeten concluderen dat het hier waarschijnlijk om een ongeluk is gegaan. Het doel was Peturr spoort moordenaar op van Hollands meisje maar gaandeweg het jaar dat ze er mee bezig waren werd steeds duidelijker dat die conclusie niet te verdedigen was.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:33 schreef Marie30 het volgende:
Hij maakt zelf van te voren al de bedenking dat het hoogst waarschijnlijk om een ongeluk gaat, plus hij bedenkt ook dat het zou kunnen dat Ross zijn vriendin misschien niet op de hoogte is...
Peturr geeft geen moer om wat z'n showtje voor schade aan andere mensen toebrengt en om regels al helemaal niet.quote:Waarom dan die kerel zo overvallen in het bijzijn van zijn vriendin? Waarom met die buurvrouw staan kletsen en alle aandacht op die kerel vestigen? Je volgt hem al maanden en weet ook zijn facebook berichten te traceren. Had je hem dan niet even eerst kunnen vragen of hij wilde meewerken? Waarom het leven moeilijk (of kapot) maken van een mogelijk onschuldig iemand? Gewoon omdat hij (Ross) jou niet wil antwoorden, Peter? Wat een arrogantie zeg!
Ik kijk zelf nooit naar programma's die ik telkens zo slecht vind. Toch lijk jij een trouw kijker te zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:19 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om te moeten concluderen dat het hier waarschijnlijk om een ongeluk is gegaan. Het doel was Peturr spoort moordenaar op van Hollands meisje maar gaandeweg het jaar dat ze er mee bezig waren werd steeds duidelijker dat die conclusie niet te verdedigen was.
[..]
Peturr geeft geen moer om wat z'n showtje voor schade aan andere mensen toebrengt en om regels al helemaal niet.
Leuk dat hij deze keer in Australie compleet gefaald heeft.
Vrij veel mensen kijken tv om zich te ergeren. Zo heeft het zich jaren geloond om Knevel een eigen talkshow te geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kijk zelf nooit naar programma's die ik telkens zo slecht vind. Toch lijk jij een trouw kijker te zijn
Nou vind het die Ross zijn eigen schuld.Kijk hoe hij die vrouw die vast zat heeft laten stikken.Super egoistisch.Oke dat je in zo n land de gevangenis niet in wil kan ik heel goed begrijpen maar je kan iemand niet zo asociaal laten stikken.Kom op zeg.Miranda was zijn bezoek.Niet die van die andere vrouw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:33 schreef Marie30 het volgende:
Ik ben helemaal niet anti-Peter en kijk zijn programma graag (hoewel ik soms mijn kritische bedenkingen heb). Maar hoe hij die Dan Ross aangepakt heeft, strekt hem toch niet tot eer hoor. Een beetje meer takt en klasse had in dit geval geen kwaad gekund.
Hij maakt zelf van te voren al de bedenking dat het hoogst waarschijnlijk om een ongeluk gaat, plus hij bedenkt ook dat het zou kunnen dat Ross zijn vriendin misschien niet op de hoogte is...
Waarom dan die kerel zo overvallen in het bijzijn van zijn vriendin? Waarom met die buurvrouw staan kletsen en alle aandacht op die kerel vestigen? Je volgt hem al maanden en weet ook zijn facebook berichten te traceren. Had je hem dan niet even eerst kunnen vragen of hij wilde meewerken? Waarom het leven moeilijk (of kapot) maken van een mogelijk onschuldig iemand? Gewoon omdat hij (Ross) jou niet wil antwoorden, Peter? Wat een arrogantie zeg!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vrij veel mensen kijken tv om zich te ergeren. Zo heeft het zich jaren geloond om Knevel een eigen talkshow te geven.
Ik weet niet of dat voor TanteBeth geldt, maar het is een veel minder vreemd verschijnsel dan jij wellicht mag denken.quote:
Wellicht werkt het idee dat hij een 'open relatie' heeft erotiserend voor haar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Mercer het volgende:
Volgens mij is TanteBeth een beetje geobsedeerd door Peter r. de Vries....
TanteBeth wil misschien héél graag zelf wel Beth Holloway zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Mercer het volgende:
Volgens mij is TanteBeth een beetje geobsedeerd door Peter r. de Vries....
Ik heb die uitzending nu pas gezien, maar ik geef Marie toch wel gelijk hoor. Ik kreeg bijna medelijden met die Dan Ross. En dat die Koreaanse een jaar huisarrest heeft gekregen in Honduras, is eigenlijk ook niet zijn eigen schuld, dat is de schuld van de overheid en het gerecht daar. Uit zo'n bananenrepubliek zou ik ook snel wegvluchten als me zoiets zou overkomen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Nou vind het die Ross zijn eigen schuld.Kijk hoe hij die vrouw die vast zat heeft laten stikken.Super egoistisch.Oke dat je in zo n land de gevangenis niet in wil kan ik heel goed begrijpen maar je kan iemand niet zo asociaal laten stikken.Kom op zeg.Miranda was zijn bezoek.Niet die van die andere vrouw.
en pech dat hij wordt benaderd waar zijn vriendin,vrouw of wat dan ook bij is.Hij werd zoiezo gezocht.En nu weet iedereen in zijn land ook wat een egoistische zak het is
Ok, maar wat is de functie daarvan?quote:Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Nieuw topic aangemaakt Peter R. de Vries - Misdaadverslaggever #6
Met wat voor doel? Dit topic loopt nog.quote:Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Nieuw topic aangemaakt Peter R. de Vries - Misdaadverslaggever #6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |