Ze zaten allemaal bij P&W toen Peterrrr er ook zat toch? Met die wijn.quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef brunette82 het volgende:
Hebben Peter en Beth eigenlijk ooit met de moeder van Joran gesproken
om te polsen wat zij weet?
Dus Joran is schuldig? Je weet meer dan ons?quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef brunette82 het volgende:
Heftig voor die moeder hoor. Zit je tegenover de moordenaar van je dochter.
heel goed dat Peter en Beth zo blijven doorgaan met Joran..
voor Beth hoop ik serieus dat Joran eens zijn mond open doet en vertelt
waar zij is, en wat hij precies met haar gedaan heeft of gebeurt is...
Hebben Peter en Beth eigenlijk ooit met de moeder van Joran gesproken
om te polsen wat zij weet?
Dus Joran is onschuldig? jij weet meer dan ons?quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus Joran is schuldig? Je weet meer dan ons?
heb het terug gezien bij de herhaling, maar niet gezien dat Beth erbij zat.quote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal bij P&W toen Peterrrr er ook zat toch? Met die wijn.
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dus Joran is onschuldig? jij weet meer dan ons?
Haha ja ge-wel-dig... en dan die omschakeling weer naar het Engels.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Rabieluh het volgende:
Een runsjenscan, die moet ik onthouden.
Het is een Amerikaanse, die zijn heel overdreven aanstellerig emotioneel.quote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef Paul het volgende:
En Beth zo: Peter ik heb het water nog nooit aangeraakt hier, over 5 jaar wel hoor
Ik snap wel dat ze emo is, maar dat van ik heb het water niet aangeraakt maar over 5 jaar wel was wel lachwekkend. Maar goed 2 zondagavonden naar niets gekeken voor mijn gevoelquote:Op zondag 7 november 2010 23:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse, die zijn heel overdreven aanstellerig emotioneel.
Peter is een koele nuchtere Hollander.
2 stereotypes bij elkaar.
Dat hele Peru is zo corrupt als maar zijn kan.quote:Op maandag 8 november 2010 00:43 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar het is toch raar... dat een bewaker verlinkt aan Joran dat Beth (en Peter R. etc.) gearriveerd is/zijn. Joran heeft matti's daar.
En hoe denk je dat Peter dat allemaal heeft geregeld dan?quote:Op maandag 8 november 2010 00:43 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar het is toch raar... dat een bewaker verlinkt aan Joran dat Beth (en Peter R. etc.) gearriveerd is/zijn. Joran heeft matti's daar.
Ja, en die broer van Stefanie Flores maar zeggen dat hij overtuigd is dat het recht zal zegevieren in Peru.quote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat hele Peru is zo corrupt als maar zijn kan.
Joran was al veroordeeld voordat hij was aangehouden.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en die broer van Stefanie Flores maar zeggen dat hij overtuigd is dat het recht zal zegevieren in Peru.
quote:Op maandag 8 november 2010 02:32 schreef Greetings het volgende:
Wat wel opvallend is, is dat Beth een "personal coach" mee had???![]()
![]()
"Je moet je niet afvragen hoe het kan, maar profiteer ervan". Maar goed, terecht dat die directeur is ontslagen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En hoe denk je dat Peter dat allemaal heeft geregeld dan?
Hij keek alsof hij zijn lachen in moest houden.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en die broer van Stefanie Flores maar zeggen dat hij overtuigd is dat het recht zal zegevieren in Peru.
Alles voor de centjes en de aandacht bij Peturtje, het was in ieder geval een bere slechte uitzending en na afloop zat hij dus glashard te liegen door te verklaren dat alles in Peru vooraf door de officiele instanties was goedgekeurd.quote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind de laatste 2 uitzendingen de slechtste die ik ooit van hem gezien heb.
In plaats van moordzaken uit te pluizen , te onderzoeken/aanklagen/verdedigen, is hij nu emotie tv aan het maken.
Mooi toch, het telegraaf / sbs6 publiek vind dat prachtige TV, laten zij blij zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Alles voor de centjes en de aandacht bij Peturtje, het was in ieder geval een bere slechte uitzending en na afloop zat hij dus glashard te liegen door te verklaren dat alles in Peru vooraf door de officiele instanties was goedgekeurd.
Volgende week nog zo'n kansloze zaak (Mariska Mast) waarvoor Peturr ook vrolijk de wereld is rond gereisd en ie een nachtje in de Australische cel mocht doorbrengen.
Ik verwacht dus meer emo-TV met verdrietige familieleden van Mariska, een hele hoop insinuaties en uiteindelijk Peterr die de enig overgebleven verdachte schuldig gaat verklaren, gewoon omdat hij dat vindt (en natuurlijk een beetje omdat ie Peter de selfkicker niet te woord wilde staan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |