Geen idee, er zullen vast ook wel dingen in zijn verhaal voorkomen die niet waar zijn. Maar hij komt erg betrouwbaar over. En hij ziet er ook niet slim genoeg uit om een leugen zo te verzinnen met zoveel kloppende details.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik geloof Maria in ieder geval niet.
Dat hij nooit in de coffeeshop kwam is wel wat ongeloofwaardig, hij was toch ook veroordeeld voor het hebben van een wietplantage?
Zou hij dat ook hebben gedaan als Maria niet zijn naam had genoemd in het filmpje op Youtube? Ik neem aan dat die reportage niet zomaar in elkaar gedraaid is in een paar dagen. En ik vraag me af of hij herkenbaar in beeld zou zijn gekomen als zijn naam niet was genoemd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Tiemie het volgende:
Hij heeft aangifte gedaan wegens laster en smaad.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Crimyclown het volgende:
Je zou maar zo zwart gemaakt worden door een meisje dmv een boek..... Hij blijft nog best rustig
Nee je hebt niets gemist. Manou aka Ansou spreekt alles tegen. Liet 1 traan over zijn wang rollen en als Maria hem face 2 face in een publiekelijk gesprek zou vertellen dat hij haar loverboy was, dat ze voor hem moest werken enz. dan kon hij het boek (hoe toepasselijk) sluiten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Docu gemist, was het wat?
Omdat je aan een litteken kunt zien hoe oud het ongeveer is. Dit litteken heeft hij naar eigen zeggen al vanaf zijn jeugd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef lmb het volgende:
Hmm ik geloof die gast niet direct... Wie zegt bijvoorbeeld dat hij dat litteken niet pas een jaar heeft?
Hij staat er denk ik nog niet op:quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef Paul het volgende:
Kan je die docu gisteren op sbs nog ergens terugzien
Genante uitzending. Bah. Gaat het boek over de zus of dochter van de Vries ofzo? Wat drijft die man? Hij profileert zich als een gefrustreerde zuurpruim, die dmv populistische uitspraken op applausjes van het klapvee jaagt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef MikeyMo het volgende:
Peter in gesprek met de uitgever bij De Wereld Draait Door:
http://tinyurl.com/35cpe7e
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef MikeyMo het volgende:
Peter in gesprek met de uitgever bij De Wereld Draait Door:
http://tinyurl.com/35cpe7e
Ik niet, zij verwoest bewust iemands leven met als doel om er zelf beter van te worden. Heeft publiekelijk tegen heel Nederland gelogen over niet de minste dingen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:30 schreef Chooselife het volgende:
Wat drijft die man toch zo'n verknipt pubermeisje lastig te vallen.
Ik vind het nogal wanhopig, zwak en bedroevend slechte journaille.
Natuurlijk zijn het borderliners. Die zijn in staat om dit soort verzinsels te produceren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik niet, zij verwoest bewust iemands leven met als doel om er zelf beter van te worden. Heeft publiekelijk tegen heel Nederland gelogen over niet de minste dingen.
Wel vind ik dat de aandacht ook iets meer gericht mag worden op haar moeder. Ik weet vrijwel zeker dat die ook een grote rol speelt in deze leugen. Las ergens ook dat het een borderliner is (die moeder dus), zou me weinig verbazen.
Amen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Genante uitzending. Bah. Gaat het boek over de zus of dochter van de Vries ofzo? Wat drijft die man? Hij profileert zich als een gefrustreerde zuurpruim, die dmv populistische uitspraken op applausjes van het klapvee jaagt.
En van Nieuwkerk moet eens leren zich als objectief gastheer op te stellen en mensen uit te laten spreken. Asociaal sujet.
Wat een onzin dit. Verspilde energie over iets onzinnigs.
Wanneer het om een normale roman zou gaan misschien, al is het nu al te laat omdat ze er al tonnen zo niet miljoenen euro's aan verdiend hebben. Maar zij heeft een grens overschreden door in haar boeken iemand van allerlei zware delicten te beschuldigen, terwijl het er nu zeer sterk op lijkt dat vrijwel alles aan elkaar gelogen is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het borderliners. Die zijn in staat om dit soort verzinsels te produceren.
Een slechte recensie, zou dat niet voldoende zijn? Wat mij betreft wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |