abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81358042
die gast echt
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:08:47 #27
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_81358053
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Ik geloof Maria in ieder geval niet.

Dat hij nooit in de coffeeshop kwam is wel wat ongeloofwaardig, hij was toch ook veroordeeld voor het hebben van een wietplantage?
Geen idee, er zullen vast ook wel dingen in zijn verhaal voorkomen die niet waar zijn. Maar hij komt erg betrouwbaar over. En hij ziet er ook niet slim genoeg uit om een leugen zo te verzinnen met zoveel kloppende details.
Anonieme tievesclown
pi_81358391
Opmerkelijk. Hij is er opeens wel heel erg ervan overtuigd hoe de verkrachting zou moeten zijn gegaan terwijl hij er zelf niet bij was.
pi_81358774
Hmm ik geloof die gast niet direct... Wie zegt bijvoorbeeld dat hij dat litteken niet pas een jaar heeft? En waarom hebben ze niet gewoon nagetrokken of hij daadwerkelijk op die school gezeten heeft / gewerkt heeft / schulden had? Beetje een slap onderzoek.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:29:48 #30
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_81359025
Hij heeft aangifte gedaan wegens laster en smaad.
pi_81360814
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Tiemie het volgende:
Hij heeft aangifte gedaan wegens laster en smaad.
Zou hij dat ook hebben gedaan als Maria niet zijn naam had genoemd in het filmpje op Youtube? Ik neem aan dat die reportage niet zomaar in elkaar gedraaid is in een paar dagen. En ik vraag me af of hij herkenbaar in beeld zou zijn gekomen als zijn naam niet was genoemd.

Moeder Lucie schrijft in het voorwoord van haar boek dat alle namen zijn gefingeerd maar dat ze in het laatste hoofdstuk ene R. aanspreekt. R zou de echte beginletter zijn van de naam van "Manou". Ik heb geen R gehoord in zijn naam. Of zou Ansou niet zijn echte voornaam zijn?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81360899
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Crimyclown het volgende:
Je zou maar zo zwart gemaakt worden door een meisje dmv een boek..... Hij blijft nog best rustig
Hitradio 3.
pi_81360956

wat een big asmile rond 6 minuten en over de 30? ik geloof echt niks van die Maria
pi_81361275
Docu gemist, was het wat?
sig verwijderd door FA
pi_81361342
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
pi_81361366
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Nee je hebt niets gemist. Manou aka Ansou spreekt alles tegen. Liet 1 traan over zijn wang rollen en als Maria hem face 2 face in een publiekelijk gesprek zou vertellen dat hij haar loverboy was, dat ze voor hem moest werken enz. dan kon hij het boek (hoe toepasselijk) sluiten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81361469
* #firstdatethoughts
* Maria Mosterd
* #bestofsigns
* #idoit2People
* Manou
* Forlan
* Atleti
* Kagan
* Gelogen
* Sbs6

Trending op twitter
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:23:33 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_81361754
De vermeende loverboy 'Manou' heeft aangifte gedaan tegen Maria Mosterd en haar moeder wegens smaad en laster.

Maria Mosterd beschrijft in haar boek 'Echte mannen eten geen kaas' hoe zij in handen is gevallen van een loverboy. Aan het waarheidsgehalte van haar boek wordt getwijfeld.

Zondag besteedde Peter R. de Vries in zijn programma aandacht aan het boek. Volgens hem is veel van wat Mosterd schrijft klinkklare onzin.

http://www.nu.nl/binnenland/2246511/aangifte-maria-mosterd.html

Eindelijk...
pi_81371919
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef lmb het volgende:
Hmm ik geloof die gast niet direct... Wie zegt bijvoorbeeld dat hij dat litteken niet pas een jaar heeft?
Omdat je aan een litteken kunt zien hoe oud het ongeveer is. Dit litteken heeft hij naar eigen zeggen al vanaf zijn jeugd.

Maria zag dus wel de smiley, maar het grote litteken zag ze toevallig net niet.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 13 mei 2010 @ 10:14:06 #40
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_81372863
Kan je die docu gisteren op sbs nog ergens terugzien
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:23:51 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_81374338
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef Paul het volgende:
Kan je die docu gisteren op sbs nog ergens terugzien
Hij staat er denk ik nog niet op:

http://www.sbs6.nl/web/show/id=916193/langid=43
pi_81375253
Ik geloof niks van die Maria, ze zou ook zogenaamd Manou's criminele organisatie moeten runnen als hij zelf een tijdje in het buitenland was. Kom op zeg een 13 jarig meisje
Ja en dus?
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:24:57 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_81376150
Peter in gesprek met de uitgever bij De Wereld Draait Door:

http://tinyurl.com/35cpe7e
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_81376316
Wat drijft die man toch zo'n verknipt pubermeisje lastig te vallen.

Ik vind het nogal wanhopig, zwak en bedroevend slechte journaille.
pi_81376556
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef MikeyMo het volgende:

Genante uitzending. Bah. Gaat het boek over de zus of dochter van de Vries ofzo? Wat drijft die man? Hij profileert zich als een gefrustreerde zuurpruim, die dmv populistische uitspraken op applausjes van het klapvee jaagt.
En van Nieuwkerk moet eens leren zich als objectief gastheer op te stellen en mensen uit te laten spreken. Asociaal sujet.

Wat een onzin dit. Verspilde energie over iets onzinnigs.

[ Bericht 17% gewijzigd door Chooselife op 13-05-2010 12:45:51 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:43:01 #46
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_81376698
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef MikeyMo het volgende:

pi_81376931
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:30 schreef Chooselife het volgende:
Wat drijft die man toch zo'n verknipt pubermeisje lastig te vallen.

Ik vind het nogal wanhopig, zwak en bedroevend slechte journaille.
Ik niet, zij verwoest bewust iemands leven met als doel om er zelf beter van te worden. Heeft publiekelijk tegen heel Nederland gelogen over niet de minste dingen.

Wel vind ik dat de aandacht ook iets meer gericht mag worden op haar moeder. Ik weet vrijwel zeker dat die ook een grote rol speelt in deze leugen. Las ergens ook dat het een borderliner is (die moeder dus), zou me weinig verbazen.
pi_81376981
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:50 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik niet, zij verwoest bewust iemands leven met als doel om er zelf beter van te worden. Heeft publiekelijk tegen heel Nederland gelogen over niet de minste dingen.

Wel vind ik dat de aandacht ook iets meer gericht mag worden op haar moeder. Ik weet vrijwel zeker dat die ook een grote rol speelt in deze leugen. Las ergens ook dat het een borderliner is (die moeder dus), zou me weinig verbazen.
Natuurlijk zijn het borderliners. Die zijn in staat om dit soort verzinsels te produceren.

Een slechte recensie, zou dat niet voldoende zijn? Wat mij betreft wel.
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:12:05 #49
62512 Smurfin
Curiositá
pi_81379768
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Genante uitzending. Bah. Gaat het boek over de zus of dochter van de Vries ofzo? Wat drijft die man? Hij profileert zich als een gefrustreerde zuurpruim, die dmv populistische uitspraken op applausjes van het klapvee jaagt.
En van Nieuwkerk moet eens leren zich als objectief gastheer op te stellen en mensen uit te laten spreken. Asociaal sujet.

Wat een onzin dit. Verspilde energie over iets onzinnigs.
Amen.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_81408330
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:52 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn het borderliners. Die zijn in staat om dit soort verzinsels te produceren.

Een slechte recensie, zou dat niet voldoende zijn? Wat mij betreft wel.
Wanneer het om een normale roman zou gaan misschien, al is het nu al te laat omdat ze er al tonnen zo niet miljoenen euro's aan verdiend hebben. Maar zij heeft een grens overschreden door in haar boeken iemand van allerlei zware delicten te beschuldigen, terwijl het er nu zeer sterk op lijkt dat vrijwel alles aan elkaar gelogen is.

Daarnaast is het boek veel gebruikt als voorlichting voor jonge meisjes. Lekker signaal geef je daarmee af, nu blijkt dat het hele verhaal niet waargebeurd schijnt te zijn. Hierdoor zullen echte slachtoffers in het vervolg minder serieus genomen worden. Dat geldt ook voor al haar schijnheilige optredens in zo'n beetje alle televisieprogramma's die Nederland rijk is, misselijkmakend gewoon.

Tot slot hebben ze zelfs de school nog aangeklaagd vanwege hun leugens, een rechtszaak die ze uiteraard verloren hebben. Maar ik vind het zeker goed dat zulke oplichters (Maria en haar moeder minstens net zoveel, ik heb het gevoel dat die een grote rol speelt in deze hoax) ontmaskerd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')