Ik las het op de teletekst van sbs6, 108.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Op welke zender? Toch niet op SBS6 toch? Dacht dat het om 1800 uur was.
Dat las ik ook vanmorgen op de pagina van SBS6.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ik las het op de teletekst van sbs6, 108.
Nu lees ik net dat er een tweede stuk bot gevonden is!
Maar de puzzel is hiermee nog af we hebben dan pas 1 a 2 stukjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef brunette82 het volgende:
geen idee. Maar het is dan ook meer voor de familie, dat ze nu rust hebben,
dat ze dan toch eindelijk gevonden is..
Waarop baseer je dit?quote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef Tarabass het volgende:
Die chinees zit te liegen dat ze barst..
Alweer!quote:Op zondag 28 november 2010 23:05 schreef brunette82 het volgende:
ik zat net even te kijken op peterrdevries site, en wat zie ik?
Zaak Nathalee h is opgelost
Lichaamstaal. Volgens mij is ze bang voor die gast, en houdt ze info achter. Dat ze de dupe is geworden lijkt me duidelijk, maar volgens mij liegt ze als Peter vraagt wat ze aan had, wat er gezegd is, etc.quote:
Zonde, hoewel het idd te lang duurde, vond ik het wel boeiend.quote:Op maandag 29 november 2010 00:35 schreef Stefan het volgende:
Had ze alle 3 opgenomen en ben er in 10 minuten doorheen gegaan.
Heb je ervaring met Aziaten? Want je kunt de houding van een Aziaat niet 1 op 1 vergelijken met de houding van een westers persoon. Door de andere cultuur reageert zij anders op bepaalde dingen dan wij zouden doen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lichaamstaal. Volgens mij is ze bang voor die gast, en houdt ze info achter. Dat ze de dupe is geworden lijkt me duidelijk, maar volgens mij liegt ze als Peter vraagt wat ze aan had, wat er gezegd is, etc.
Hij wou neuken maar zij niet!quote:Op maandag 29 november 2010 01:09 schreef Stefan het volgende:
Wat zou de reden voor moord moeten zijn?
Het ging uiteindelijk zelfs Peturr te ver om op basis van deze feiten de conclusie moord te trekken, maar daar had ie niet de wereld voor over hoeven te reizen want iedereen had op basis van de feiten die al bekend waren hetzelfde kunnen concluderen.quote:
In Honduras is niks wat het lijkt. Peter gaf aan dat de meeste dingen van het dossier schriftelijk waren vastgelegd. In Honduras kun je natuurlijk niet blind vertrouwen op het dossier. Je moet daar wel naar toe om de omstandigheden(plaats delict, plaats van de autopsie en het ziekenhuis) te kunnen bekijken. Daarnaast moest Peter natuurlijk een aantal mensen spreken in Honduras. In Honduras heb je te maken met corruptie, slechte medische omstandigheden(De sectie zal slecht uitgevoerd zijn) en een corrupt justitieapparaat.quote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Het ging uiteindelijk zelfs Peturr te ver om op basis van deze feiten de conclusie moord te trekken, maar daar had ie niet de wereld voor over hoeven te reizen want iedereen had op basis van de feiten die al bekend waren hetzelfde kunnen concluderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |