abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 mei 2010 @ 22:39:57 #26
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81275408
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:56 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Nou jaaa, als er iets een feestje gaat worden (na C-mon & Kypski) dan is het Mika wel. Heb er ook zin in, en ook in Rammstein! Hoop dat ik nu iets meer van de show ga zien dan van de show in Gelredome...

Ik krijg spontaan diarree, uitslag en wat nog meer als ik Mika hoor, dus ik zorg dat ik er ver uit de buurt ben
Don't let my username fool you...
  maandag 10 mei 2010 @ 22:41:16 #27
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81275487
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:46 schreef chansadres het volgende:

[..]

Vorig jaar werd het al gemeld, en moest er op worden gecontroleerd. Camping 1 erg veel opgelet. Zelfs partytenten weggehaald van het terrein. Andere campings veel minder maar ze wilden dit jaar strenger controleren hierop.

Als het regent heb je toch een tent waar je in slaapt
Ik kon het vanmiddag overigens nergens terugvinden op de site. Maar de plaats gebruiken wij evengoed, of er nu een dakje boven hangt of niet... Zie het probleem dan ook niet echt.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 07:53:26 #28
134538 chansadres
Black & White
pi_81283994
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

bron?
Mezelf. Ik ben vrijwilliger. Maar we handelen uit deze regel:
quote:
Op vertoon van een weekendkaart hebben festivalgangers toegang en na strenge controle op het binnenbrengen wat verboden is zoals huisdieren, auto’s motoren, (aanhang-)wagentjes, bankstellen, grote stoelen en vooral glas, moet eerst de tent worden opgezet op de plek die wordt aangewezen door de organisatie.
Nogmaals de vrijwilligers willen niet mierenneuken maar het word eenmaal opgelegd uit de organisatie.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik kon het vanmiddag overigens nergens terugvinden op de site. Maar de plaats gebruiken wij evengoed, of er nu een dakje boven hangt of niet... Zie het probleem dan ook niet echt.
Het is ook voornamelijk Camping A. Ik denk dat de andere campings wat relaxter zijn. Vorig jaar even met Jan gesproken, en het is hem echt een doorn in het oog. Elk groepje van 3 tenten hebben een partytent bij. Stel er kunnen 3000 man op de camping, dan ben je toch 750 campingplaatsen kwijt. Je hebt 3 campingvelden, dan ben je gewoon meer dan 2000 (!!!) plaatsen kwijt. Door de groei van de tenten heeft Jan al een een 4e camping moeten opengooien vorig jaar. Maar hij moet steeds verder kijken. Dat terwijl mensen wel dicht bij het festival willen zitten. Het is eigenlijk gewoon asociaal om dan een partytent te plaatsen, die andermans campingplaats bezet houd. Vorig jaar zijn er op Camping A partytenten door de organisatie weggehaald. Op die plaats kon makkelijk een tent staan. Er zijn twee uitzonderingen: de partytent mag als slaaptent gebruikt worden, maar dan moet er ook echt iemand in slapen. De partytent word over de gehele slaaptent geplaatst. Oftewel, geen open plekken met partytenten.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:35:10 #29
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81284412
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 07:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

Mezelf. Ik ben vrijwilliger. Maar we handelen uit deze regel:
[..]

Nogmaals de vrijwilligers willen niet mierenneuken maar het word eenmaal opgelegd uit de organisatie.
Daar zie ik toch echt niet staan dat partytenten verboden zijn
quote:
[..]

Het is ook voornamelijk Camping A. Ik denk dat de andere campings wat relaxter zijn. Vorig jaar even met Jan gesproken, en het is hem echt een doorn in het oog. Elk groepje van 3 tenten hebben een partytent bij. Stel er kunnen 3000 man op de camping, dan ben je toch 750 campingplaatsen kwijt. Je hebt 3 campingvelden, dan ben je gewoon meer dan 2000 (!!!) plaatsen kwijt. Door de groei van de tenten heeft Jan al een een 4e camping moeten opengooien vorig jaar. Maar hij moet steeds verder kijken. Dat terwijl mensen wel dicht bij het festival willen zitten. Het is eigenlijk gewoon asociaal om dan een partytent te plaatsen, die andermans campingplaats bezet houd. Vorig jaar zijn er op Camping A partytenten door de organisatie weggehaald. Op die plaats kon makkelijk een tent staan. Er zijn twee uitzonderingen: de partytent mag als slaaptent gebruikt worden, maar dan moet er ook echt iemand in slapen. De partytent word over de gehele slaaptent geplaatst. Oftewel, geen open plekken met partytenten.
Ja ok, vrienden van me die ergens anders op de camping zitten hebben meestal zo'n enorme partytent bijz ich waar ze dan met 25 man onder kunnen zitten, ja, die nemen plaats in, dan begrijp ik het wel enigszins. Maar ik heb normaal een 3x3 partytent bij me die we gewoon in het midden voor onze tentjes (op camping B overigens) neerzetten voor als het mocht regenen (of tegen de felle zon) De poten komen dan gewoon tussen onze tenten in. Je wilt sowieso ergens plaats hebben om even te kunnen zitten en wij zetten er toevallig even een partytent boven. Op die plaats komt anders toch geen tentje meer te staan. Of willen ze per se elke vierkante cm bedekt hebben met tenten? Dat is ook niet leuk meer, dan kom je je tent niet eens meer uit
Don't let my username fool you...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:38:19 #30
134538 chansadres
Black & White
pi_81284445
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:35 schreef Metalfreak het volgende:
Of willen ze per se elke vierkante cm bedekt hebben met tenten? Dat is ook niet leuk meer, dan kom je je tent niet eens meer uit
Ja, dat willen ze. Serieus...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:40:18 #31
134538 chansadres
Black & White
pi_81284476
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:35 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Daar zie ik toch echt niet staan dat partytenten verboden zijn
Je moet ook tussen de regels doorlezen. Een partytent is niet verboden. Als tent tenminste. Alleen de festivalcrew mag je een plaats aanwijzen voor 1 tent. Partytent is een tweede tent.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:57:49 #32
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81284740
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:40 schreef chansadres het volgende:

[..]

Je moet ook tussen de regels doorlezen. Een partytent is niet verboden. Als tent tenminste. Alleen de festivalcrew mag je een plaats aanwijzen voor 1 tent. Partytent is een tweede tent.
Eerlijk gezegd haal ik dat er dus echt niet uit... Meestal zegt de festivalcrew alleen dat je binnen de afgezette lijnen moet blijven, zou anders net zoveel crew moeten rondlopen als bezoekers om dat bij te houden.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:44:29 #33
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81287058
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 07:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

Mezelf. Ik ben vrijwilliger. Maar we handelen uit deze regel:
[..]

Nogmaals de vrijwilligers willen niet mierenneuken maar het word eenmaal opgelegd uit de organisatie.
[..]

Het is ook voornamelijk Camping A. Ik denk dat de andere campings wat relaxter zijn. Vorig jaar even met Jan gesproken, en het is hem echt een doorn in het oog. Elk groepje van 3 tenten hebben een partytent bij. Stel er kunnen 3000 man op de camping, dan ben je toch 750 campingplaatsen kwijt. Je hebt 3 campingvelden, dan ben je gewoon meer dan 2000 (!!!) plaatsen kwijt. Door de groei van de tenten heeft Jan al een een 4e camping moeten opengooien vorig jaar. Maar hij moet steeds verder kijken. Dat terwijl mensen wel dicht bij het festival willen zitten. Het is eigenlijk gewoon asociaal om dan een partytent te plaatsen, die andermans campingplaats bezet houd. Vorig jaar zijn er op Camping A partytenten door de organisatie weggehaald. Op die plaats kon makkelijk een tent staan. Er zijn twee uitzonderingen: de partytent mag als slaaptent gebruikt worden, maar dan moet er ook echt iemand in slapen. De partytent word over de gehele slaaptent geplaatst. Oftewel, geen open plekken met partytenten.
we hadden er vorig jaar 2 bij ons, niks gehoord van niemand. Ook nog nooit gehoord dat iemand z'n partytent opeens weg was.

Vind dit dus echt mierenneuken. Het kost smeets gewoon geld, dat is t. En dan weer allerhande zielige verhaaltjes erbij halen. Kenmerkend

en als iemand ons komt zeggen dat we die tent iets moeten opschuiven terwijl we al gesetteld zijn lachen we die met 10 man uit en komen ze niet meer terug
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:59:33 #34
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_81292145
Het weer blijft maximaal 16 graden...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:02:18 #35
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81292257
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Het weer blijft maximaal 16 graden...
Heb jij ook al zo'n glazen bol?

De vooruitzichten over 2 weken voor Landgraaf gaan in elk geval de goeie kant op
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Landgraaf/4058031
Don't let my username fool you...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:01 #36
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81292472
20 graden is voldoende, vorig jaar was het té warm. 3 dagen vol in de zon hoeft voor mij niet. 20 graden en af en toe bewolking is prima
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:28:57 #37
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_81296123
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef planethugo het volgende:
20 graden is voldoende, vorig jaar was het té warm. 3 dagen vol in de zon hoeft voor mij niet. 20 graden en af en toe bewolking is prima
Vorig jaar was perfect! Ik heb het liever overdag wat te warm, dan koelt het in de avond wat minder snel af .
Overdag was het de laatse 2 dagen wat van 24 graden dacht ik.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:15:31 #38
134538 chansadres
Black & White
pi_81301258
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

we hadden er vorig jaar 2 bij ons, niks gehoord van niemand. Ook nog nooit gehoord dat iemand z'n partytent opeens weg was.

Vind dit dus echt mierenneuken. Het kost smeets gewoon geld, dat is t. En dan weer allerhande zielige verhaaltjes erbij halen. Kenmerkend

en als iemand ons komt zeggen dat we die tent iets moeten opschuiven terwijl we al gesetteld zijn lachen we die met 10 man uit en komen ze niet meer terug
Welke camping sliep je vorig jaar? Als het niet Camping A is dan, is het ook logisch. Hier werd het meest gecontroleerd hierop.

Het heeft niets met geld te maken. Pinkpop heeft maar een x aantal ruimte beschikbaar voor camping. Die valt niet uit te breiden. Als deze trend blijft aanhouden dan moeten mensen op camping E gaan zitten. Die moet dan achter (!!!) Landgraaf liggen. Dat is een uur lopen. Maar dan word er weer geklaagd dat het zoveel lopen is. Terwijl als iedereen normaal een tentje deed opzetten, dit niet nodig was.

Daarnaast gaan die partytenten weg als de organisatie dat wilt. Daar kunnen 40 man festivalcrew lachend doen. Om maar te zwijgen van de tientallen man security.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:17:01 #39
134538 chansadres
Black & White
pi_81301338
Overdag tegen de 20 graden aan is lekker. Ik neem wel een lekker dikke trui mee voor de avond.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:46:18 #40
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81312768
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef chansadres het volgende:

[..]

Welke camping sliep je vorig jaar? Als het niet Camping A is dan, is het ook logisch. Hier werd het meest gecontroleerd hierop.


A dus

als ze security erbij gaan halen is de lol voorbij ja, maar als iemand me komt zeggen dat m;n tent 2 meter opzij moet terwijl de haringen net de grond in zijn dan moet ik lachen ja
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 20:48:08 #41
159915 -Menn0-
MNO
pi_81312865
Ga alleen de vrijdag maar denk er aan om er pas rond half 7 te zijn....
,,/
pi_81313221
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ga alleen de vrijdag maar denk er aan om er pas rond half 7 te zijn....
Wij komen ook pas laat. Weet iemand welke campings dan nog beschikbaar zijn?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:04:21 #43
134538 chansadres
Black & White
pi_81313612
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Wij komen ook pas laat. Weet iemand welke campings dan nog beschikbaar zijn?
A is vol. 100%. B kan je proberen. C en D zal nog ruimte genoeg hebben.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_81315388
Is er toevallig iemand die (nog) een standaardlijst heeft met benodigdheden voor PP?
pi_81335285
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Exterminator het volgende:
Is er toevallig iemand die (nog) een standaardlijst heeft met benodigdheden voor PP?
het ligt er maar net aan hoe jij je pinkpop gaat vieren..
genoeg mensen die voor die 3 dagen geen tandenborstel nodig hebben (nee, dat ben ik zelf niet..). vuilniszakken heb ik wel altijd handig gevonden bij k-weer..

nog maar 3 weekjes, heerlijk!
voor degenen die naar de afterparty komen in de tent op camping B vrijdag en zaterdag: kom bij mij bier bestellen
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:31:43 #46
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81335587
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

het ligt er maar net aan hoe jij je pinkpop gaat vieren..
genoeg mensen die voor die 3 dagen geen tandenborstel nodig hebben (nee, dat ben ik zelf niet..). vuilniszakken heb ik wel altijd handig gevonden bij k-weer..

nog maar 3 weekjes, heerlijk!
voor degenen die naar de afterparty komen in de tent op camping B vrijdag en zaterdag: kom bij mij bier bestellen
FOK!ker: Ben jij little miss naughty?
*slap*
Tapster: VIES MANNETJE

Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81336202
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:31 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

FOK!ker: Ben jij little miss naughty?
*slap*
Tapster: VIES MANNETJE


ik tap niet
en mocht de persoon die vorig jaar zo van de kaart was dat ie voor me stond in de tent terwijl hij in zijn hoofd in mijn tieten was 'nt knijpen ook op fok zitten, kan hij het bevestigen

(en ja, dat klinkt raar, maar geloof me; dat was het ook... )
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:04:47 #48
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81336790
Maar als je niet tapt, waarom moeten we dan bij jou zijn?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_81336819
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef chansadres het volgende:

[..]

A is vol. 100%. B kan je proberen. C en D zal nog ruimte genoeg hebben.
B is meestal ook rond de middag vol
pi_81336892
omdat ik de bestellingen doe
anderen tappen/schenken frisdrank in/vullen flessen bij/doen druk zonder wat te doen..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')